Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet erg raar gevoel

Wiet erg raar gevoel

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik wiet rook heb ik het gevoel dat me hart in me keel zit en dat ik hart zou uitkotsen. Heel raar gevoel en ook heb ik van die steken op me borst dat me hart inelkaar krimpt, of komt het dat ik dan gewoon ubbberstoned ben? En een het lijkt of me hart heel snel gaat.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoelang blow je al?
Als je nog niet zoveel ervaring hebt met blowen kan het zijn dat je aan het effect moet wennen. Laat je rustig meegaan met het gevoel. Hartkloppingen komen me bekend voor, dat had ik na het roken van m'n eerste jointjes.
Go with the flow :stoned:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bovenstaande .... en op je gemak roken! :stoned:
D
DAnOoNtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
cannabis veroorzaakt een verwijding van de bloedvaten (zoals alcohol deze vernauwt) en veroorzaakt een hogere bloeddruk. Hier opeens op gefixt zijn terwijl je high bent kan hyperventilatie en paniekreacties veroorzaken.

Het gevoel dat je beschrijft over je hart dat uit je keel klopt klinkt mij erg in de oren als een verhoogde bloeddruk terwijl het effect van nicotine (bloedvaatvernauwend) nog doorwerkt. je hartslag komt dan niet overeen met je staat van activiteit. Mijn advies: relax, don't panic en ga bijvoorbeeld een blokje om lopen. de extra activiteit die je lichaam dan heeft komt meer overeen met je bloeddruk waardoor ook je ademhaling zich weer herstelt naar een normaal patroon, en dat zou eigenlijk voldoende moeten zijn om wer van het moment te genieten.

Enjoy!
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#5
atbboy zei:
Als ik wiet rook heb ik het gevoel dat me hart in me keel zit en dat ik hart zou uitkotsen. Heel raar gevoel en ook heb ik van die steken op me borst dat me hart inelkaar krimpt, of komt het dat ik dan gewoon ubbberstoned ben? En een het lijkt of me hart heel snel gaat.
Klik om te vergroten...

Had ik ook toen ik wel eens een jointje rookte met m'n ex. Met mijn huidige chick, type 'tof wijf' heb ik daar geen last meer van... Achteraf lag het volgens mij aan m'n fucked relatie waardoor niks me eigenlijk goed viel.
d
daniel3927Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb altijd ook een raar gevoel in me keel alsof ik boeren moet laten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
T-men zei:
atbboy zei:
Als ik wiet rook heb ik het gevoel dat me hart in me keel zit en dat ik hart zou uitkotsen. Heel raar gevoel en ook heb ik van die steken op me borst dat me hart inelkaar krimpt, of komt het dat ik dan gewoon ubbberstoned ben? En een het lijkt of me hart heel snel gaat.
Klik om te vergroten...

Had ik ook toen ik wel eens een jointje rookte met m'n ex. Met mijn huidige chick, type 'tof wijf' heb ik daar geen last meer van... Achteraf lag het volgens mij aan m'n fucked relatie waardoor niks me eigenlijk goed viel.
Klik om te vergroten...

Aah, zo een!
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
DAnOoNtje zei:
cannabis veroorzaakt een verwijding van de bloedvaten (zoals alcohol deze vernauwt) en veroorzaakt een hogere bloeddruk. Hier opeens op gefixt zijn terwijl je high bent kan hyperventilatie en paniekreacties veroorzaken.

Het gevoel dat je beschrijft over je hart dat uit je keel klopt klinkt mij erg in de oren als een verhoogde bloeddruk terwijl het effect van nicotine (bloedvaatvernauwend) nog doorwerkt. je hartslag komt dan niet overeen met je staat van activiteit. Mijn advies: relax, don't panic en ga bijvoorbeeld een blokje om lopen. de extra activiteit die je lichaam dan heeft komt meer overeen met je bloeddruk waardoor ook je ademhaling zich weer herstelt naar een normaal patroon, en dat zou eigenlijk voldoende moeten zijn om wer van het moment te genieten.

Enjoy!
Klik om te vergroten...


als je bloedvaten verwijden krijg je een lage bloeddruk het gebruik van soft drugs verlaagd je bloeddruk fors
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoge, snelle hartslag komt me bekend voor. Ik heb dit weleens als ik stress heb en blow of als ik nog niets gegeten heb en dan een (fysieke) inspanning lever na een joint.

Hmm weeed :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."