Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsperiode tussen inname

periode tussen inname

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
w
wilzonLid
01-01-2024, 00:00
#1
heee allemaal. ik ben nog niet zo ervaren met XTC, en ben ook vrij huiverig omdat het toch om harddrugs gaat. heb het nu 2 x gebruikt. 1e keer was geweldig! 2e al een stuk minder( ook leuk) dit was ong 1,5 maand na de eerste keer. nu hoorde ik dat je minimaal 3 maanden tussen gebruiken nodig hebt om het serotonine in je hersens weer aan te vullen? en ik zit met een probleempje: ik ga 27 november naar qlimax en wil daar graag een pilletje gebruiken. maar ik had een vriend van mij beloofd die meegaat naar qlimax en nog nooit heeft gebruikt, volgende week een pilletje te 'proberen' zodat het niet compleet nieuw voor hem is daar. maar ik ben bang dat mijn serotonine dan niet weer op het juiste peil zit? ik heb wel gehoord dat als ik na gebruik de volgende week gewoon 5-HTP slik het rustig kan en ik een geweldige ervaring tegemoet ga op qlimax!

mvg

wilzon :hearteyes:
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja kunt het voor het feest ook doen maar het effect zal wel minder zijn. Probeer anders je vriend een beetje gerust te stellen. Het zal ook wel goed gaan als hij voor het eerst op qlimax xtc slikt. Volgens mij doen de meeste mensen dat de eerste keer op een feest? Je kunt niet bad gaan ofzo van goede xtc pillen met een normale dosis. En als hij echt zenuwachtig is ofzo laat hem beginnen met een halfje en daarna eventueel nog een halfje. Maar het ligt er ook aan hoeveel er in de pillen zit natuurlijk. Ik gok zo rond de 80-100mg?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drie maanden er tussen laten is inderdaad het beste
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
3 maanden vind ik wel een minimum. Ik houd het gewoon bij 1 keer per jaar, met oud & nieuw. Net zo prima. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."