#1
Bedankt mensen momenteel ben ik een week eraf en merk idd dat bewegen wel helpt het gaat met pieken en dalen maar voel me steeds normaler
ik loop al jaren met wel niet gebruiken in me kop. laatste vijf jaar maandelijks een keer. maar de rest van de
maand ben ik stuk geen energie kan mezelf nergens meer voor interesseren , nu na 47 jaar heroine gebruik
heb ik 4 maanden terug de knoop door gehakt en gestopt. methadon tot twee x 5mg afgebouwd.
he super van je om van die troep af te blijven hou vol ga ik ook doen jaap
Het begon bij oxycodon toen naar fentanyl en uiteindelijk heroine eerst ook suboxone gehad en alles bij elkaar ongeveer 2 jaarIk kan je daar niet bij helpen maar ik wil je wel succes wensen! Het is al vet knap van je dat je van 40 naar nu 0 bent gegaan. Hou vol!
Hoe lang was je verslaafd aan de hero en daarna de methadon?
Ojee... Jij ook. Helaas gebeurd dat steeds en steeds meer in Nederland. Verslaafd aan zware opiaten zoals Oxycodon en Fentanyl.Het begon bij oxycodon toen naar fentanyl en uiteindelijk heroine eerst ook suboxone gehad en alles bij elkaar ongeveer 2 jaar
Hallo
Om een lang verhaal kort te maken ik heb vandaag mijn laaste 1 mg methadon gehad kom van de 40 af en voel me zo rusteloos en slap en energieloos en kan amper slapen ik vroeg me af of er mensen zijn die tips hebben om hier goed door heen te komen
Groetjes poppy
Pas wel op met clonidine want dat is een bloeddruk verlager, win hier ook genoeg informatie over in want bij overdosering kan je in coma raken! Lichte doseringen, 0,025mg zijn hier prima voor maar neem er niet teveel! Overigens kreeg ik daar wel lamme benen van en erg veel dorst maar het werkt goed tegen de onrust in de benen.Hoi jammer dat ik dit nu pas lees omdat Clonidine heel goed helpt tegen ontwenningsverschijnselen zoals rusteloos etc. Het is niet verslavend en eigenlijk bedoeld voor bloeddruk, migraine overgangsklachten. Ik heb die van mij online zonder recept besteld.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."