#1
F-ekt zei:Ok, en stel ik neem hem rond 22:00 had mezelf voorgesteld om eerst binnen alles uit te chekken, kan ik dan wel nog slapen etc ? en hoe erg is die coming down ? voel ik me dan echt bizar kut ?
Ik kan prima slapen na een nachtje MDMA. Als een roosje zelfs. Ik word altijd ontzettend chagerijnig als het uit begint te werken, en ik verveel me dan ook meteen heel erg. Maar ik vind het wel te doen. De dagen daarna heb ik wel altijd verschrikkelijke koppijn. Maar de herrinering aan een leuke avond maakt dat al wel weer goed.
@ Damien: Een hele of halve kan inderdaad allebei, alleen zou ik wel met een halfje beginnen.
Sommige mensen (waaronder ik) kunnen niet goed tegen de 'inslag'. Dan kan je toch beter rustig beginnen vind ik.