Wat een held, 3 hoeraatjes voor lebbis. Hij spreekt echt wel de waarheid.
Als hij nou ook de politiek in gaat heeft ie mijn stem.
#4
De Waarheid met een tikje Humor erdoor
#5
Goed stukje, ik zie dat steeds meer caberatiers een pleidooi houden voor dit soort dingen. Ik hoop dat het dan ook het grote publiek bereikt en langzaam de publieke opinie een beetje veranderd (en dus uiteindelijk de wetten). Want deze ideëen zijn natuurlijk niet nieuw, maar wie luistert er nou naar 1 of andere intellectueel...
#6
Geniaal, volgens mij was de laatste keer dat ik zo heb gelachen tijdens me voorlaatste lsd trip .
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.