#1
LOL ...
![:wink:]()

loadrunner zei:Normaal zet ik altijd krasjes in de nog levende bollen, om daar dan het kleef vanaf te schrapen...

loadrunner zei:ik zou ze gewoon vermalen, in een zoutzure oplossing laten weken ( 5ml van een 30%zoutzuur oplossing op 1 liter water)
verhitten tot 70 graden, ongeveer 2,5 uur lang.
hierna zeven, en dan met natronloog weer neutraliseren. (ph strips, door de alkali in de bollen, heb je iets minder natronloog nodig, dan de hoeveelheid zoutzuur, te berekenen)
deze vloeistof laten indampen, of indrogen.
de andere methode, thee van maken wanneer nodig. een bol crushen, en deze laten trekken in water net van de kook af
loadrunner zei:met indampen heb je kans op verbranding, dus niet te warm. ik weet niet hoe het heet, maar als je dit zou indrogen, zou je (licht)bruine opium overhouden. (als dat zo mag genoemd worden)
het kan een kleverig goedje zijn(beter) je kan ook een lichtbruin poederachtige dinges overhouden, maar dan missen er een aantal olieachtige bestanddelen. De high word dan wel heviger, maar korter (bij chinesen of verdampen)
De thee kan ik niets over zeggen. probeer eerst een één bol in een klein potje. die een half uur laten trekken. daar van proberen. na elk kopje een half uurtje wachten. merk je er niets van, dan meer tegelijk drinken.
Mindcontroller zei:Citroensap? Hoezo citroensap?
Ik heb ook gehoord dat als men normale thee drinkt onder de opium-roes, dat daardoor de roes wordt versterkt en verlengt. Klopt dit?
loadrunner zei:opium is een alkali, door citroensap lost die makkelijker op. (zuur)
een base lost makkelijker op in een zure vloeistof

PlayGirl zei:kan je opium krijgen van alle soorten papavers of is dat alleen bij sommige soorten?
thee werd bij het opium roken gedronken om de keel te verzachten, niet om het effect te versterkenIemand?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."