Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetame-Hardcore trippen (M-hole)

Methoxetame-Hardcore trippen (M-hole)

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Denk inderdaad niet dat dissociatieven echt iets voor jou zijn Mindless. Het zijn zeker interessante trip ervaringen, maar je wordt er ontzettend vaag van. Persoonlijk vind ik het ook niet de lessen geven die psychedelica wel met zich meedragen, alhoewel de meningen daar over verschillen.
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Methoxetamine---Hardcore trippen (M-hole)

Leeftijd ten tijde van ervaring: 22 jaar.
Ervaring met softdrugs: redelijk veel, nooit een fan van geweest overigens.
Ervaring met harddrugs: XTC (ongeveer 20x), cocaine (ongeveer 10x), speed (ongeveer 10x), 4fmp (1x), ketamine (6x) en Methoxetamine (1x).
Andere middelen genomen voor trip: alcohol (ongeveer 15 glazen). AFRADER!!
Dosis MXE: geen idee, denk 100-150 mg?

Woord vooraf: Deze trip vond plaats in maart 2014.In de tijd dat ik deze trip heb beleefd leefde ik een zeer onverantwoord leven. Ik begon met harddrugs aan het einde van 2012. Het begon met een pilletje en aangezien ik dit zo vreselijk leuk vond, ben ik dit al gauw elke week gaan doen. Ik merkte hoe mijn humeur drastisch achteruit ging, mijn gezondheid achteruit ging (ik viel af, kreeg last van angstklachten en werd bovenal depressief). Ook dronk ik erg veel. Ik leefde voor het uitgaan en het bier drinken en gebruiken zogezegd, ondanks dat ik verder met succes studeerde. Later werd het cocaine en/of speed. Weer wat later ben ik gaan experimenten met dissociatieven, in eerste instantie ketamine en daarna MXE. Deze trip volgde 3 dagen na mijn eerste keer Methoxetamine. Na deze trip heb ik nog driekwart jaar veel gebruikt, voornamelijk cocaine. Sinds het begin van 2015 ben ik echter volledig clean van de harddrugs en is mijn leven sterk verbeterd. Daarbij benadruk ik dat ik zelf de drugs heb misbruikt en ik daardoor in de problemen raakte, het probleem lag dus bij mij en niet bij de drugs. Soms lees ik nog wel eens wat over de fascinerende werking van (hard)drugs, maar ik voel geen enkele behoefte om er weer mee te beginnen.
Waarom schrijf ik alsnog dit tripreport? Omdat ik het leuk vind om het met jullie te delen en omdat er op dit forum betrekkelijk weinig tripreports te lezen zijn over MXE. Ik heb het report in tegenwoordige tijd geschreven omdat dit het report naar mijn idee wat levendiger maakt.

Schets van de avond: Studeren gaat ook vervelen, dus uitgaan biedt altijd veel tijdelijke verlichting. Zo ook deze dinsdagavond. Ik ga met een maat naar een kroeg en we zijn wat aan het poolen. We drinken flink door en al gauw gaat het gesprek, zoals erg vaak, over het gebruik van drugs. Ik zeg tegen mijn maat dat ik deze vrijdag weer xtc wil gaan gebruiken. Hij raadt het me sterk af omdat ik dat al zo vaak heb gebruikt en hij zich zorgen maakt om mijn (geestelijke) gezondheid. Later die avond gaan we nog naar een cafe en we gaan nog naar een gekke studentendancing. Ik geef weer erg veel uit aan drank en ladderzat maak ik ruzie met iemand in de rookruimte om een nonsense-onderwerp. We besluiten maar naar huis te gaan omdat we al teveel hebben gedronken en de avond niet meer zoveel gaat brengen. Terug naar huis heb ik het met hem nog over de schadelijke gevolgen van harddrugs en dat zoveel mensen dat vergeten. We nemen afscheid en ik loop dronken mijn studentenkamer in.

