Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en 4 euries voor 3"
"als wij naar zulke landen gaan en we burgeren ons niet in worden we daar in de gevangenis gegooid en mss erger ..."
"ik zou het een mooie zaak vinden hoe zit et nu eig met die wet ? al vorderingen ?"
"met weed bennik wel soms erg para vooral hier op straat in het oude schooltje dat ze aan het renoveren zijn ik hoorde constant voetstappen en geluiden alsof er iemand naar boven kwam. ik flipte bijna door van de schrik toen we doorgingen keek ik ff naar buiten bleek dat geluid van wapperend (door de wind) plastiek te zijn nu voel ik mij op deze plaats nooit meer op mijn gemak die paranooia zou mss ook wel kunnen komen omdat het zo kort be mijn huis is en daardoor de pakkans groter is maar ik durf er gwn niet meer rustig te gaan blowen agjah plaatsjes genoeg"
"Beste dfers ik heb een dringende vraag ik en men meisje gaan sws voor onze eerste x lsd doen. We hebben al ervaring met paddos. We hebben ook wat gesmoord al. Nu is ze een beetje moe.Heeft een grote kop koffie gedronken. Maar ze twijfelt of het erg is dat ze wat moe is.Voor de trip enzo Is dit erg? greetz djoura"
"Morgen gaan ik en mijn vriendin voor de eerste keer lsd proberen elk een halve zegel. Hebben al wat ervaring met paddo's ( equadoriaanse-thaise-hawaiaanse) deze hadden niet de visuele werking die ik verw8e. Hopelijk lukt het met lsd wel.Nu was mijn vraag wat de combo van weed+lsd doet? vond hierover niets trug op het forum. dank bij voorbaat . greetz djoura"
"dank voor de zeer vlugge reacties dudes weed versterkt het effect dus ? dus een dikke aanrader? word leuk verjaardagsfeesje dan morgen"
"excuses azgaza"
"dinsdag ga ik eindelijk lsd hebben ik kijk er egt naar uit ik kan er aangraken via een vriendin (die net zoals mij geen ervaring heeft met hallucinogen middelen) we waren van zin het samen te doen ik had ged8 aan elk een half tripje ? goed idee of niet?"
"tussen de 2a 3 eurie vooe 1"