Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dzy zei: Sorry hoor, maar hoe weet je zo zeker dat het dezelfde GHB was? Ook dealers leveren verschillende kwaliteit. Klik om te vergroten... Deze dealer is goed eerlijk, hij zei dat het dezelfde was. Zit me asjeblieft niet steeds zo op de vingers jongen. Als je me niet mag, quote dan ook niet."
"Had t niet tegen jou hoor lieve cunt Dat kan best zo zijn, en dan ligt t gewoon aan de dealer. Dan was die niet eerlijk. Maar ik denk dat je GHB wel het best gewoon in de ijskast kan bewaren en niet al te lang. Volgens mij geldt dat wel voor alle drugs."
"flashkop zei: Lijkt me dat je slechte vloei hebt, je wordt er normaal gezien heel draaierig van, zoals zwaar zat zijn. En dat van dat niet kunnen blijven stilstaan komt omdat je heel de tijd waggelt je kan echt niet meer normaal doen zelf geen 5 sec. Klik om te vergroten... Haha, dat waggelen ja Geweldig. Heerlijk lomp en oncharmant, leuker dan alcohol. En dat draaierige is ook fijn Denk ook dat je dat goed slecht spul had, want de dosis was wel (meer dan) genoeg en je bent ook niet zwaar. Misschien dat je die dag veel had gegeten?"
"Ahh. Ik vind het wel sneu. Door een van de levensbehoefte je vriend kwijtraken. beetje jammer toch? (giegelt)"
"oehyeah! RELLEEEEEEENNN BITCHFIGHT"
"lot zei: maar hoe heb jij je trouwens toen afgeveegd? ook aan de lakens? Klik om te vergroten..."
"ow nou, pardon mensen. Gebeurt wel vaker dacht ik zo, ook bij anderen. Excusez-moi Kusje?"
"flash kieke zei: slipperman zei: flash kieke zei: slipperman zei: Oow oke €7 komt hier zelfs wel eens voor dat ze het vragen. Maarja dat ga ik er dus echt niet voor betalen. Klik om te vergroten... Ik zou gwn zoeken tot dat ik een redelijke prijs heb.Ik ga ook niet 7euro betalen voor 1bol. Ben ik veel geld kwijt denk. Maar is het makkelijk om met het vliegtuig naar spanje pillen mee te nemen? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... kzou het niet proberen.. maar elder op het forum staat dat als je ze in een pot mosterd doet je ze iig niet kan ruiken ofzo.. kzou nooit het risico durven nemen.."
"Recept aanvragen bij huisarts dan dus Of op iemand ander z'n adres laten bezorgen"
"spacekonijn zei: hoelang kun je zoiets bewaren? het ziet er nog precies hetzelfde uit trouwens het is ongeveer 6 ml en het staat er al een maand of 4, geen witte randjes o.i.d het zit in glas.. Klik om te vergroten... De kwaliteit gaat wel achteruit. Koel bewaren is eigk wel een vereiste. De eerste keer GHB voor mij was met GHB die ong. een week in de auto lag. De 2e keer GHB, van dezelfde leverancier, was nog van dezelfde dag en die was zeker wel wat harder met een mindere dosering. Hij zal vast nog wel goed zijn, maar wel een mindere kwaliteit."