Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja, misschien weet hij niet dat het slechte zijn en geeft hij wat nieuwe (goeie) als je hem er op wijst. wel maken dat je je kasticketje meebrengt en anders naar een consumentenorganisatie gaan, die zullen je wel kunnen helpen."
"ff off topic, maar tulp, wtf, ben jij een 15 jarig grietje ofzo. 6 posts op het forum en 6 keer "IK WIL PILLEN VOOR KONINGINNEDAG!!!!!!!" doe normaal joh, volgend jaar is het opnieuw en zonder pillen overleef je ook wel. en geen pm's meer aub. ik woon veel te ver en heb toch geen pillen (en ik ben daar niet panisch door)"
"LSDmathXtc zei: Dit product is 100% legaal, en bij normaal gebruik volkomen veilig. Het is vervaardigd onder streng toezicht van een team specialisten. Kryptonite geeft je een megadosis energie, een fantastische high, en tintelingen over je hele lichaam. Een enkele capsule is al genoeg om je een warm, euforisch gevoel te geven. Onderschat niet hoe sterk deze capsules zijn. Begin daarom met één capsule om te zien hoe je er op reageert. Klik om te vergroten... wat een BS zeg; bij normaal gebruik is alles veilig streng toezicht, een team specialisten, juist ja. naar mijn weten worden alles zo gemaakt. laatste zin lijkt 'normaal gebruik = veilig' een klein beetje tegen te spreken. is gewoon een mengsel van een paar vitamines (altijd leuk om op de ingredientenlijst te kunnen zetten), caffeine, Ololiúqui (lsd-analoog), een beetje pepersoorten (spicy en opwekkend), Citrus aurantium (vervanger van ephedra), Griffonia (voor serotonine aanmaak) en pompelmoes (om alles een beetje sterker te maken). geen streng toezicht en specialisten voor nodig zou ik denken..."
"ik heb die verstrooidheid al mijn ganse leven, volledig hetzelfde. gsm uur vergeten, sleutels zoeken, vergetn waarom ik in een kamer ben... niks met drugs te maken als het er natuurlijk maar gekomen is na het gebruik, kan je zelf wel uitvissen hoe het komt, niet?"
"AOS toch even moeten opzoeken Het is een misverstand dat mensen met AOS een beetje man en vrouw zijn. Omdat mensen met AOS niet beïnvloed worden door het mannelijke hormonen, zien ze eruit als vrouw en voelen ze zich ook echt vrouw. Er zijn echter een paar verschillen tussen hun lichaam en dat van de gemiddelde vrouw. De belangrijkste zijn: Ze hebben geen baarmoeder en eierstokken en kunnen dus geen kinderen krijgen Ze menstrueren niet Ze hebben geen oksel- en schaamhaar Klik om te vergroten... enkel maar voordelen zou ik denken, kan ook aan mij liggen..."
"aja, iets met 2-c dus alleen al in pikhal staan al deze 2-c's 2C-B 2C-C 2C-D 2C-E 2C-F 2C-G 2C-G-3 2C-G-4 2C-G-5 2C-G-N 2C-H 2C-I 2C-N 2C-O-4 2C-P 2C-SE 2C-T 2C-T-2 2C-T-4 2C-T-7 2C-T-8 2C-T-9 2C-T-13 2C-T-15 2C-T-17 2C-T-21 probeer ze maar eens allemaal 5-meo-dipt normale dosis: 8-15/30 mg piekt na +/- 1u, duurt 4-5u, (soms wel 10-14u geraporteerd) een ervaring van 20-25mg Maar het was mischien iets teveel, ik kreeg best wel harde body rushes en was gewoon te geil eigenlijk. Beetje vervelend oplaatst :P Maar het is een hele sociale licht psychedelische drug, ik denk dat in een wat kleinere hoeveelheid het wel erg leuk is. Iets subtieler en iets minder harde bodyload. Als mensen echt voor de visuals gaan is dit goedje niet het middel wat je zoekt, de visuals waren niet echt intressant en het gaat voornamelijk om het gevoel. Je gedachtes gaan wel anders maar niet overdreven, je bent voor je gevoel nog wel redelijk normaal eigenlijk. Klik om te vergroten... zelfde gebruiker bij 7-10 mg Tijdje geleden weer eens getest. deze keer maar iets van 7-10 mg. superweinig dus.. maar vond het nu erg plezier, stimulerend maar niet té aanwezig. Erg sociale drug, geen kater en erg vrolijk. Ben er een stuk enthousiaster over dan eerst. Moet er wel bij zeggen dat ik het gecombineerd heb met een kleine hoeveelheid ketamine, erg leuke combo Klik om te vergroten... en nog een beetje info over verschillende opname routes * Insufflated 5-10 mg. This route presents the benefit of a shorter trip and less body load. However, even though the amount of material is quite small, the burn is quite signifigant and the taste from the post-nasal drip is extremely unpleasant. * Oral At lower doses (5-10mg), 5-MeO-DIPT induces a warm, pleasant state in which tactile and aural sensations may also be enhanced. Many people have commented that at this dosage range it possesses wonderful aphrodesiac qualities. As the dosage increases past the 10mg mark, the effects become increasingly psychedelic, producing vivid visuals and mental phenomenon similar to LSD or Psilocybe mushrooms. 