Het doseren: Opeens heb ik zin in drugs. Ik heb dat vaker als ik teveel heb gedronken, dan zijn de remmen weg en is mijn haast dierlijke lust naar drugs sterker dan mijn verstand. Ik denk, wat heb ik nog liggen? Oja, die methoxetamine, die superketa of metaketa, hoe je het ook wilt noemen. Ik denk terug aan afgelopen zaterdag. Ik nam toen 2 minipuntjes en voelde het al 3 uur. Zo chill was het niet, misschien kwam het door de avond. Ik ging uit en iemand ging fout op deze methoxetamine. Misschien is het nu wel leuk denk ik, ik deed wel vaker ketamine in bed en dit was altijd interessant. Laat ik het toch maar doen. Ik doe mijn lenzen uit en ik pak het envelopje erbij. Het zou 1 gram moeten zijn, maar samen met mijn dealer heb ik het eruit gehaald en we konden er de lettercombinatie ‘KET’ van maken. Waarschijnlijk een weegfout of iets dergelijks, dus had ik waarschijnlijk meer dan 1 gram liggen.

Ik zet de mix ‘Essential Mix 2011’ van Maya Jane Coles op, de mix die mij altijd begeleidt en nu weer zal begeleiden. Ik pak een cd-hoesje en ik leg een bescheiden lijntje. Ik luister wat muziek en voel de trage opkomst van de methoxetamine, ik voel mij opeens vrij euforisch en bedenk me dat herdoseren geen kwaad kan. Ik lig toch in bed, wat kan mij gebeuren? Tien minuten zijn verstreken sinds mijn eerste kleine lijntje en ik leg een iets groter, maar nog steeds bescheiden lijntje. Weer luister ik muziek en ik voel mij al wat vager worden. Ik ga op in de muziek en ik beweeg enthousiast heen en weer. Ik voel mij al wat verdoofd, maar ook euforisch, zeer euforisch opeens. Wat een avond is het weer geweest en wat gaat er nu nog gebeuren? Er gaan weer tien minuten voorbij en ik realiseer me, door ervaringsgebrek met MXE, onvoldoende dat dit stofje veel langzamer inwerkt dan Keta. Ik denk, het kan harder, het kan veel harder, en ik ben veilig, dus het komt allemaal goed. Ik pak het envelopje en in een vlaag van roekeloosheid en, misschien ook wel woede en onvrede met mijn leven, pak ik twee enorme sleutelpunten en smijt ze, zowat, op het cd-hoesje. Ik snuif ze snel op en ik lik het restje van het cd-hoesje op. Ik realiseer me opeens wat ik heb gedaan. Fuck man, je hebt net enorm veel in korte tijd genomen, je kent dit stofje amper, dit was stom. Ik besluit te gaan slapen in de hoop dat het meevalt, ik weet nog net mijn Ipad uit te doen en sluit mijn ogen.

