Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speedjunky69 zei: ik ben nu bezig met afbouwen. ik ben al van 150 mg naar 80 mg afgebouwd en ik ga verder tot dat het niet meer lukt daarna wil ik de snelle detox(afbouwen met naltrexon) gaan doen. t lijkt me heerlijk om niet meer afhankelijk te zijn van methadon : niet meer 2 x per week door weer en wind mn meth ophalen, niet meer dromen over ziek worden. ik hoop echt dat t me gaat lukken. ik merk nu al dat mn zelfvertrouwen een enorme boost krijgt van het afbouwen. ook ben ik al veel fitter en heb veel minder slaap nodig. ik was bang dat ik veel depressiever zou worden maar het tegenovergestelde is waar! nu maar hopen dat het zo blijft bij mn verdere afbouw! Klik om te vergroten... succes gewenst met die moeilijke tijd Je hebt massel dat je daar mag afbouwen, laat je alleen niet gek maken, blijf in je zelf geloven. sterkte jaap["
"Ninanina zei: Ik wens jullie vooral veel sterkte!!! Ik ben dus nu, na bijna 10 jaar meet en om van de rest nog maar niet te spreken, 9 dagen op 0!! Ik heb er wel maanden over gedaan!! En nu, zelfs na meer dan een week voel ik me klote! Buik en darmkrampen zijn minder, maar, kou (echt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr), niezen, onrust, wiebelende benen,geen energie...... Dom gedoe!! Ik ben het beu!! Dit moet hier vooruit gaan!!!! Klik om te vergroten... Probeer verse groente en buiten wandelen zo-veel mogelijk , hoe zwaar dat ook is dan slaap je beter . al is het maar voor een uurtje. wat een hel en je denkt dat er nooit een einde aan komt elke twee minuten piesen ik kan je alleen maar raad geven door zo gezond als mogelijk te eten , niet te veel, en bewegen, straks word je een keer wakker en dan zie je dat je vier of vijf uur aan het stuk heb geslapen dat zijn lichtpuntjes. zorg dat je afleiding krijgt, nou heel veel sterkte gr jaap"
"Re: Re: ray1 zei: KetaNr1 zei: Buiten in het zonnetje gaan zitte en een stickie aansteke... Klik om te vergroten... De eerste keer dat ik van meta afkickte was in de gevangenis: ( EIGEN KEUZE AFBOUWEN !! ) van 140mg naar 0 op de dag dat ik niets meer kreeg begon het gedonder: halucineren, koud warm, zenuwen, gejaagd gevoel, zitten staan liggen weer staan, je kent het wel. Dat heeft die keer bij mij 4 weken aangehouden, ik had daarvoor ook 7 jaar iedere dag meet en bruin en coke alles eigenlijk gebruikt. We zijn nu 10 jaar verder en het gebeurd me nu 3 keer per jaar dat ik verslaafd ben en weer moet afkicken. Dan heb ik eerst maanden bruin gebruikt, en ga dan over op meet dat los ik op de groene tabletten van 20mg met water en spuit ik, dan werkt het ook geen 24 uur maar korter zo'n 12 uur. hoe is het met je Ray gr jaap Die pillen verminder ik iedere dag tot ik op het laatst van de laatste drap ook nog een keer filter Let goed op de laatste drap van de dag ervoor, anders als het weken oud is krijg je een FIT Die dodelijk kan zijn, hetzelfde als je opgelost hebt met verotte citroen. Vaak zijn daarna de ontwenningsverschijnselen wel vol te houden na een dag of 7 is het over. Je merkt het als je opstaat: Ineens heb je weer zin in dingen te doen !!! Alleen ik zit nu met een probleem staat hier ook op het forum vandaag gepost. Ik kan niet meer afkicken!! houd het 4 dagen vol zonder, moet dan nog 3 dan ben ik clean maar voor die tijd koop ik weer wat. En begint de hele kermis weer van voren af aan, ik ga kapot jongens. Ik wil het niet meer. Stop dan zou je zeggen: maar dat gaat juist niet meer, terwijl ik nu al een jaar of wat 3 keer per jaar verslaafd ben en weer afkick!!! Zeg me maar hoe het kan Klik om te vergroten..."
"Nu je merkt dat de heroine meer mix (cafeïne en paracetamol) is, is metadon al gauw een alternatief als je er aan kan komen. Ik vraag me het af wat je doet. Hulp zoeken;door afhankelijk worden van een particuliere instelling voor je metadon verstrekking. Je kan naar je huisarts gaan voor je metadon als je nee krijgt, direkt naar een andere zoeken die wel metadon voor schrijft, volgens mij de beste optie. Op straat € 5 per strip van 10x 5mg betalen als je iemand weet. Hoe omhoog kan je zitten. Hoe moeilijk kan het voor je zijn,........... Je heb er wat om gevloekt, hé jaap"
"neboe zei: Nu je merkt dat de heroine meer mix (cafeïne en paracetamol) is, is metadon al gauw een alternatief als je er aan kan komen. Ik vraag me het af wat je doet. Hulp zoeken;door afhankelijk worden van een particuliere instelling voor je metadon verstrekking. Je kan naar je huisarts gaan voor je metadon als je nee krijgt, direkt naar een andere zoeken die wel metadon voor schrijft, volgens mij de beste optie. Op straat € 5 per strip van 10x 5mg betalen als je iemand weet. Hoe omhoog kan je zitten. Hoe moeilijk kan het voor je zijn,........... Je heb er wat om gevloekt, hé jaap Klik om te vergroten... ps enne....uhh hoe kom je er van af ..."
