#1
Ik heb nu iets van 7 keer xtc gebruikt sinds 10 april 2010. Maar ik merk dat het gevoel steeds minder wordt. De eerste keer dat ik een pilletje op had was ik echt super blij,vaag en had veel energie. Dat gevoel heb ik nooit meer zo gehad. Nu heb ik eigenlijk alleen nog maar het vage of het energie gevoel. Terwijl dat blije verliefde gevoel het fijnste is.
. Heb afgelopen weekend een keer puur mdma geprobeerd maar jammer genoeg ook niet zo fijn als de eerste keer. En de kater wordt steeds erger hoe vaker ik heb gebruikt. Tja was allemaal wel te voorspellen maar ja het is (in het begin) zo fijn dat je gewoon wel elke maand wil gebruiken als er een leuk feest is.
Maar nu wil ik toch echt wel een langere pauze nemen met de mdma/xtc tot het volgende grote feest (4 december). En hopelijk is het dan weer als de eerste keer
. Maar ik vraag me af als ik 20 november speed gebruik, heeft dat effect op de mdma/xtc op 4 december? Want er is 20 november namelijk ook een leuk feest. Ik gebruik alleen drugs op de grotere feesten. Kan wel zonder maar op grote feesten is het veel beter met eigenlijk
. Iemand ervaring met speed en xtc om en om gebruiken toevallig? Heb trouwens nog nooit speed gebruikt maar misschien beter dan bijna elke maand xtc/mdma?
Maar nu wil ik toch echt wel een langere pauze nemen met de mdma/xtc tot het volgende grote feest (4 december). En hopelijk is het dan weer als de eerste keer