De ervaring: Ik word wakker, heb ik geslapen? Geen idee, ben ik out gegaan? Wat is er in godsnaam aan de hand? Alles voelt anders, alles voelt raar. Wat is er met mijn lichaam? Ik zit in mijn hoofd, zo voelt het. Het voelt alsof ik in mijn ziel zit, alsof mijn beeld niet wordt gevormd met hetgeen ik met mijn ogen waarneem, maar veel hoger (meer richting de bovenkant van mijn voorhoofd). Ik raak in paniek. Ik herinner me deels dat ik drugs heb genomen, maar ook weer niet. Misschien ben ik gek geworden, heb ik een psychose gekregen? Ik hoor muziek, of is dat een herinnering aan de mix? Alles speelt zich in mijn hoofd af. Kom ik hier ooit uit? Zo kan ik toch niet functioneren in de samenleving? Kom ik ooit weer in mijn lichaam? Waar is mijn lichaam eigenlijk, wacht, hij ligt op mijn dakterras, ik denk hem te herkennen. Of zit ik nog in de dancing waar ik vandaan kom? Allerlei vragen komen in me op en ik lijk niet zachter te gaan, het gevoel wordt intenser en intenser. Ik ga belachelijk hard, veel te hard. Uren gaan voorbij, in mijn hoofd zijn het jaren of eeuwen. Mijn hoofd is een wirwar van gedachten. Het wisselt tussen bizarre visioenen over een gekkenhuis, over een andere wereld, over de avond, over mijn leven van nu en hoe het allemaal zo ver heeft kunnen komen. Je bent verkeerd bezig, je leidt een verkeerd leven en je kan er wat aan doen, dat lijkt de trip me te zeggen. De trip is duister, ik zie een bizarre wereld die bestaat uit blokken en andere wiskundige figuren, een wereld waarin alleen ik ben, alleen ik ben met de kosmos. Een wereld die ik begrijp. Opeens begrijp ik het leven, ik denk dat ik het leven voor het eerst echt goed begrijp. Alsof ik de wereld voor het eerst goed zie, alsof ik mijn leven retrospectief kan begrijpen en dat ik kan zien dat we allemaal uitmaken van een groter, bizar, wiskundig, geheel. Ik kan niet communiceren met God, maar ik voel wel een soort nabijheid van een groter iets. Dan wordt de trip weer bizar, het gaat maar door, komt er ooit een einde aan deze trip? Ik heb wel eens ruim 500 mg mdma in 3 uur achter elkaar genomen, maar dit is veel heftiger, ik kan mij niet iets heftigers voorstellen. Het is een bijna religieuze, mystieke ervaring die niet alleen doodeng is, maar ook groots en verlichtend.

Het wordt weer idioter. Mijn ziel die al zo ontzettend klein lijkt in deze bizarre ruimte, splitst zich op. In een soort blok splitst mijn ziel zich op in 8 stukken. Mijn lichaam is er niet meer, hij moet toch ergens zijn? Dan wordt het nog abstracter. Ik voel mij alsof ik om de aarde heen zweef in de ruimte en voel dat ik ga sterven. Ik sterf met de planeet, we exploderen als het ware en ik ben er niet meer. Wie was ik eigenlijk? Wie ben ik eigenlijk? Hoe heet ik, hoe heten anderen? Ik heb geen flauw idee, heb ik dat ooit echt gehad? Ik heb me toch altijd vergist, de waarheid is net boven tafel gekomen en het voelt belachelijk bevrijdend. Het voelt bevrijdend om te sterven, mijn tijd is geweest en ik ga door in deze wereld of in een andere dimensie.

Momenten gaan voorbij en ik realiseer me niet alles meer. Ik kom weer een beetje bij zinnen. Ik krijg weer de rare visioenen die ik aan het begin ook had. Ik lig in een ziekenhuisbed en zometeen komt mijn verple(e)g(st)er mij vertellen dat ik medicatie behoef. Ik wacht af, ik probeer mij te bewegen, maar dit lukt niet. Uiteindelijk herken ik 5 uur na inname weer een beetje mijn eigen kamer. Ik kijk op de klok en kan de tijd vaag herkennen, er gaat onmiddelijk een waas door mijn beeld. Het is rond 10 uur, ik heb de hele ochtend als een bezetene getript. Ik zie nog steeds dubbel en ik ben nog hartstikke naar de klote, erger dan ik ooit naar de klote ben geweest. Het is nog niet voorbij, maar ik snap nu enigszins dat ik keihard aan het trippen was en niet echt gek was geworden. Het is afwachten tot ik weer de oude ben. Na zo’n 2 uur doortrippen ben ik rond 12 uur in staat om mijn bril te pakken. Deze is totaal vervormd, ik herken er niet mijn bril in, maar een soort lasbril. Ik doe hem op en pak mijn mobiel om erop te kijken. Het lijkt verdorie wel een rekenmachine. Nog altijd kan ik niet scherpstellen, ik kan niet goed zien. Ik wacht nog ongeveer een half uur en totaal gesloopt loop ik naar mijn spiegel. Jezus, wat zie ik eruit, mijn pupillen zijn gigantisch en mijn ogen staan raar, op een bijna pathetische, catatonische manier. Ik kan weer plassen en ik duizel naar de koelkast, ik besluit wat melk te drinken. Mijn lichaam voelt nog steeds verlamd en raar aan. Ik leg mijn huisgenote uit wat er gebeurd is en zij raadt me aan rust te pakken. Nog zo’n 6 uur lig ik in bed en probeer ik te slapen, het lukt niet, ik voel mij nog steeds verschrikkelijk duizelig. Rond 7 uur ben ik in staat aan anderen uit te leggen wat er is gebeurd.

