Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iNkz zei: monkah zei: Mijn vrouwtje (is heel streng ;o) en gewoon mijn leven daar past simpel weg geen regelmatig gebruik in. Klik om te vergroten... Mijn ex was ook zo .. dat was de reden waarom ik ze buiten gezet heb Klik om te vergroten..."
"blu zei: Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje? Klik om te vergroten... net of het goed is om meel te snuiven lol kun je beter wat minder pakken denk ik bovendien 88 procent is gemiddeld bij een goede dealer voor puur moet je echt even uitkoken"
"lekkerrland zei: beste gebruikers even een vraag aan de kenners van coke gebruikers, hoe kan het als ik een paar lijntjes gebruikt hebt dat ik daarna niet meer kan praten,ik kan de woorden niet meer uitbrengen ,het lijkt alsof ik stotter danwel niet normaal kan praten weet iemand hoe dit komt en of er iets is die ik daarbij kan gebruiken ,zodat ik normaal kan praten Klik om te vergroten... slaapmedicatie helpt heft de coke op :P"
"Judas zei: Meestal raakt de gebruiker van crack heel erg snel verslaafd eraan. Vaak al na de eerste of 2e keer. In vergelijking met het snuiven van cocaine is het risico op verslaving veel groter. En snuifcoca is ook al erg linke shit. Na de 2e avond snuiven was ik verkocht Wellicht heeft het grotere gevaar van crack te maken met de kort durende rush. Een roes die zo lekker is maar ook weer zo snel voorbij is erg onbevredigend. Daarom ga je met crack sneller 'bingen', hetgeen er op neer komt dat je niet meer kan stoppen met roken en pijp na pijp blijft stoppen. Hierdoor gaan de receptoren van bepaalde neurotransmitters in je hersenen een onafgebroken hunkering naar cocaine ontwikkelen. In dat stadium kan je nog maar een ding denken, voelen & willen: CRACK~CRACK~CRACK~CRACK~ Op dat moment is het meestal al te laat, is de weg terug afgesneden. Dan wordt het erg moeilijk om zonder te kunnen. Over het verloop van de crackverslaving kunnen we verder kort zijn: Het vormt zo'n aanslag op je gezondheid dat je al snel in een uitgeteerde zombie verandert. Evenals snuifcocaine is crack een zware belasting voor hart en bloedvaten, maar bij dit goedje krijgen ook je longen het onaanvaardbaar zwaar te verduren. Verbrande crackdeeltjes komen daarin en in de overige luchtwegen terecht en brengen daar in het GUNSTIGSTE GEVAL ontstekingen teweeg. De kans op trombose ten gevolge van de optredende vaatvernauwing is ook erg groot. Lichamelijk en mentaal ga je compleet de vernieling in. Bij het chronisch gebruik van crack is het vrijwel onafwendbaar dat je al snel paranoide en/of psychotisch word. Er zullen karakterveranderingen in negatieve zin optreden. Je zult veel, zoniet al je vrienden erdoor kwijtraken, je raakt zelf het spoor compleet bijster en je zal financieel compleet aan de grond komen te zitten. De honger naar deze drug zal tot schulden lijden, en niet zelden tot criminele activiteiten om aan poen te komen. Je normbesef zal zwaar aangetast worden. Je doet dingen die je voorheen niet voor mogelijk gehouden zou hebben: familie bestelen, de prostitutie ingaan... Sorry als ik het mis heb, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat dit topic over jezelf gaat. Of dat je het al een keer geprobeerd hebt of het overweegt Mocht dat het geval zijn, betreedt die wereld dan niet of stap er uit als dat nog kan. Klik om te vergroten... jaaaah dat ken ik! ook 5 jaar alles gebruikt :van jiontje naar de speed van de speed naar de base van de base naar bruin Alles gedaan ervoor jatten oplichten dealen en de hele mikmak was een apparte tijd kan t niet anders noemen maar vond de base wel de beste drugs aangezien je van bruin zulke rare nijgingen krijgt :P Base kun je zonder hulp mee stoppen ik ben nu 5 jaar clean van de hero en bruin zonder enige hulp van buitenaf heb ook nooit een terugval gehad Ik kwam tijdens mijn verslaving op het punt waarvan je van jezelf gaat walgen zodra ik dat inzag heb ik kunnen stoppen ben wel drie maanden ziek geweest van alle ontwenningsverschijnselen nachtzweten misselijkheid en diarre maar dat gaat ook over Tenzij een junk niet zelf wilt stoppen gaat t ook niet lukken neem dan afstand want anders ga je er zelf aan kapot jij kunt niet helpen junk hebben dr eigen visie en geloven niks van anderen tenzij t gaat over waar je de beste coke kunt halen dan rennen ze om t hardst"
