Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik krijg het ook voor die prijs, als ik 1gram volledig oprook word ik ook super stoned=]"
"- Hoeveel wiet rook je per dag? 1x in de 1-2weken - Waarom rook je wiet (waarom gebruik je drugs)? het maakt het meestal nog nét iets leuker met je vrienden en das meestal wel vet=] - Ben je verslaafd? dat ik elke dag over een lekkere joint nadenk?ja, dat ik zin heb om in me eentje of met iemand anders gehaast in een bosje me joint op te roken,nee - Zie je wiet als iets gevaarijks nee, de gezondheidsrisico's dingen vallen reuze mee en het licht vooral aan hoe je ermee omgaat,(met je vrienden rustig ergus zitten of in het bos of lopend over straat oppeuzelen)"
"overdosis?"
"1joint en om ut uurtje bijvullen of 2u, als ik super stoned ben heb ik meer zin om te gaan zitten op een bank en ogen dicht en genieten, dat lijkt me niet wat voor een festival,,"
"ik betaal 10euro voor 1gram..(van de dealer?)"
"ja dat dacht ik hij en nog een andere vriend(eerdere x) we hadden eigenlijk elke x gewoon 1volle per persoon geen effect en geen rooie ogen.. we hebben het ook van weer een andere vriend gekregen die nu op vakantie is.."
"ik had dus thuis nog wat wiet liggen en besloot met een vriend het op te maken, kon der 3joints van maken helemaal vol en redelijk dik, maar naar de 1ste voelde ik me al niet zo goed en na paar trekke van de tweede ben ik gestopt maar ik was toen helemaal misselijk en belabberd, betekent dat datj teveel hebt gehad ofzoiets?"
"ja das nog nie legaal.."
"dat wat de dealer gaf"
"ik lig zelf na 1gram op toch wel op de grond knock out, ofja toen waren ogen te zwaar om open te doen en om te staan helemaal shaken, nadehand was ut op grond liggen wel vet maar op moment zelf is het nie zo nice, ik vind zelf dat wiet net zo'n punt heeft van perfectie: niet te weinig dat je maar weinig merkt maar niet te veel dat je te sloom bent voor woorde,"