Woord achteraf: achteraf was het natuurlijk ontzettend stom om zo roekeloos te doseren. Ik heb 100-150 mg opgeschreven, maar het kan gemakkelijk meer zijn geweest. Ook de combinatie met zoveel alcohol, de slechte voorbereiding en de ruzie vooraf waren slechte factoren. Toch vond ik het de ervaring wel waard. Als je fout gaat op wiet ofzo, voel je je gewoon rot en dan was je blij geweest als het niet gebeurd was. Dit was zo indrukwekkend, vooral de opsplitsing en de bijna dood-ervaring dat ik het voor geen goud had willen missen.

Cheers,

Bert567.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel erg interessant. :) Maar het lijkt mij dat er een stuk prettigere manieren zijn om een dergelijke verlichtende ervaring te hebben. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heftige ervaring man.. Ik herken wel een hoop dingen uit je trip. Ik ga niet vertellen hoe dom en roekeloos het was, want dat besef je prima denk ik. Alleen even belangrijk om te vermelden naar anderen die dit lezen: Grote doseringen MXE in combinatie met grote doseringen alcohol zijn LEVENSGEVAARLIJK.

Ik heb zelf ooit een vergelijkbare ervaring gehad. Heel dom geweest en na een avondje stappen met te veel alcohol en coke (donderdagavond notabene, vrijdag moest ik werken) een dikke lijn MXE genomen om een uur of 3 's nachts. Daarna een helse trip gehad waarvan ik niet meer wist waar ik was of wat er nou eigenlijk gebeurde en de eerste 2 uur op mijn werk nog even verder getript omdat de wekker alweer ging. Ik kan me er verder weinig meer van herinneren. Op het moment zelf was de trip juist heel helder, maar wel heel vaag. Ik had hele duidelijke verhalen en beelden voor me, maar de verhalen gingen werkelijk helemaal nergens over.

Heel bizar hoe je kan trippen op MXE inderdaad, veel intenser dan veel andere stoffen. Ik vind het een heel duistere manier van trippen en niet echt aangenaam eigenlijk. Keta vind ik een fijn stofje maar MXE ben ik wel klaar mee. Het blijft maar door jekkeren en lijkt nooit te eindigen, en bij hoge doseringen kan je echt het gevoel hebben gek te worden. Het moment van bijkomen vond ik altijd heel fijn bij MXE..

Niet aan te raden dit!
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Even ter opfrissing: die combinatie is levensgevaarlijk vanwege risico op stikken door eigen braaksel of vanwege hart- of ademhalingsproblemen toch?

In ieder geval goed dat je het nog benadrukt. Het was ook niet mijn bedoeling met dit tripreport mensen aan te zetten tot vergelijkbaar roekeloos gedrag, meer een inzicht geven in mijn bizarre ervaring.

Ik heb zelf geen referentiekader qua tripmiddelen behalve die paar keer ketamine en een keer 2cb. Maar wat ik zo hoor is het trippen op Methoxetamine ook bij anderen zeer duister. Heb jij K-hole ervaring SmartieAndMEen kan je me uitleggen in hoeverre een M-hole daarvan verschilt?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Erg interessant verhaal man. Bedankt voor het delen ik vind dit hele waardevolle info. Je bent even in het dal geweest en goed dat je er uit bent. Hoe denk je nu over drugs en gebruik?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Super interessant report, ik snap wel dat je er geen spijt van hebt. Tuurlijk was het roekeloos, maar ik neem aan dat dit ook de leerzame ervaring was waar je in die periode misschien een beetje naar op zoek was? Daarnaast heel interessant wat je hebt meegemaakt, ook al kan ik me voorstellen dat het op het moment zelf helemaal niet zo leuk was.

