#1
Hey, ik vroeg me af wat jullie beste ervaring met drugs (maakt niet uit welke). De mijne is de volgende:
Een goede vriend van mij had dus een wiet-pijpje gekocht (echt een cool ding overigens - een soort indiaanse vredespijp). Het grote voordeel van zo'n pijpje is dus dat je er gewoon wiet in pleurt en het meteen op kan roken - je hoeft geen joint te draaien. We gingen dus met dat pijpje roken en vulde hem gewoon steeds weer bij, echt ontzettend makkelijk en relaxed is dat
. We bleven maar doorroken tot we ongeveer - letterlijk - 10 gram per persoon ophadden ofzo (ze hadden daar een grote oogst van 5 planten, vandaar. Echt een bakje van 20x10x10 centimeter ofzo hadden we in die tijd voor 3/4e deel opgerookt, goeie tijd was dat :P).
Maar goed, na de 10 gram PURE wiet per persoon opgerookt te hebben, gingen we naar buiten. We hebben daar echt overal rondgeslenterd, zonder echt enig idee te hebben van waar we waren. We hebben toen echt een prachtige, warme zonsondergang gezien, en gingen daarna, linngend op een bankje (omg, wat een zwervers :P) naar de sterren liggen kijken. Ondanks dat we niet wisten waar we waren, raakten we helemaal niet in paniek ofzo. Het was echt geweldig, ik was nog nooit ZO stoned geweest (behalve een keer dat ik wit-thee ging drinken, maar dat is een ander verhaal). We gingen toen aan de zijkant van een brug liggen, en het viel alsof de brug gewoon kantelde xD. Het was best wel eng, omdat we dachten dat we in het water gingen vallen :P, maar tegelijkertijd ook heel grappig. Voor een nuchter persoon moet het er echt heel erg grappig uit hebben gezien, twee stonede gasten die aan de kant van een brug aan het lachen waren en zeiden "Oh shit, ik val eraf"! Hahaha
:P .
Nou ja, thuis nog lekker warm en knus naar tv gekeken en wat muziek geluisterd, toen naar bed :P.
Nou ja, dat was wel zon beetje mijn beste ervaring met drugs ooit. Maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen :j. Vertel er over ^^
Jur
*admin: Dit forum is niet geschikt voor 'vragen' laat het topic verder gewoon open natuurlijk, leuk verslag! maar heb je topictitel iets aangepast
Een goede vriend van mij had dus een wiet-pijpje gekocht (echt een cool ding overigens - een soort indiaanse vredespijp). Het grote voordeel van zo'n pijpje is dus dat je er gewoon wiet in pleurt en het meteen op kan roken - je hoeft geen joint te draaien. We gingen dus met dat pijpje roken en vulde hem gewoon steeds weer bij, echt ontzettend makkelijk en relaxed is dat
. We bleven maar doorroken tot we ongeveer - letterlijk - 10 gram per persoon ophadden ofzo (ze hadden daar een grote oogst van 5 planten, vandaar. Echt een bakje van 20x10x10 centimeter ofzo hadden we in die tijd voor 3/4e deel opgerookt, goeie tijd was dat :P).Maar goed, na de 10 gram PURE wiet per persoon opgerookt te hebben, gingen we naar buiten. We hebben daar echt overal rondgeslenterd, zonder echt enig idee te hebben van waar we waren. We hebben toen echt een prachtige, warme zonsondergang gezien, en gingen daarna, linngend op een bankje (omg, wat een zwervers :P) naar de sterren liggen kijken. Ondanks dat we niet wisten waar we waren, raakten we helemaal niet in paniek ofzo. Het was echt geweldig, ik was nog nooit ZO stoned geweest (behalve een keer dat ik wit-thee ging drinken, maar dat is een ander verhaal). We gingen toen aan de zijkant van een brug liggen, en het viel alsof de brug gewoon kantelde xD. Het was best wel eng, omdat we dachten dat we in het water gingen vallen :P, maar tegelijkertijd ook heel grappig. Voor een nuchter persoon moet het er echt heel erg grappig uit hebben gezien, twee stonede gasten die aan de kant van een brug aan het lachen waren en zeiden "Oh shit, ik val eraf"! Hahaha
:P .Nou ja, thuis nog lekker warm en knus naar tv gekeken en wat muziek geluisterd, toen naar bed :P.
Nou ja, dat was wel zon beetje mijn beste ervaring met drugs ooit. Maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen :j. Vertel er over ^^
Jur
*admin: Dit forum is niet geschikt voor 'vragen' laat het topic verder gewoon open natuurlijk, leuk verslag! maar heb je topictitel iets aangepast