#1
Als ik wiet rook heb ik het gevoel dat me hart in me keel zit en dat ik hart zou uitkotsen. Heel raar gevoel en ook heb ik van die steken op me borst dat me hart inelkaar krimpt, of komt het dat ik dan gewoon ubbberstoned ben? En een het lijkt of me hart heel snel gaat.
