Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zie dat je ook ervaring hebt met ethylmorfine, ik neem aan dat dit die roze pilletjes codethyline zijn? Ik vind het een heel leuk effect om er zo'n 15-20 te nemen. In welke mate valt dit te vergelijken met heroïne? Waarschijnlijk véél minder sterk maar gaat het die richting uit?"
"Dica zei: ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK Klik om te vergroten... Haha, laat me rijden, in de kroeg ware jij en je homeboys lekker baco's aan het drinken en chickas te het hosselen. Plots komt een maat van je bij met een flesje 'vloeibare XTC'. Omdat je jullie da dosering niet kendet besloten jullie maar elk een flesje naar binnen te kappen en hopla, 20 minuten laten lagen jullie te slapen te de mannenwc met hier een daar spets op je gucci-schoenen. Nee man, dan heb je echt niet echt recht om zo'n gevaarlijke om maar azo subtiele drug af te breken."
"Inderdaad, er is geen synergie: je voelt of de sos, of de ghb. Hoewel ik speed niet zo leuk vind, is de combinatie met ghb wel heel lekker. Die werken duidelijk mooi samen. Misschien moet je dat maar eens proberen."
"Hoi Ik gebruik minstens 2 dagen per week ghb, en dat al gedurende 6 maanden. Vaak heb ik een soort keelpijn, alsof iemand lichtjes mijn keel dichtknijpt. Ook bij het slikken (haha) ervaar ik soms veel weerstand. Nog mensen die hiermee te maken hebben? Komt dit door de ghb? groeten!"
"flugellover zei: hoe oud ben je ? 18 hoe lang gebruik je ? 5 maanden welke dosering gebruik je ? begin met 5 tot 6 ml, dan telkens per 2ml bijnemen fijnste ervaring ? in de trein met mp3-speler: muziek klinkt enorm lekker + lichaam is in extase slechtste ervaring ? geen! nog iets aan toe te voegen ??? GHB is erg tof + ik merk er weinig slechte effecten (geestelijk en mentaal) van. Klik om te vergroten..."
"K.nurft zei: Dit heb ik ook weleens meegemaakt, door onder invloed in slaap te vallen. Wakker worden in een ander bed of wakker worden, rond gaan lopen en je dan in 1x realiseren dat je droomt. Vervolgens kun je raarste dingen uithalen zoals vliegen bijvoorbeeld en vaak word je daarna echt wakker.Dit zijn lucide dromen en dit kun je trainen. Het heeft ermee te maken dat ghb rommelt met je REM-slaapcyclus maar het fijne weet ik er ff niet van Klik om te vergroten... Ik heb ook al eens zo'n lucide droom gehad, ik vond het wel tof maar nu ik erover nadenk vond ik het best griezelig. Stel dat je uit die lucide droom wilt komen maar dat lukt niet... Dan zit je gevangen in je dromen. Creepy, niet?"
"Atropa zei: Coma hoeft zeker niet altijd negatief te zijn. Als je het midden van je hoofd nog voelt en maar je alleen intens slap en slaperig voelt is het zo goed als ongevaarlijk want het is zeker niet zo dat een lichte overdosering een gevaar vormt voor je ademhaling en hartsignaal. Pas als het een volledig zwart gat is, wordt het gevaarlijk. Heb het een aantal keer als interne coma drug gebruikt. Met geile dromen en fantasiewerelden tot gevolg. Eest doseren tot euforie en dan nihil bumpen met 0.1/0.2 ml GBL en gaan liggen. Klik om te vergroten... Volgens mij is dat toch geen coma hoor. Iedereen die in slaap valt/out gaat van ghb, gaat dus in coma volgens jou? Narcolepsiepatiënten smijten zichzelf 2x per nacht in coma volgens jouw theorie? Lijkt me vreemd hoor..."
"Deze medicijnen heten de opiaten of ipioiden. Tot dit rijtje behoren ook morfine en heroine. Het is dus normaal dat je er een prettig gevoel van krijgt. Ze zijn trouwens ook heel verslavend. Neem ze dus niet dagen na elkaar. Je dokter vragen om andere medicijnen van deze familie lijkt me nogal zinloos want die zul je toch niet krijgen. Morfine en dergelijke krijg je enkel bij extreme pijn, bijvoorbeeld bij bestralingen tegen kanker. Je mag eigenlijk al van geluk spreken dat je die codeinepillen krijgt voor menstruatiepijn. Vertel hem ook zeker niet dat je een prettig gevoel krijgt ervan en dat je ze neemt op een lange werkdag, want dan zou hij wel eens durven stoppen met je deze voor te schrijven uit schrik dat je verslaafd wordt eraan. edit: De poster boven mij vermeldt tramadol. Die stof is iets sterker dan codeine en wordt al iets vaker voorgeschreven dan morfine en dergelijke. Ken je toevallig niemand uit je familie die onlangs geopereerd geweest is ofzo? De kans bestaat dat die dat liggen heeft."
"Hoi leden Ik heb al enkele experimenten achter de rug met benzo's (lorazepam en lormetazepam). Even mijn ervaringen vertellen: 4mg lormetazepam (2 pillen, dus dit is iets hogere dosis dan normaal neem ik aan): geen effect, geen amnesia de dag erna 10+mg lorazepam (4 pillen of zelfs meer, hoge dosis dus): de dag erna had ik amnesia maar ik kon me toch nog enkele flarden herinneren, daarin wist ik zeker dat ik niets voelde van de benzo's. De dag erna zeiden vrienden dat ik enorm raar deed: dat ik onzin uitkraamde en dat ik meestal gewoon niet reageerde toen ze me iets vroegen. In geen van beide gevallen heb ik me ooit stoned of onder invloed of whatever gevoeld, terwijl ik zulke dingen heel goed kan waarnemen. Is dat normaal dat ik nooit echt iets voelde van die pillen? Of zijn lormetazepam en lorazepam nu eenmaal geen benzo's met een recreatieve waarde? Alvast bedankt!"
"Hoi leden Een tijdje geleden heb ik een paar keer met lorazepam geëxperimenteerd. Om het even welke dosis ik nam (1mg tot wel 10mg), ik voelde er niets van, althans dat dacht ik. Achteraf hoorde ik van vrienden (die niet op de hoogte waren van mijn experimentjes) dat ik enorm vreemd deed. Dat ik traag/niet reageerde toen ze iets zeiden en zelfs dat ik soms mompelde en wartaal uitsloeg. Daar kijk ik raar van op, want voor zover ik me er iets kan van herinneren, ging alles zijn normale gangetje. Is het normaal dat je van lorazepam niet doorhebt dat je freaky doet? Alvast bedankt!"