25mg seems to be the practical limit with this substance. Taking over 40mg is not recommended. * Smoked If you are chemically inclined, the hydrochloride salt of 5-MeO-DIPT can be converted into a freebase and smoked. This route, like the insufflated route, offers the advantage of a shorter and less nauseous journey. Unlike potent smokable tryptamines such as DMT, 5-MeO-DMT, and DPT Freebase, all of which cause an intense, fast-moving psychedelic voyage lasting only about 10 minutes, 5-MeO-DIPT comes on slowly and lasts for several hours when taken in this manner. Klik om te vergroten... 2-c-p dosis: 6-10mg, zeer sterk spul piekt na 3-5u, kan 10-16u duren (en langer) gelijkaardig aan 2c-e maar langer hier zijn links voor 2c-p ervaringen klik"
"dan moet je maar geen vreemde drankjes van raar starende mannen aan de bar aanvaarden, zou ik zo denken..."
"hoeveel zelfmedelijden kan je hebben. je zuipt je de pleuris en moet kotsen (eerlijk gezegd of dat nu 4x of 13x is maakt niet uit, valt allemaal onder "voortdurend liggen kotsen"). so what. de "nerds" hebben je "verraden" omdat ze misschien echt gechoqueerd waren en echt dachten dat je in shock ging (wat dankzij de kou en zo in het verhaaltje overigens niet zo verwonderlijk zou zijn). je 'vrienden' hebben goed voor je gezorgd: je doen kotsen, je eten gegeven, je thuis gebracht (je had geen kater zeg je). als je school je op drugs betrapt vlieg je van school. voorts haal je zonder studeren goede punten. niet zoveel klagen jongeman en eigen verantwoordelijkheid opnemen"
"ik zou er toch mee opletten, voor je hart beslist van in overdrive te gaan"
"http://www.unodc.org/documents/wdr/WDR_ ... ng_web.pdf enkele quotes Decreases were also noted in ecstasy precursors 3,4-MDP-2-P (from 12,924 to 8,816 litres; a 32% decrease), piperonal (from 6.2 mt to just 107 grams) and safrole (from 5,707 to 39 litres). The pre-precursor phenylacetic acid also decreased from 47.7 mt to 1.1 mt.8 Klik om te vergroten... There is growing evidence of manufacture involving precursors outside international controls such as pharmaceutical preparations, natural ephedra plant extracts, and currently unrestricted chemicals (e.g., benzaldehyde, N-acetyl-pseudoephedrine acetate, phenyl- acetylcarbinol, N-methyl-DL-alanine). Klik om te vergroten... Comparing these results with those of previous years suggests that the importance of the Netherlands, Belgium and Germany as producers of amphetamine has been declining. Klik om te vergroten... Over the last five years the Netherlands reported the largest total P-2-P seizures in Europe; but like most ATS precursors, these seizures have been declining (from 18,238 litres in 2001 to 6,280 litres in 2004 and 174 litres in 2006). Europe as a whole accounted for 92% of global P-2-P seizures in 2006. Klik om te vergroten... Beginning in 2003, laboratories were increasingly reported in North America (USA and Canada) and decreasingly in Europe (specifically the Netherlands and Belgium).62 Progressively, more ecstasy is being produced in large scale laboratories for the domestic market within North America. Organized criminal groups, operating out of Canada, have become active in the manufacture of ecstasy and are supplying the USA and Australian markets. In 2006, all of the ecstasy laboratories identified in Canada were of the super-lab variety Klik om te vergroten... Over the period of 2001 to 2005, European seizures of ecstasy precursors (expressed in potential MDMA manufacture equivalents) accounted for 60% of global ecstasy precursor seizures. In 2005, this proportion fell to 32% and, in 2006, Europe accounted for a mere 16%. Klik om te vergroten..."