#1
About last night ![:grin:]()
Zoals beloofd zal ik hier snel eens neerschrijven hoe mijn avond verlopen is. Eerst heb ik om 19u een appel en een banaan gegeten, kwestie van m’n maag niet te overbelasten en genoeg suikers binnen te hebben.
21u00: Ik kom aan bij een maat thuis en we beslissen gelijk om een jointje te rollen. Zo zijn de zenuwen wat weg. Alhoewel, zenuwen kan ik het niet echt noemen. Het was eerder een gezonde dosis spanning.
22u00: Ik neem m’n bankkaart, onthoofd hello kitty en neem zo de helft van m’n pil. Die maat had me al gewaarschuwd voor de afschuwelijke smaak, maar ik vond het al bij al nog meevallen. Een paar slokken water en een sigaret later proef ik niks meer van de bittere, chemische smaak.
22u30: Nog altijd niets, buiten het feit dat ik iets actiever word. Helaas weet ik niet of het ligt aan de XTC of eerder aan de stress die zich een weg uit m’n lichaam zoekt.
22u40: Het wachten wordt me wat te veel en ik besluit nog een sigaret te gaan roken. Net als ik klaar sta om de trap af te gaan, raast alle MDMA door m’n lichaam. Tintelingen in handen en voeten zijn sterk aanwezig. Wat een gevoel! Heb ik dit zo’n lange tijd uitgesteld? What the hell was I thinking!? Dit waren waarschijnlijk de beste 3 minuten van m’n leven…
23u00: Ondertussen voel ik m’n benen niet meer. 5 meter wandelen gebeurt in een fractie van een seconde. Alles wat ik vastneem, lijkt gewichtsloos te zijn. Ondertussen ook muziek opgelegd en hierbij kon ik sterk de wisselwerking van de drug voelen. Emoties ten top op techno en acid, maar zeer een zeer snelle omslag als de muziek wat minder werd. Gelukkig hadden mijn maten (er was ondertussen nog iemand bijgekomen) hier wat rekening mee gehouden en moest ik dus niet door de hel en terug.
23u30: We vertrekken richting de markt. Ik werd totaal niet paranoia bij het zien van politievoertuigen, wat ik bij wiet en coke bijna constant heb. De wandeling van 10 minuten was in een mum van tijd voorbij en ik kon niet wachten om me volledig te laten gaan.
00u10: De ene maat besliste om een joint te gaan roken, maar ik heb vriendelijk geweigerd. Er was ergens wel de nieuwsgierigheid om te weten hoe de combinatie aanvoelde, maar op dat moment hoefde ik gewoon niet meer te hebben. Qua dosering zat ik dus perfect. De ‘pink Hello Kitty’ was getest op waarden tussen de 180 en 210mg. Een helft wilde dus zeggen dat ik met m’n 80kg tussen de 1,1 en 1,3 mg/kg genomen had. Gewoon perfect dus.
01u00: Naar mijn gevoel is de piek nu wel gepasseerd, maar ik ga nog steeds lekker. De hele avond geen spetter alcohol gedronken en steeds voldoende water gedronken. Tegen m’n voornemens in overweeg ik om een kwartje bij te nemen.
01u20: Mijn ene maat had de andere helft bij zich gehouden ‘om me van mezelf te beschermen’, maar helaas was er dus wel een andere reden in het spel. Ik ben tenslotte te weten gekomen dat hij zichzelf de andere helft had toegeëigend en zo had ik niks meer. En dit is waar het fout liep. De zin om bij te nemen was op slag weg en de positieve vibes moesten plaats ruimen voor een salvo van slechte gevoelens. Mijn humeur was volledig weg en uit het niets voelde ik de agressie op de voorgrond treden. Ik had niet meteen verwacht dat dit zelfs kon gebeuren met een drug die anders all about peace and love is. Gelukkig kan ik mezelf in iedere situatie wel deftig houden en heb ik hem maar de rest van de avond met rust gelaten. Wat alcohol met een mens kan doen…
01u50: Ik merk dat het effect wat begint af te nemen, maar ik beslis om eventjes buiten af te koelen. Zo kwam ik eventjes terug in de ‘normale wereld’ en dook het effect ineens weer op. Nu valt het me ook op hoe sterk ik m’n kaken voel. Snel eens mijn gezicht bekeken op de camera van m’n telefoon. Dat was toch even een schrik
Mijn pupillen waren gigantisch!
