Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oke, ik zal morgen nog even naar het cjib bellen, maar dat wordt waarschijnlijk dus de postbode omkopen of bedreigen"
"Gisteravond om een uur of 3 stond ik een puntje te nemen in een steegje, komt er opeens politie aan. 1 gram ingenomen en een boete voor het openbaar gebruiken van harddrugs. Nu was mijn vraag, is het mogelijk om deze boete af te lossen op het politiebureau zodat ik geen accept-giro thuis krijg ivm mijn ouders? Het bedrag staat nog niet vast overigens."
"oke, kan ik dat ook niet regelen via het cjib dan? Heb ik namelijk geen recht op privacy omdat ik gewoon ouder dan 19 ben en mijn ouders hier niks mee te maken hebben?"
"ik heb naar het cjib gebeld, en er zit niks anders op dan wachten op de acceptgiro. Was wel een redelijk genant gesprek. Meneer, om wat voor overtreding gaat het? ehh, gebruik van harddrugs... dat wordt dus bij de brievenbus zitten 2 maanden lang..."
"Token_White_Guy zei: Hee Marco, Ik begrijp dat je je kut voelt omdat je club niet presteert, maar om dan in een steegje te gaan snuiven... Drugs aren't the answer, mmmkay? Maar even serieus: een maatje van me is ook eens gesnaaid. Bij hem werd (meteen) een boetebedrag van €200,- vastgesteld. Je komende 4-5 grammetjes zijn dus voor het CJIB ben ik bang. Klik om te vergroten... ik heet trouwens geen marco en woon ook niet in amsterdam"
"oh ow. ik heb een briefje van de TNT post binnengekregen. "De zending is afkomstig van 'de Rechtspraak'. Het betreft een zending: waarvoor getekent moet worden.' Dit betekent dat ik dus niet zomaar een accept-giro van het cjib heb gekregen. Het is ook pas 9 dagen geleden. Zal dit betekenen dat ik voor moet komen? Ik kan me ook herinneren dat ik een handtekening heb gezet. Nu ik de verklaring lees op mijn boete zie ik dat er bij staat dat ik 2 wikkels had, wat in totaal 1 gram was. Zouden ze daar alsnog moeilijk over kunnen gaan doen omdat ze het achteraf gewogen hebben?"
"annie123 zei: is er nog iemand die hier een reactie op kan geven, hoe is dit afgelopen en wat staat in de brief? Klik om te vergroten... Die brief van de rechtspraak had achteraf niks met deze zaak te maken. De boete kreeg ik na 2 maanden ongeopend door mn moeder in mijn handen gedrukt, met een preek dat ik mijn fietslichtjes toch echt altijd mee moet nemen als ik uitga . Bedrag was 150 euro, er staat 'gebruik van harddrugs'."
"hier in de stad moet je er echt voor oppassen, een vriend van mij is ook al een keer gepakt. Ze rijden er echt express voor rond( en voor wildplassers). Het beste is gewoon in een cafe op de wc"
"waar kun je droge aceton eigenlijk kopen? ik kan alleen normale aceton vinden. En als ik het google kom ik gelijk hier"
"vanavond is het weer eens tijd voor xtc . Het enige waar ik tegenop zie is het slapen gaan.. Na de xtc gooi ik er wel wat ghb en veel wiet tegenaan, maar dit is voor mij nooit voldoende om in slaap te komen. Deze keer ben ik dus van plan 5 mg melatonine te nemen. Als dit nog niet werkt heb ik nog 2 10mg temazepam die ik in kan zetten. Kan dit gevaren met zich mee brengen?"