Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga dinsdag misschien voor de eerste keer 2cb nemen. En ik heb een paar vragen voordat ik beslis of ik het ga proberen. 1 Kun je tijdens 2cb wel normaal nadenken? Of is het net zoiets als een best hoge dosis xtc, dat je niet echt nadenkt en dat je je erna er niks meer van herinnert? 2 Hoe zijn de visuals bij een normale dosis? Zie je de wereld normaal maar dan met wat vervormingen erin? Of heb je weinig besef van de normale wereld, en zie je echt hele rare dingen zoals dit? (http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:Lkc9 ... 36.jpg&t=1) 3 En hoe lang duurt het voordat het uitgewerkt is bij een normale dosis? Toch wel een uur of 4-5 toch? Bedankt"
"Oom Klaas zei: http://www.unitydrugs.nl/2cb.php Eerst dat lezen, zo te zien heb je helemaal geen kennis van het middel. Goed dat je het in ieder geval hier komt vragen. Klik om te vergroten... Bedankt voor de reacties. De laatste vraag had ik inderdaad ook wel met google kunnen vinden. Maar op de andere vragen kan ik geen antwoord vinden, vandaar dat ik ze hier stel."
"Gisteren uiteindelijk toch besloten om te doen. En het viel best tegen eigenlijk, ik had nauwelijks hallucinaties. Alleen maar een heel heel heel klein beetje vervorming op bepaalde dingen. En verder had ik in het begin lachkicks en daarna was ik zo moe en lui geworden net als met wiet. Ik weet niet precies de dosis maar vrienden van mij kregen wel hallucinaties. Misschien ben ik minder gevoelig voor hallucinaties, of kan dat niet eens"
"Flameon zei: Wat is het verschil qua tripervaring en lichaamsgewicht tussen jou en je maatjes? Klik om te vergroten... Ik weeg 65 en die 2 vrienden rond de 70-80 schat ik zo, dus daar zal het niet aan liggen. En ik heb alleen 5 uur van te voren gegeten. 1 vriend zag kleuren in elkaar overlopen en zag echt alles bewegen. Maar hij zei dat het met zijn medicijnen te maken kon hebben. (Geen idee wat voor medicijnen hij gebruikt) En die andere vriend zag ook best sterke vervormingen. Ik zag die eigenlijk nauwelijks, maar kan het zijn dat ik daar minder gevoelig voor ben oid?"
"Kan iemand mij uitleggen hoe een echte verslaving voelt? Is het gewoon heel veel zin hebben in ...? Ik heb ook vaak erg zin in XTC & Wiet en af en toe in 2cb. Maar dit zie ik niet als een verslaving ofzo. Ik doe dit ook niet zo vaak. Maar kan toch wel zeggen dat ik er vaak mee bezig ben en of zin in heb. Is het verschil dan dat bij een junk de drang te sterk is dat hij het elke keer dan ook echt gebruikt?"
"knolselderij zei: Xeloc zei: Manonnie zei: Geld is godzijdank eens een keer het probleem niet Maar nu nog kijken of ik wel kan gaan.. moet ook gezellig gaan doen met de familie pfffffffffffft Klik om te vergroten... Dat heb ik ze een maand geleden al verteld... Ik wil best sinterklaas gaan doen en zo, maar niet op 4 December! Klik om te vergroten... ag gewoon lekker op 5 december doen op je DA met je brakke hoofd Klik om te vergroten... Idd want nightmare moet je gewoon bij zijn. Gelukkig hebben mijn ouders besloten om toch maar niet op 5 december te gaan wokken . Moet er niet aan denken om normaal te moeten eten om niet op te vallen haha."
"XTC op een hardcore feestje. http://www.youtube.com/watch?v=7vvhAzrWoQA (Vanaf 1:30 ) XTC + Je favo muziek = een top avond"
"Ik heb nu iets van 7 keer xtc gebruikt sinds 10 april 2010. Maar ik merk dat het gevoel steeds minder wordt. De eerste keer dat ik een pilletje op had was ik echt super blij,vaag en had veel energie. Dat gevoel heb ik nooit meer zo gehad. Nu heb ik eigenlijk alleen nog maar het vage of het energie gevoel. Terwijl dat blije verliefde gevoel het fijnste is. . Heb afgelopen weekend een keer puur mdma geprobeerd maar jammer genoeg ook niet zo fijn als de eerste keer. En de kater wordt steeds erger hoe vaker ik heb gebruikt. Tja was allemaal wel te voorspellen maar ja het is (in het begin) zo fijn dat je gewoon wel elke maand wil gebruiken als er een leuk feest is. Maar nu wil ik toch echt wel een langere pauze nemen met de mdma/xtc tot het volgende grote feest (4 december). En hopelijk is het dan weer als de eerste keer . Maar ik vraag me af als ik 20 november speed gebruik, heeft dat effect op de mdma/xtc op 4 december? Want er is 20 november namelijk ook een leuk feest. Ik gebruik alleen drugs op de grotere feesten. Kan wel zonder maar op grote feesten is het veel beter met eigenlijk . Iemand ervaring met speed en xtc om en om gebruiken toevallig? Heb trouwens nog nooit speed gebruikt maar misschien beter dan bijna elke maand xtc/mdma?"
"Hey bedankt voor je reactie. Fresh zei: Speed gebruiken en daarna weer een volgende keer xtc gebruik is gewoon mogelijk hoor. Als dat voor jou genoegdoening geeft kun je het zo doen. Maar je moet dat niet als vervanging "van" zien. Het is natuurlijk wat anders.. Klik om te vergroten... Ja het lijkt me ook een stuk minder prettig dan xtc. Maar toch een stuk beter dan nuchter op een groot feest staan denk ik zo . En dan alleen af en toe tussen mijn xtc gebruik in zodat de xtc weer beter zijn werk kan doen. Heb trouwens ook wel eens gehoord dat mensen ipv xtc een lage dosis 2-cb nemen, misschien ook iets om een keer te proberen."
"weyoun22 zei: In principe zou het niet uit moeten maken dat je speed neemt op 20 november voor je xtc werking op 4 december. Ik kan het persoonlijk niet aanraden om van xtc naar speed over te stappen. Je zult dan waarschijnlijk hoofdzakelijk bij de speed blijven, terwijl als je de 2 drugs nuchter bekijkt xtc eigenlijk veel leuker is. MDMA is een ontlading, speed is een opwinding. Klik om te vergroten... Ik denk zelf ook dat xtc leuker is dan speed. Maar het probleem is dat xtc eigenlijk alleen goed schijnt te werken 1 keer in de 2 of 3 maanden. En ik ga bijna elke maand wel naar een feestje waar ik iets zou willen gebruiken. Ik kan wel zonder maar met is het gewoon een stuk leuker. Dus ik zoek eigenlijk gewoon iets voor in de plaats van xtc."