Verder is een waarschuwing inderdaad wel op zijn plaats :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heftige maar interessante ervaring!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
ooscaar zei:
Mindless zei:
Geen MXE voor mij. :)
Klik om te vergroten...
Heb jij trouwens al ketamine gebruikt ondertussen? Ik meen me te herinneren dat je het best een poosje terug in huis gehaald had
Klik om te vergroten...
Helaas niet :(

Ik had het nog niet in huis, maar m'n contact zei dat hij het kon krijgen. Maar kort daarop kreeg ik te horen dat het contact van dat contact op zijn beurt weer zijn contact was kwijtgeraakt... :P

Ik wil het op zich nog steeds weleens proberen, maar het dromerige spreekt me eerlijk gezegd niet echt aan. Het liefst blijf/word ik zo bewust/helder mogelijk met drugs. Ik ga er niet bewust naar op zoek, ik zie wel of het op m'n pad komt. :) Laatste tijd is mijn interesse in nieuwe drugs proberen ook wat minder (komt altijd in golven).
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
Heel bizar hoe je kan trippen op MXE inderdaad, veel intenser dan veel andere stoffen. Ik vind het een heel duistere manier van trippen en niet echt aangenaam eigenlijk. Keta vind ik een fijn stofje maar MXE ben ik wel klaar mee. Het blijft maar door jekkeren en lijkt nooit te eindigen, en bij hoge doseringen kan je echt het gevoel hebben gek te worden. Het moment van bijkomen vond ik altijd heel fijn bij MXE..

Niet aan te raden dit!
Klik om te vergroten...
Ik vind dit juist soms wel intrigerend aan MXE, dat het je even kneiterhard op je plaats zet. :P
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Veel dank voor alle positieve reacties!

Wat ik me nog afvroeg, puur uit interesse, is zo'n hole wat ik heb meegemaakt vergelijkbaar met de fameuze K-hole? Zijn er hier mensen die dit kunnen vergelijken uit ervaring?
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien nog een leuke toevoeging: de ervaring deed me nogal denken aan de film Interstellar en dan de scène waarin Cooper in de Tesseract zit (achter die boekenkast).
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Of de k-hole op de m-hole lijkt durf ik niet te zeggen, ik heb wel een eind richting de k-hole gezeten maar dat ervoer ik heel anders dan MXE. Vond MXE vooral heel duister bij hoge doseringen en had het gevoel dat ik echt oprecht in de war was, terwijl ik bij keta veel meer apathisch en ontspannen was en niet echt keihard aan het trippen was. MXE geeft meer het gevoel dat je gek wordt, in mijn ogen tenminste.

bert567 zei:
Misschien nog een leuke toevoeging: de ervaring deed me nogal denken aan de film Interstellar en dan de scène waarin Cooper in de Tesseract zit (achter die boekenkast).
Klik om te vergroten...

haha coole vergelijking! Ik kan wel wat vinden in die dimensies inderdaad als je aan de dissociatieven zit.

Fool zei:
Ik vind dit juist soms wel intrigerend aan MXE, dat het je even kneiterhard op je plaats zet.
Klik om te vergroten...

Intrigerend is het zeker, maar aangenaam vind ik het niet. Ik gebruik drugs puur omdat ik het chill vind, niet omdat ik iets wil leren of op m'n plaats gezet wil worden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmartieAndMe zei:
MXE geeft meer het gevoel dat je gek wordt, in mijn ogen tenminste.
Klik om te vergroten...
Aanlokkelijk. :)

Ik ken dat gevoel van gek lijken te worden alleen van psilocybine. Dat je opgesloten in je hoofd lijkt te zitten en dat je in een eindeloze loop terecht komt. Ik kan me niets angstaanjagender voorstellen dan dat. Als ik daarin was gebleven had ik er waarschijnlijk snel een eind aan gemaakt, want dat was werkelijk waar verschrikkelijk en ik kan over het algemeen wel wat hebben al zeg ik het zelf.

