Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk topic! Voor mij is salvia en yopo een no-go en dmt doe ik pas als ik er klaar voor ben.. In de verre, verre toekomst Buiten dat blijf 'k af van sterke stims, denk aan meth en pyro's. Gaat sowieso een probleem worden, dat weet 'k nu al"
"Deze jongens ga je keihard op man :P Sorry haha, nee bestel die meuk online van een goeie vendor. Mag gewoon dus niks aan het handje toch?"
"Ik weet dat dit de laatste reactie is waar je op zit te wachten maar stop alsjeblieft met die troep.. Je bent je leven eigenhandig aan het verneuken, als je nu stopt ben je jezelf over een half jaar waarschijnlijk enorm dankbaar. Vul je leven op met andere dingen dan drugs, ga een instrument leren, boeken lezen, ga desnoods naar de kerk. Meer heb 'k niet toe te voegen, heb dit topic met open mond en natte oogjes zitten lezen.. Zoek alsjeblieft hulp, je kan het"
"Elke disso!"
"Don't wurrie smoke de wierie"
"Man, als je goede vrienden bent lijk je standaard dronken samen! Voor de gezelligheid een biertje er bij, als je echt iets tofs wil xtc of 6-apb (en een paar benzo'tjes op zak voor het slapen). Wat je ook gebruikt, goed research doen! Maar dat spreekt voor zich"
"Hey allemaal, ik moet binnenkort een bloedwaardentest gaan doen (om te kijken of ik genoeg voedingsstoffen en zo heb). Als ze drugs in m'n bloed vinden zullen ze dat dan in de uitslag zetten?"
"CuriousExplorer zei: Standaard wordt er niet gecontroleerd op drugs. Enkel als jij / een 3de partij (politie ofzo) daar specifiek om vraagt. Ik spreek wel over BE. Klik om te vergroten... Dirkjan zei: Dit is ook in Nederland zo. Ik heb ooit eens een test gedaan omdat ik vaak flauwtes kreeg en ze wouden voedingswaardes checken. Dit was in mijn drink periode en toen blowde ik ook nog regelmatig en heb gevraagd of ze dit zouden checken. Antwoord was dus dat dit alleen werd gecheckt met toestemming of door een derde partij ALS daar al eerder toestemming voor verleend is. Dus ze gaan niet zomaar in je drugsklier zitten porren. Klik om te vergroten... Oke top, thx jongens!"
"Dirkjan zei: Dit is zo herkenbaar, ik wil met mijn hand door mijn scherm duwen en terug in de tijd gaan om me zelf een keihard kets te geven, ik was zo'n vervelend jong vroeger. Klik om te vergroten... Anders ik wel man. Maar dat je dat nu vindt betekent dat je veranderd bent, iedereen was ooit een kutpuber in zekere zin :/ Spyro zei: Ik was een terror kind voor mijn ouders, kwa drugs, kwa gedrag. Ik heb het ze echt moeilijk gemaakt. Toen ze het loslieten ging alles beter. Al begrijp ik ontzettend goed je gevoel… Bij mij is het helemaal goed gekomen en heb ik de beste band ooit met ze. Is ook wel iets met volwassen worden, denk ik. Zet door lieve mama, met ouder worden gaat je zoon straks ook meer besef krijgen. Klik om te vergroten... Dit zijn de feiten, vooral dat laatste @JavelinBayraktar Kop op, makkelijker gezegd dan gedaan maar het praten komt later. Hoe ouder ze worden en hoe meer je je kinderen los laat hoe meer ze je gaan waarderen (had ik ten minste)"
"zit ik me dood te lachen om die titel op de woensdagmorgen"