"Theupsetter zei: speeseend zei: Al eens serieus overwogen om het 'hele leven' vaarwel te zeggen? Dit is een mooie gelegenheid: slechte dope.. Misschien is Buprenorfine wat voor je? Maar zowiezo alles via een instelling laten lopen. Huisartsen deden bij mij erg moeilijk. nadeel is wel dat je op de voor hun gewenste tijden aan de poort moet staan. Klik om te vergroten... Ja dat is inderdaad wel dé reden om te stoppen. Klik om te vergroten... ik krijg er genoeg van me huisarts"
"speeseend zei: er gaat niets boven een stukje honingraat-folie. de druppel kan dan mooi rollen. als je bang bent dat je druppel eraf rolt, maak dan een kleine bolling in je langwerpige strook honingraat-folie. ''die gasten van de internet'' lullen zeer waarschijnlijk over dat folie wat als een wikkel om een versnapering heen zit. dat moet je in geen geval gebruiken. koop lekker een rol bij de blokker, dan speel je op safe. met twintig meter rook je zo honderd gram. dat lijkt mij zodoende niet de duurste investering in een genotmiddel.. Klik om te vergroten... In Noorwegen vond ik honingraad die wel 60cm br was en dik genoeg om de eerste 6uur geen gaatjes in te branden gr jaap"
"Als je met je vriendjes op stap gaat en je snuift voor het eerst heroine of spuit. Dan voel je je na het kotsen super als-of je eindelijk thuis bent. nooit zulke goeie vrienden gehad, Dat gaat zo een aantal weekenden door. Dan kan de woensdag er ook wel bij. Langzamerhand gaan al je gabbers hun eigen weg dwz elke dag gebruiken en dat nooit toe-geven. Wanneer komt de dag dat je tegen je-zelf kan zeggen ik kan met drugs omgaan, ik ga halen wanneer ik dat wil. Nu zeg ik dat tegen mezelf, als de vlaag van ik wil wat gebruiken zich aandiend. dan gaat er door mijn hoofd ..wat heb ik op de bank, is die dealer er wel, laatste keer vond ik het troep wat hij had, trouwens al die dealers die ik kan, Ik twijfel nog steeds, ik weet dat de bevrediging minimaal is , draai dan maar een jointje en ben dan te lui om te scoren. En later op de dag voel ik iets van over-winnen Zo gaat het de laatste maanden met me, rond kerst ben ik twee of drie dagen doorgegaan, het is niet zo prettig meer als toen, ik merkte er weinig van, wel heerlijk gevreeen zonder klaarkomen Als je van je zelf weet wie je bent moet je het beste er van maken.. groetjes jaap"
"De zevende dag ben ik in het ziekenhuis opgenomen vanwege bloedarmoede, Al na enkele stappen zakte ik hijgend in elkaar en ben een paar keer flauw gevalen.Ze hebben me een gehele apk gegeven en het enige wat gevonden is is bloedarmoede en na drie daagjes hebben ze me ontslagen, NU zijn wij ik en me vrouw een opname naar schotland Castle Craig aan het regelen. Eerst zou ik vannacht mezelf vrijwillig laten opnemen voor mijn en mijn vrouws veiligheid ivm gebruiken .Maar wat blijkt is dat de gene die het je beste met je voor heeft totaal andere intenties heeft achterbaksetrucken om maar alleen met mijn vrouw te kunen zijn, Aan alle kanten maakt ie me zwart t/o vriend en vijand, morgen weer een nieuwe dag tot later groetja neboe"
"slash zei: Ik snuif bijna twee jaar dagelijks speed. Ik werk, ga naar school en slaap gewoon goed, maar toch die... Ik weet nog dat ik ooit dacht, jee ik ben nu al een maand aan die troep, en nu zit ik dus bijna twee jaar verder.. Ik wil echt kappen want wordt echt schijtziek van die troep maar de dag lijkt echt gewoon ondragelijk nuchter.. K denk vaak na over de gevolgen hiervan en weet dat ik dit echt niet ongestraft kan doen en dat me lichaam dit niet heus niet eeuwig volhoud zonder gevolgen maar toch dringt t gewoon niet helemaal door en besef ik t niet. Ik wil t zelf niet horen maar k ben gewoon een junk.. zijn er mensen die dit herkennen?[/url] Klik om te vergroten... Ik heb het zelfs na 10 gram in ruim een maand gebruiken dat ik een volkomen gesloopt gevoel heb. De rede dat ik speed gebruik is .. om me enigzins mens te voelen nu ik zes weken clean ben van bruin en wit. Afgelopen week had ik er dan ook tabak van ik word sacherijnig krijg pijn in mijn ballen en vrijen doe ik als een konijn . Dat ik me zo ku.. zou voelen en zo snel daar had ik geen idee van. sterkte met ons groet jaap"