#1
Ik ga zaterdag naar Sziget met het vliegtuig, en ben van plan een potje synthetische caffeine mee te nemen. Zou ik hier geen problemen mee kunnen krijgen en kan ik dit beter ff ergens aangeven of zou dit geen probleem zijn?
Petrovic zei:Ik zou het er toch niet op wagen, met zo'n scan ding checken ze toch altijd je koffers etc? volgens mij smokkel je niet zomaar iets mee.
Of kijk ik teveel tv?
Sublimo zei:Ik zou nog steeds niet het risico nemen dat je al dat gezeik krijgt voor een potje caffeine. Als ze dat potje vinden gaan ze echt niet geloven dat daar caffeine in zit.
De testen zullen uitwijzen van wel, maar dan heb je je vlucht al gemist en is je vakantie al verneukt.
En dat voor een potje caffeine.
Zou je misschien eens kunnen zeggen wat je daarmee wilt doen in Hongarije ?
pancake zei:ik heb net ff de douane gebeld maar die controleren niet binen de EU. Dat wordt gedaan door de beveiliging van het vliegveld zelf. Nu zou ik moeten bellen naar vliegveld Weeze maar dat ga ik niet redden met mijn Duits. Ik denk dat ik het gewoon mee ga nemen. Als ik daar geen drugs kan regelen vind ik caffeine een redelijk goed alternatief om wakker te blijven in de late uurtjes, van rusteloosheid heb ik nooit zo'n last. Iemand ook enig idee of je temazepam zonder recept mee mag nemen?
Sadpanda zei:Sublimo zei:Ik zou nog steeds niet het risico nemen dat je al dat gezeik krijgt voor een potje caffeine. Als ze dat potje vinden gaan ze echt niet geloven dat daar caffeine in zit.
De testen zullen uitwijzen van wel, maar dan heb je je vlucht al gemist en is je vakantie al verneukt.
En dat voor een potje caffeine.
Zou je misschien eens kunnen zeggen wat je daarmee wilt doen in Hongarije ?
Hij gaat naar Sziget schreef hij al, dat is een festival in hongarije, vrij duidelijk waar hij het voor gebruikt lijkt me dan. :P
Ze spreken daar heus wel Engels en dat red je wel.Nu zou ik moeten bellen naar vliegveld Weeze maar dat ga ik niet redden met mijn Duits.
Petrovic zei:Ze spreken daar heus wel Engels en dat red je wel.Nu zou ik moeten bellen naar vliegveld Weeze maar dat ga ik niet redden met mijn Duits.
Maar als je naar Sziget gaat is daar toch genoeg te regelen? Vrienden die niet gebruiken zijn wel naar Sziget geweest en werd genoeg gevraagd of ze wat wilde hebben. Genoeg gebruikers ook die vast wel wat verkopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."