#1
Beste forum leden gisteren heb ik een kwartje ghb gemaakt op de maier dat ik het meestal gedaan heb na het afkoelen in de fles was hij lekker dik en rook perect en ph was oo 7 nu zijn we een dag je verder en de vloeistof is helemaal uitgekristaliseed tot een witte brij ???
Wat is er mis of is het juist goed gelieve vlug te antwoorden .....
Wat is er mis of is het juist goed gelieve vlug te antwoorden .....