Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kheb gister vocking steenwaren gedownload dopé shit man"
"Frank Sinatra - New York New York"
"kheb altijd dat t lijkt alsof ik inde verte of om t hoeke van een paaltje hekje schuurtje etc mense zie"
"de blauwe mishu's natuurlijk maar ik heb wel veel goede dinge gehoord over de duifjes en dollartjes ben tog wel nieuwschierig joh"
"ik ben niet zon hash mens maar kheb een keertje bij een festival in tiel bij de cobra weze hale ''cobra special'' damn good shit"
"meestal een dippie maar als ik een jointje rook de dag erna voel me ik weer helemaal top en beetje vaag dan liijkt t wel een xtc jointje kleine bekendheid van t trippe komt weer naar bove beetje vaag"
"extacy you got what i need van rob gee"
"helemaal niks ik zit in een instelling in een compleet onbekende omgeving maar kheb echt zin in een snoepje"
"Absinth Paddo's Wiet Hash XTC Pep Canna Blue Sixtynine en de pure wanhoop ritalin nah dat was echt shit man :P"
"op nummer 1 : goeie pille nummer 2 lkkr jointje roke en op nummer 3 speed"