02u00: Omdat ik ineens enorm veel zin kreeg, heb ik tenslotte toch nog een jointje gerookt. Gelukkig had ik er eentje voorgerold, want dat zou in deze toestand niet gelukt zijn… Wat me vooral opviel, was de fantastische smaak! Na 10 minuten was hij dan ook al op en ging ik weer naar binnen om verder te gaan feesten. Het bleek dus dat dit een goeie zet was. De lichamelijke high van de MDMA in combinatie met een wazig hoofd zorgden voor een unieke belevenis.
03u30: Het gevoel is nu echt wel volledig weg en de vermoeidheid begint de bovenhand te nemen. Waarschijnlijk door een gebrek aan suiker (en eten in het algemeen) en de bijzonder zware domper is de avond voor mij afgelopen. Los hiervan ben ik zeer tevreden over hoe de avond verlopen is!
Met dit report wil ik toch maar eens duidelijk maken aan beginnelingen (zoals mezelf) dat deze drug geen wondermiddeltje is! Het is een schitterend goedje, maar aan mijn verhaal kun je duidelijk merken dat er heel wat meer bijdraagt aan het goeie gevoel dan de MDMA zelf. In tegenstelling tot cocaïne, wat bij mij op elk moment van de dag even goed werkt, moet je echt wel voorbereid zijn en de tijd nemen (en dus eventueel uitstellen) om een ideale setting te vinden.
Voor de mensen die net zoals ik schrik hadden voor de lichamelijke klachten: ik ben geen enkel moment misselijk geweest, zowel niet voor het inslaan als erna. Kaakspieren voel ik nu nog wat en mijn ogen zijn terug de oude. Tot nu toe ook absoluut geen mentale problemen. Integendeel, ik voel me tamelijk opgewekt en heb deze nacht uitstekend geslapen! Dit kan natuurlijk wel variëren van persoon tot persoon.
Hopelijk hebben jullie iets gehad aan dit verslag. Laat gerust maar weten wat je ervan vindt! Vragen of opmerkingen mogen ook altijd![:)]()
Zoals beloofd zal ik hier snel eens neerschrijven hoe mijn avond verlopen is. Eerst heb ik om 19u een appel en een banaan gegeten, kwestie van m’n maag niet te overbelasten en genoeg suikers binnen te hebben.
21u00: Ik kom aan bij een maat thuis en we beslissen gelijk om een jointje te rollen. Zo zijn de zenuwen wat weg. Alhoewel, zenuwen kan ik het niet echt noemen. Het was eerder een gezonde dosis spanning.
22u00: Ik neem m’n bankkaart, onthoofd hello kitty en neem zo de helft van m’n pil. Die maat had me al gewaarschuwd voor de afschuwelijke smaak, maar ik vond het al bij al nog meevallen. Een paar slokken water en een sigaret later proef ik niks meer van de bittere, chemische smaak.
22u30: Nog altijd niets, buiten het feit dat ik iets actiever word. Helaas weet ik niet of het ligt aan de XTC of eerder aan de stress die zich een weg uit m’n lichaam zoekt.
22u40: Het wachten wordt me wat te veel en ik besluit nog een sigaret te gaan roken. Net als ik klaar sta om de trap af te gaan, raast alle MDMA door m’n lichaam. Tintelingen in handen en voeten zijn sterk aanwezig. Wat een gevoel! Heb ik dit zo’n lange tijd uitgesteld? What the hell was I thinking!? Dit waren waarschijnlijk de beste 3 minuten van m’n leven…
23u00: Ondertussen voel ik m’n benen niet meer. 5 meter wandelen gebeurt in een fractie van een seconde. Alles wat ik vastneem, lijkt gewichtsloos te zijn. Ondertussen ook muziek opgelegd en hierbij kon ik sterk de wisselwerking van de drug voelen. Emoties ten top op techno en acid, maar zeer een zeer snelle omslag als de muziek wat minder werd. Gelukkig hadden mijn maten (er was ondertussen nog iemand bijgekomen) hier wat rekening mee gehouden en moest ik dus niet door de hel en terug.
