Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo van: Maat van me: Daaaaaamn, wat ga ik weer lekker! Ik: Ja, is toch goed? (dit is mijn antwoord op zo'n beetje alles, dit zeg ik alleen als ik in mn uit-space zit, als je alleen nog maar keihard op je bed kan crashen, haha) Tijdens mn trip ben ik vooral mega sociaal bezig"
"Bruine Boom 200 mg, getest (sterkste) Oranje Q-Dance 180 mg, getest(Favoriet #1) Rode/Roze Eekhoorn 186 mg, getest(Favoriet #2) Die Bruine Boom heeft me in t begin vies genekt. In t begin kwam ie net ff te hard, maar na 10-15 min kon ik lekker in mn trip stappen. Ik dacht dat ik m wel helemaal kon hebben omdat ik de laatste tijd wel vaak van een paar snoepjes hou"
"Ik ben binnenkort van plan om met een paar vrienden van me LSD te gaan doen... We hebben allemaal al wel ervaring met drugs. Ik ben de enige van ons die wel eens hawaïaanse paddo's gebruikt heeft (ik moet eerlijk toegeven dat mn eerste keer paddo's behoorlijk intens was door deze paddestoelen ). Ik koop de zegels per stuk voor 15 eu, is dit een normale prijs voor 1 zegeltje? Kan ik een beetje t zelfde verwachten als met paddo's? Kan je er een 'bad trip' van krijgen? Hangt je gewicht ervan af hoeveel je moet nemen om een goeie visuele trip te krijgen? Als jullie me hiermee kunen helpen, Graag =) Peace"
"Ik heb dit meestal de dag na MDMA. Als ik een tijdje in dezelfde houding blijf zitten en dan opsta word t zwart voor mn ogen en er is een kans dat ik dan in elkaar zak. Eigenlijk een soort van black-out en soms een knock-out (wanneer ik tegen de grond val ). Zelf kan ik er dan wel om lachen als ik weer op sta. Alleen mn maten schrikken elke keer weer als ze me in elkaar zien vallen"
"Een lekkere NLX met wat skuff"
"Dit weekend ook weer heerlijk gespaced op MDMA Of was dat t werk van die heerlijke paddestoelen..."
"In principe thuis met veel vrienden en vriendinnen en elkaar lekker de hele avond knuffelen..."
"Ik heb t deze laatste 5 maanden bijna elk weekend wel gedaan (1 dag in de week)... En ik ga elk weekend weer hard, ik neem wel 3 tot 5 Q's of/en Eekhoorns Een beetje off-topic maar... Dit weekend maar eens die lekkere hawaiiaanse paddo's geprobeerd, t was mn eerste keer. Damn wat was ik verdwaald/van de kaart. Ik snapte helemaal niks meer"