Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn beste ervaring met drugs ( wiet )

Mijn beste ervaring met drugs ( wiet )

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
maikl10Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik vroeg me af wat jullie beste ervaring met drugs (maakt niet uit welke). De mijne is de volgende:

Een goede vriend van mij had dus een wiet-pijpje gekocht (echt een cool ding overigens - een soort indiaanse vredespijp). Het grote voordeel van zo'n pijpje is dus dat je er gewoon wiet in pleurt en het meteen op kan roken - je hoeft geen joint te draaien. We gingen dus met dat pijpje roken en vulde hem gewoon steeds weer bij, echt ontzettend makkelijk en relaxed is dat :stoned: . We bleven maar doorroken tot we ongeveer - letterlijk - 10 gram per persoon ophadden ofzo (ze hadden daar een grote oogst van 5 planten, vandaar. Echt een bakje van 20x10x10 centimeter ofzo hadden we in die tijd voor 3/4e deel opgerookt, goeie tijd was dat :P).
Maar goed, na de 10 gram PURE wiet per persoon opgerookt te hebben, gingen we naar buiten. We hebben daar echt overal rondgeslenterd, zonder echt enig idee te hebben van waar we waren. We hebben toen echt een prachtige, warme zonsondergang gezien, en gingen daarna, linngend op een bankje (omg, wat een zwervers :P) naar de sterren liggen kijken. Ondanks dat we niet wisten waar we waren, raakten we helemaal niet in paniek ofzo. Het was echt geweldig, ik was nog nooit ZO stoned geweest (behalve een keer dat ik wit-thee ging drinken, maar dat is een ander verhaal). We gingen toen aan de zijkant van een brug liggen, en het viel alsof de brug gewoon kantelde xD. Het was best wel eng, omdat we dachten dat we in het water gingen vallen :P, maar tegelijkertijd ook heel grappig. Voor een nuchter persoon moet het er echt heel erg grappig uit hebben gezien, twee stonede gasten die aan de kant van een brug aan het lachen waren en zeiden "Oh shit, ik val eraf"! Hahaha :stoned: :P .
Nou ja, thuis nog lekker warm en knus naar tv gekeken en wat muziek geluisterd, toen naar bed :P.

Nou ja, dat was wel zon beetje mijn beste ervaring met drugs ooit. Maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen :j. Vertel er over ^^

Jur

*admin: Dit forum is niet geschikt voor 'vragen' laat het topic verder gewoon open natuurlijk, leuk verslag! maar heb je topictitel iets aangepast
m
monkeymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik lig zelf na 1gram op toch wel op de grond knock out,
ofja toen waren ogen te zwaar om open te doen en om te staan helemaal shaken,
nadehand was ut op grond liggen wel vet maar op moment zelf is het nie zo nice,
ik vind zelf dat wiet net zo'n punt heeft van perfectie:
niet te weinig dat je maar weinig merkt maar niet te veel dat je te sloom bent voor woorde,
G
GewooneenGastLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb inmiddels al aardig wat ervaring met wiet en hasj mag ik wel zeggen, en ik heb nu één keer pillen gebruikt. Wat een verschil is dat, meteen merk je waarom pillen harddrugs zijn en wiet en hasj soft drugs. Natuurlijk kan je van wiet lekker gaan spacen enzo maar de trip die je krijgt met goede pillen is zo onbeschrijfelijk veel leuker. Voor een uitgebrijde beschrijving van de pillen lees je me stukje maar;p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."