23u30: We vertrekken richting de markt. Ik werd totaal niet paranoia bij het zien van politievoertuigen, wat ik bij wiet en coke bijna constant heb. De wandeling van 10 minuten was in een mum van tijd voorbij en ik kon niet wachten om me volledig te laten gaan.
00u10: De ene maat besliste om een joint te gaan roken, maar ik heb vriendelijk geweigerd. Er was ergens wel de nieuwsgierigheid om te weten hoe de combinatie aanvoelde, maar op dat moment hoefde ik gewoon niet meer te hebben. Qua dosering zat ik dus perfect. De ‘pink Hello Kitty’ was getest op waarden tussen de 180 en 210mg. Een helft wilde dus zeggen dat ik met m’n 80kg tussen de 1,1 en 1,3 mg/kg genomen had. Gewoon perfect dus.
01u00: Naar mijn gevoel is de piek nu wel gepasseerd, maar ik ga nog steeds lekker. De hele avond geen spetter alcohol gedronken en steeds voldoende water gedronken. Tegen m’n voornemens in overweeg ik om een kwartje bij te nemen.
01u20: Mijn ene maat had de andere helft bij zich gehouden ‘om me van mezelf te beschermen’, maar helaas was er dus wel een andere reden in het spel. Ik ben tenslotte te weten gekomen dat hij zichzelf de andere helft had toegeëigend en zo had ik niks meer. En dit is waar het fout liep. De zin om bij te nemen was op slag weg en de positieve vibes moesten plaats ruimen voor een salvo van slechte gevoelens. Mijn humeur was volledig weg en uit het niets voelde ik de agressie op de voorgrond treden. Ik had niet meteen verwacht dat dit zelfs kon gebeuren met een drug die anders all about peace and love is. Gelukkig kan ik mezelf in iedere situatie wel deftig houden en heb ik hem maar de rest van de avond met rust gelaten. Wat alcohol met een mens kan doen…
01u50: Ik merk dat het effect wat begint af te nemen, maar ik beslis om eventjes buiten af te koelen. Zo kwam ik eventjes terug in de ‘normale wereld’ en dook het effect ineens weer op. Nu valt het me ook op hoe sterk ik m’n kaken voel. Snel eens mijn gezicht bekeken op de camera van m’n telefoon. Dat was toch even een schrik
02u00: Omdat ik ineens enorm veel zin kreeg, heb ik tenslotte toch nog een jointje gerookt. Gelukkig had ik er eentje voorgerold, want dat zou in deze toestand niet gelukt zijn… Wat me vooral opviel, was de fantastische smaak! Na 10 minuten was hij dan ook al op en ging ik weer naar binnen om verder te gaan feesten. Het bleek dus dat dit een goeie zet was. De lichamelijke high van de MDMA in combinatie met een wazig hoofd zorgden voor een unieke belevenis.
03u30: Het gevoel is nu echt wel volledig weg en de vermoeidheid begint de bovenhand te nemen. Waarschijnlijk door een gebrek aan suiker (en eten in het algemeen) en de bijzonder zware domper is de avond voor mij afgelopen. Los hiervan ben ik zeer tevreden over hoe de avond verlopen is!
Met dit report wil ik toch maar eens duidelijk maken aan beginnelingen (zoals mezelf) dat deze drug geen wondermiddeltje is! Het is een schitterend goedje, maar aan mijn verhaal kun je duidelijk merken dat er heel wat meer bijdraagt aan het goeie gevoel dan de MDMA zelf. In tegenstelling tot cocaïne, wat bij mij op elk moment van de dag even goed werkt, moet je echt wel voorbereid zijn en de tijd nemen (en dus eventueel uitstellen) om een ideale setting te vinden.
Voor de mensen die net zoals ik schrik hadden voor de lichamelijke klachten: ik ben geen enkel moment misselijk geweest, zowel niet voor het inslaan als erna. Kaakspieren voel ik nu nog wat en mijn ogen zijn terug de oude. Tot nu toe ook absoluut geen mentale problemen. Integendeel, ik voel me tamelijk opgewekt en heb deze nacht uitstekend geslapen! Dit kan natuurlijk wel variëren van persoon tot persoon.
Hopelijk hebben jullie iets gehad aan dit verslag. Laat gerust maar weten wat je ervan vindt! Vragen of opmerkingen mogen ook altijd