Geen MXE voor mij. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja dat zijn nare ervaringen inderdaad. Heb het met psilocibyne ook wel meegemaakt in mindere mate, maar vond het met MXE heftiger omdat je er ook gewoon raar van uit je ogen gaat kijken en lichamelijk heel anders voelt. Met psilo valt dat wel mee, maar MXE blijft een keihard dissociatief. Scheel kijken en vreemde gevoelens erbij maken het nog een tandje heftiger in mijn ogen
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Geen MXE voor mij. :)
Klik om te vergroten...
Heb jij trouwens al ketamine gebruikt ondertussen? Ik meen me te herinneren dat je het best een poosje terug in huis gehaald had
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Helaas niet :(

Ik had het nog niet in huis, maar m'n contact zei dat hij het kon krijgen. Maar kort daarop kreeg ik te horen dat het contact van dat contact op zijn beurt weer zijn contact was kwijtgeraakt... :P

Ik wil het op zich nog steeds weleens proberen, maar het dromerige spreekt me eerlijk gezegd niet echt aan. Het liefst blijf/word ik zo bewust/helder mogelijk met drugs. Ik ga er niet bewust naar op zoek, ik zie wel of het op m'n pad komt. :) Laatste tijd is mijn interesse in nieuwe drugs proberen ook wat minder (komt altijd in golven).
Klik om te vergroten...
Okay, was wel benieuwd naar wat je ervan zou vinden. Ik denk inderdaad dat je het dromerige/verdovende jammer zult vinden, maar ik denk dat je de trip ook wel erg interessant zult vinden hoor :wink: Het zal dan ook vast wel nog eens op je pad komen, als het contact van je contact weer een nieuw contact heeft of zo haha
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja er is altijd iets in mij dat toch benieuwd is naar zo'n ervaring. Ik denk dat wij dat als drugs geintesseerden hier allemaal wel wat hebben. Bijvoorbeeld coke of speed, lijkt me beiden helemaal niets voor mij, maar toch is er die interesse om eens te weten hoe dat voelt. Ketamine lijkt me overigens nog wel vele malen interessanter dan die twee.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Ja er is altijd iets in mij dat toch benieuwd is naar zo'n ervaring. Ik denk dat wij dat als drugs geintesseerden hier allemaal wel wat hebben. Bijvoorbeeld coke of speed, lijkt me beiden helemaal niets voor mij, maar toch is er die interesse om eens te weten hoe dat voelt. Ketamine lijkt me overigens nog wel vele malen interessanter dan die twee.
Klik om te vergroten...
Met coke heb ik geen ervaring, maar ik weet wel zeker dat je ketamine vele malen interessanter zult vinden inderdaad. Speed (en coke) zul je vast ook wel kunnen waarderen, maar je moet het niet nemen voor meditatie denk ik. Meer voor plezier, maar als je niet om die reden drugs gebruikt, zul je er denk ik ook weinig aan hebben ja.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bee,

Ik vind het wel interessant hoe mensen weleens zeggen dat ze een soort ego-oplossing hebben gehad met ketamine, terwijl ketamine je dus zo vaag maakt. Voor mij sluiten die dingen elkaar helemaal uit. :P Maar daarom ben ik wel benieuwd om eens te ervaren hoe zo'n ketamine trip en zelfs k-hole is. Aan de andere kant kijk ik erg op tegen die vaagheid. Zelfs wiet ligt me de laatste tijd helemaal niet lekker. Ook al neem ik een heel klein beetje, ik word er meteen helemaal wazig van en ik kan dat wazige helemaal niet meer waarderen. Alleen in combinatie met LSD vind ik wiet echt nog een must. Misschien is het maar beter dat ik die ketamine niet heb.

Ooscaar,

Ik kan ook nog wel genieten van meer entertainment drugs, maar dan geef ik wel de voorkeur aan bijvoorbeeld entactogenen als MDMA of 6-APB. Meestal geniet ik dan eerst van de meer lichamelijke effecten en ga ik even later mediteren, wat enorm goed wil met dergelijke middelen. Aanrader!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."