#1
Hahaha, heb je nu al het voornemen om in de jongerenWA te gaan? Geloof mij, ze keuren je ECHT niet af. In deze tijd vinden ze heus wel een leuk baantje aan de lopende band voor je
Angramar Temenos zei:Die heb ik al, dus..
(en al had ik hem niet, zou ik er geen 500+ euro voor overhebben om hem niet te krijgen.)
J0rrit zei:Angramar Temenos zei:Die heb ik al, dus..
(en al had ik hem niet, zou ik er geen 500+ euro voor overhebben om hem niet te krijgen.)
Wat ben je toch ook een sukkel he.
DrippTone zei:Ik denk toch dat je er niet zo makkelijk over moet denken, een strafblad ivm illegaal importeren, exporteren, verhandelen of gebruik is iets waar mensen streng naar kijken. Inderdaad voor veel banen is het een probleem, zoals bij de TNT moet je een bewijs van goed gedrag kunnen overleggen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik er geen heb, ook al ga ik toch niet meer voor een baas werken als het even kan.
Trouwens denk ik niet dat je een strafblad krijgt als ze je pakken op het kopen van het spulletje, of het gebruiken. Althans in NL. Maar als je het gaat verkopen of ze betrappen je op bezit dat ver boven een gebruikers hoeveelheid ligt dan kun je er wel op rekenen.![]()
Angramar Temenos zei:J0rrit zei:Angramar Temenos zei:Die heb ik al, dus..
(en al had ik hem niet, zou ik er geen 500+ euro voor overhebben om hem niet te krijgen.)
Wat ben je toch ook een sukkel he.
Uhm nee, ik kom wss toch in de wajong terecht, dus waar kan het me schaden? Bij een baan zoeken, die ik toch niet krijg omdat ik ongeschikt ben?![]()
Wat zou je ervan denken om verder te kijken dan je neus lang is?
En als je jezelf geestelijk ongeschikt vindt om te werken zou je eens moeten overwegen om de drugs af te zweren, in plaats van de gemakkelijke uitweg te kiezen en het handje op te houden bij de sociale dienst.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."