Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel oud topic, maar ik wou toch even nog iets te weten komen. Als je nu zo'n drug induced psychose hebt gehad. Zo 2 avonden ofzo, maar later geen last meer hebt van gehad. Kan het trippen die dan ook weer triggeren. Of kan je die psychose zien als iets dat helemaal voorbij is?"
"pep"
"juist men 4de lijntje pep op vandaag"
"naar school gaan. Dan heb ik altijd zoveel zin om goed op te letten. ik heb vorig jaar een trimester regelmatig pep gebruikt en de commentaren van gedrag zijn gewoon duizend keer beter dan die andere 2 trimesters. Men punten in ieder geval ook. Studeren hoort er dus ook bij"
"W.F.L. zei: Dreuge zei: steeds meer nodig hebben van iets is toch juist negatief? :P hoe kan dat nou bijdragen aan de verslaving Klik om te vergroten... Jep. Dreuge heeft wel gelijk hoor volgens mij.. Tolerantie (als je het zo wil noemen want dat ligt volgens mij gewoon aan de pep zelf) is voor mij ook de reden dat het niet verslavend is. Die echte rush komt maar 1x tot je weer min of meer fit bent imo. Bij andere (meer verslavende :P) drugs is dat juist omgekeerd. Coke, meth, etc.. Kan je mee door tot je dood bent :P Je hebt wel meer nodig, maar het effect is er wel altijd. Bij speed is het zoals met MDMA vind ik, als je het te vaak neemt werkt het gewoon niet fatsoenlijk meer en dan vind ik er dus ook geen flikker meer aan. En als de wiet het niet meer doet wil je weleens besluiten om te stoppen met blowen bijvoorbeeld. Maar goed, dat verschilt voor iedereen waarschijnlijk. Klik om te vergroten... ik ben nu gestopt met pep want ik had er gewoon niets meer aan. of ik moest een hele gram fzo gaan liggen snuiven maar zover laatk et nie komen. maar ik hoop da die tolerantie nog daalt me de tijd?"
"ik heb gisteren iets teveel gesnoven vermoed ik en geraakte deze nacht niet goed in slaap. allesinds dat denk ik toch. ik ga gewoon in bed liggen met men ogen dicht en ik krijg dan altijd beelden, juist of ik droom. maar dan gaan na een tijdje men ogen terug open en heb ik helemaal niet het gevoel dat ik heb geslapen of juist wakker wordt. Ik heb nu heel de nacht zo doorgedaan. Gewoon gelegen met men ogen dicht in bed. Ik ben niet heel moe, maar dat kan ook nog door de pep komen natuurlijk, maar ik heb ook geen uitgeslapen gevoel allesinds. Maar iemand ervaring met dat "slapen"? Is het eigenlijk genoeg om de volgende dag gezond aan te kunnen?"
"Intoxication zei: ketamine? Klik om te vergroten... Ga je toch niet van slapen?"
"Aalpoepert zei: Ik kan me niet voorstellen dat je ervan gaat slapen, ik ga er alleen een beetje multidimensionaal van liggen zijn, maar ik blijf bij bewustzijn. Klik om te vergroten... inderdaad, het wordt gebruikt als verdoofmiddel, ik denk niet dat je echt zal slapen of toch zeker niet uitgerust zijn"
"alex0303 zei: ik weet niet of je het nu al hebt gedaan??? maar jij kan met gemak een hogedosis aan ik heb 2 dagen geleden 1 pilletje van 180 mg genomen en ik weeg 49.5 kilo dus dan moet jou die 150 ook wel lukken. ok ik heb het al vaker gedaan maar ook niet zo giganties veel. Klik om te vergroten... ik weeg 90 kilo en ik deed men eerste keer 3 halfjes van 60 dus in totaal 180 op een uur. en ik ging echt veel te hard."
"voor de eerste keer nu mdma gebruiikt. men mate voelde al veel meer als ik dus heb ng halfje bijgekapt nu zit hit ik hier te klappertande"