"Tjeerd86 zei: dan ben je de enige zonder terugval denk kan me niet voorstellen dat je zo sterk in je schoenen staat ik ken niemand iig en geloof me ik ken een hoop Klik om te vergroten... nee geen terugval maar ik blow wel dus helemaal drugsvrij is het niet ik denk dat ik altijd een verslaving zal hebben dus accepteer ik het nu maar zoals het is zoals ik al zei je moet echt walgen van jezelf om te kunnen stoppen en dr gebeurd heel wat voordat je echt genoeg ervan hebt Natuurlijk blijft de trek altijd maar na een lange tijd leer je er wel beter mee te leven"
"Re: lysergine25 zei: 07.00 am aan de oliepijp hangt ..... tot 23.59 pm .... Op pad gaat maar 4 x terug moet omdat je geheugen totaal verdooft is. Echt ALLES voorruit schuift naar morgen. Een bleke smoel krijgt. Liever droge spaghettie eet zodat je een tientje wiet kan kopen ... Moet de expert even doorgaan ? Of ga je stoppen Rob? EX Stonie nu Bonie Klik om te vergroten... als je tijdens de reclame niet meer weet welke spannende film je aan t kijken was of als je bang bent om naar buiten te gaan omdat je zo wazig bent als je nagels zeer doet van t weed verkruimelen als je kontjes opnieuw aan gaat steken die je brand in je longen bezorgen ipv rook waarop je zo hoopte als je zelf lege jionts rookt om alleen maar iets in je smoel te hebben blow al 12 jaar te lang en te vaak shit ... wat was de vraag ook al weer ?"
"DAnOoNtje zei: cannabis veroorzaakt een verwijding van de bloedvaten (zoals alcohol deze vernauwt) en veroorzaakt een hogere bloeddruk. Hier opeens op gefixt zijn terwijl je high bent kan hyperventilatie en paniekreacties veroorzaken. Het gevoel dat je beschrijft over je hart dat uit je keel klopt klinkt mij erg in de oren als een verhoogde bloeddruk terwijl het effect van nicotine (bloedvaatvernauwend) nog doorwerkt. je hartslag komt dan niet overeen met je staat van activiteit. Mijn advies: relax, don't panic en ga bijvoorbeeld een blokje om lopen. de extra activiteit die je lichaam dan heeft komt meer overeen met je bloeddruk waardoor ook je ademhaling zich weer herstelt naar een normaal patroon, en dat zou eigenlijk voldoende moeten zijn om wer van het moment te genieten. Enjoy! Klik om te vergroten... als je bloedvaten verwijden krijg je een lage bloeddruk het gebruik van soft drugs verlaagd je bloeddruk fors"
"ik heb dat dus wel!! Wil ik knetterstoned gaan tekenen en pak ik al mijn spullen dan ben ik t tegen de tijd dat ik kan gaan tekenen alweer beu en begin ik met iets anders Of ik ga tv kijken en zie dr eigelijk niks van omdat ik in mn kop ben blijven hangen bij een of ander opmerkelijk momentje ( kan iets heel dufs zijn zoals een felle trui of een domme opmerking ) Dan ga ik helemaal door op die stomme trui en onderga ik daarover een discursie met mezelf in mn kop ( knettergek )en mis ik verder alles van t programma na een tijdje went t dat wel"
"Oom Klaas zei: Dan stop je toch ook gewoon met blowen lijkt me, als je er knettergek van word...of dat is juist de bedoeling dan. Klik om te vergroten... hahahaha eigelijk wel anders ook maar saai :P"
"Lavalamp zei: Stonermovies, docu's over drugs/wetenschap, natgeo, lullen tegen medestoners en filosoferen doen het meestal wel goed Klik om te vergroten... of een stom spelletje net rummicub"