Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrocket joint

rocket joint

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
monkeymanLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand ervaring met een rocket joint?
4tipjes bij elkaar met 3vloeitjes,
zoja, kan ik beter eerst de cone maken en erin duwen erna?
of meteen erin?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beter resultaat heb je altijd met een cone bij zulk soort joints.

Heb zelf geen ervaring ermee omdat ik het onzin vind, waarom wil je die maken?
m
monkeymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
daar past waarschijnlijk wel 1 gram is misschien meer,
en die delen we dan met zun drieen=]
ofja laatst had vriend van me by 0,5 gram helemaal van wereld enz.
dus miss wel leuk om iets minder ver maar toch van wereld te zijn=]
en 4achter elkaar opsteken is niet zo geweldig denk ik dan
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan draai je toch een pure joint of bluntje(ook puur uiteraard)?
Of je neemt die extra brede vloei, daar past ook makkelijk een gram wiet in hoor.
Goed grinde en gaan. Reken maar dat je hard genoeg gaat met drie man.

Edit: Of je koopt zo'n rolletje vloei.
Is 5 meter vloei ofzo, maak je gewoon een extra lange joint ipv. zo'n drie dubbele dikke.
Bij zo'n lange zijn goede draai skills wel vereist. Anders rookt het voor geen meter.
m
monkeymanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan draai je toch een pure joint of bluntje(ook puur uiteraard)?
Of je neemt die extra brede vloei, daar past ook makkelijk een gram wiet in hoor.
Goed grinde en gaan. Reken maar dat je hard genoeg gaat met drie man.

Edit: Of je koopt zo'n rolletje vloei.
Is 5 meter vloei ofzo, maak je gewoon een extra lange joint ipv. zo'n drie dubbele dikke.
Bij zo'n lange zijn goede draai skills wel vereist. Anders rookt het voor geen meter.

rook zowieso puur, en dan zou iedereen 1 moeten hebben, en ik heb liever rust tussen teugen,
een lange gaat dat niet slap hangen?ofja op einde zijn mijn tipjes ook doorweekt van de teer en slap,
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hoefde niet te quoten, en je hebt het ook niet goed gedaan.

Maar, als je puur rookt, weet je dat er een gram in een dikke pure joint kan en zou je ook weten dat je dus geen rocket joint voor hoefde te maken toch?

En ik ken veel stoners, maar geen die een hele pure joint met fatsoenlijke wiet weg paffen.
Dus die kun je gewoon delen. In een bluntje past nog wel meer dan een gram.

Die lange gaan bij mij niet slap hangen (niet té lang maken he), en op het einde veel of weinig teer ligt aan hoeveel, en wat voor tabak je er bij doet(less is better). Ik heb nooit last van zo'n teertip.
m
monkeymanLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik had dat neergezet om te kijken wat je had geschreven maar was vergeten om weg te halen..
ja ik weet eigenlijk niet precies wat 1gram is, aangezien ik bij dealer koop die niet echt zegt hoeveel het is maar ongeveer 7bij 2 bij 1cm en dat zie ik dan maar als 1 gram maar als ik dat hele stuk erin stop past het net maar zonder tabak?
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een grote joint rookt niet echt lekkerder, je krijgt vaak veel papier binnen en dan is voor de smaak niet aan te raden.

En natuurlijk is het hartstikke leuk om te doen :grin: met een groepje.

gebruik niet te veel papier, en het tipje ook niet te groot maken. wel iets breder.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
monkeyman zei:
ja ik had dat neergezet om te kijken wat je had geschreven maar was vergeten om weg te halen..
ja ik weet eigenlijk niet precies wat 1gram is, aangezien ik bij dealer koop die niet echt zegt hoeveel het is maar ongeveer 7bij 2 bij 1cm en dat zie ik dan maar als 1 gram maar als ik dat hele stuk erin stop past het net maar zonder tabak?
Klik om te vergroten...

Wanneer je replied zie je onderin heel het topic staan met alle posts.

Ik gok dat wat jij omschrijft wel ongeveer een gram kan zijn, hoewel dat uiteraard heel afhankelijk is van de dichtheid van de wiet.
Heb je geen weegschaaltje ofzo?

Uiteraard niet het hele stuk erin stoppen maar goed grinden, niet met je vinger maar met een goede grinder. Zodat je nog net geen poeder hebt. Gedroogde oregano is goede fijnheid.

Madcat zei:
Een grote joint rookt niet echt lekkerder, je krijgt vaak veel papier binnen en dan is voor de smaak niet aan te raden.

gebruik niet te veel papier, en het tipje ook niet te groot maken. wel iets breder.
Klik om te vergroten...

Waarom krijg je meer papier binnen? De joint is dikker, dus in verhouding minder papier?
Wanneer je zo'n extra brede vloei neemt, dan krijg je wel wat meer papier binnen ja.

@ Monkeyman: Wanneer jij die gram in een joint gooit zonder tabak erbij, en je hebt zoals je zelf zegt een tot de eind gevulde, grote en dikke pure joint... Dan kan je er echt met 3 personen knijter van worden. Lukt dat niet, andere dealer zoeken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."