Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"M'n vriend vind het leuk om te tekenen... Vorig weekend 16 uur aan één stuk door... Ikke liever urenlang forums lezen en babbelen Sms'en met mede-peppies... socializen..."
"Mijn ervaring met een geteste pep-pil... komt net iets minder hard aan dan gewoon pep... daardoor mss aangenamer voor sommigen... Mij maakte het zo niet uit... ik weet dat pep gortig kan binnenkomen... mr dat doe ik mezelf aan hé!?"
"Oom Klaas zei: 't Kwam minder hard aan dan "gewone pep"? Je "gewone pep" zit dan vermengd met bindstoffen en voila je hebt een pil, niks geen andere pep. Klik om te vergroten... Met "minder hard aankomen" bedoelde ik eig dat het mindere pep was."
"De laatste tijd heb ik hier minder last van dan pakweg een jaar geleden... Geen idee hoe dit juist komt... mss weet ik nu beter waar m'n grens ligt en zorg ik ervoor dat ik niet teveel gebruik. Waar ik de laatste tijd enorm veel last van heb onder pep... Op feestjes dans ik me de zolen onder m'n schoenen onderuit Maar als we dan na het feestje gaan afteren bij iemand thuis, en ik beland op de bank...dan krijg ik énorm veel last van de "zwaartekracht". Ik probeer altijd op een redelijk uur toch huiswaarts te gaan... maar de laatste tijd lukt het me nooit meer om het vooropgestelde uur te respecteren Ik raak gewoon enorm moeilijk van die bank af... Raar Als we helemaal niet nr een feestje gaan maar gwn bij iem thuis chillen... weer op die verdomde bank , dan zien m'n knieën tegen het naar huis gaan gewoonweg blauw... perfect normaal, als je zo'n 12uur of langer in meestal dezelfde positie blijft zitten. Tuurlijk niet helemaal gezond... denk maar aan tromboses...die je bv ook kan krijg door een te lange vliegreis in een te krappe beenruimte... 't zijn maar enkele bedenkingen..."
"sowieso als ik GHB gebruik zorg ik dat ik pep op zak heb, gwn tegen het nok gaan... don't like noks"
"Re: Bail zei: lethologica: the temporary inability to recall a word or name. Het tijdelijk vergeten van woorden en/of namen. groot probleem bij mij. Klik om te vergroten... Énorm veel last van! Ook vertel ik soms twee keer hetzelde, met een uurtje of 2 ertussen... En net wanneer ik dan m'n eerste zin heb afgemaakt, denk ik bij mezelf "ik heb dit al verteld", maar dan vertel ik gewoon weer lekker door omdat het anders nog net iets harder opvalt... (Het gezelschap waar ik bij vertoef is meestal nogal vaag dus soms hebben ze het gewoon ni door )"
"Ik vraag gewoon of ik "ff kan binnenspringen"... Dan weet ie perfect wa'k bedoel..."
"pep + kamagra = NJAMMIE lekker hard en lekker lang :P"
"MMDMA zei: Keb did al paar maanden hoor dus tis zeker niks aan men lever en ik drink niet veel alcohol Aan de speed ligt het ook niet want die is getest. Ik denk idd dat Oom Klaas gelijk heeft,daarom was ik ook een tijdje gestopt omdat je hersenen dan de afgebroken stoffen terug proberen aanmaken. Klik om te vergroten... Nou, ik ben het (tot nu toe nog levende ) bewijs dat je wel degelijk wat aan je lever kan hebben zonder dat je overmatig alcohol gebruikt. Vorig jaar heeft men bij mij 3 stukjes van m'n lever genomen die volledig dood waren... Ook na de operatie heb ik nog een tijdje last gehad met m'n lever Ben laatst terug op controle gemoeten, nu staat er nog één litteken op m'n lever... mr dat mag voorlopig blijven staan, maar 'k moet gewoon regelmatig op controle gaan. 'k Heb de dokter gevraagd of het door gebruik kon komen... hij kon dat noch bevestigen noch ontkennen. Hij kon enkel sterk vermoeden dat het één wel wat te doen had met het andere... Dus mss toch maar eens ff een afspraak maken in het ziekenhuis bij de dienst "Abdominale heelkunde"... het kan ook zijn dat je schildklier of dergelijke niet naar behoren werkt. Toch maar laten checken dus, voor je je lichaam helemaal naar de kl*te helpt."
"Dat probleem heb ik echt nooit gehad... Ik gebruik nu heel wat minder (pep vooral) dan vorig jaar... Maar ook toen moest het niet op... Ik was 35 dagen nuchter (gevangenis)... toen ik weer naar huis mocht langsgeweest bij een vriend van mij... die had me een 2.4 gegeven ongeveer. 'k heb er nog 1tje gaan bijhalen toen... Die zijn er nu -één maand later- eindelijk door... En toch zo goed als elke dag gebruikt... 'k Ben gewoon zuinig... en het feit dat ik nog maar eens een mooie periode nuchter was, werkt het weer allemaal ff lekkerder... dat mindert binnen enkele weken ook wel weer... maar op dit moment is het erg fijn!"