Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word. En dan maak je er nog natuurlijk ook dingen mee. Dus vind het wel balen voor je. Als je volgend jaar weer gaat soliciteren wens ik je veel geluk, maar vergeet niet, het leger geeft zowizo niet echt veel toekomst dus probeer anders iets anders te vinden"
"het was precies een zeer riskante uitspraak van me. maar ik geloof dat velen niet naar het leger gaan om zomaar mensen dood te schieten. Maar omdat je daar zoals al vermeld werd zeer hard getraint word en dat er een zeer strenge hyargië leeft. Ik denk dat dit de dingen zijn die me eerder aantrekken om naar het leger te gaan en zeker niet om mensen dood te schieten(dat is mischien iets wat een kind van 7 wilt doen wanneer deze nog niet goed kan beseffen wat hij doet). @ExceptionalInsight: wanneer je echt ruw de natuur intrekt zal dit denk ik nog 1000x beter zijn dan in het leger gaan, maar waar vind je zo een stukje natuur in de buurt van belgië, niet direckt, dus dan zou je al een langere reis moetten aangaan en daar al wat langer blijven. Het is ook moeilijk om in mijn vreindenkring mensen te vinden die ook in zijn om zo'n dingen te doen. Dit jaar ga ik momenteel 2 weken naar frankrijk om daar eens te kamperen met een vriend. Maar hij is wel de enige dat ik ken die dit wou doen. En ik had nog niet gedacht dat als je in het leger gaat dat je ook effecktief mensen moet doodschieten wanneer de tijd er komt. Maar wat zou er gebeurd zijn als hitler ook niet was gestopt geweest? ik denk dat er dan wel nog wat meer doden zouden geweest zijn . @Flaffie: denk niet dat je zoveel levenservaring opdoet door je kapot te snuiven onder een brug. En ik denk ook dat voor sommige mensen het leger een makenlijkere oplossing is om legaal aan je geld te komen en een deftig bestaan kunnen leiden. In plaats van winkels te overvallen. trouwens een discussie kan soms hard zijn maar zo leer je er wel meer over vind ik:$"
"je hebt wel gelijk op alles wat je zei ongeveer hame: xD maar ik heb er gewoon nog nooit op die manier over nagedacht dat als je in het leger gaat je ook effecktief dood, als ik aan het leger denk denk ik meestal gewoon aan de training enzo, dit is zeker naiëf maar ben dit normaal niet had er gewoon nog niet zo over gedacht en alleen op "vakantie" gaan dat is iets dat niet voor mij mogenlijk is, ik moet gezelschap hebben, ik word al zot als ik een ganse dag tegen niemand een woord kan zeggen. Maar zo'n mensen zoeken is niet altijd makenenlijk omdat je ze ook moet vertrouwen en je zou niet de eerste zijn die zo in het zak gezet word of doordat hij niet zo goed kan opschieten met hem dat hij een ****vakantie heeft"
"alainalain zei: Wacky zei: Het is ook geen fighting for peace in mijn ogen. Maar vechten voor dominantie, grondstoffen en om anderen onze cultuur op te dringen. Klik om te vergroten... Zo naief als dat je mij noemt, zo kortzichtig ben je zelf. Alsof het alleen maar daarom gaat.... kom op zeg Jullie zijn enkel gefocust op Bush die in het midden oosten de olie wou hebben... Kijk verder dan je neus lang is. Klik om te vergroten... je hebt niet alleen bush die dat deed, zal hitler weer eens aanhalen die een andere cultuur wou aandringen je hebt zo veel mensen die zo'n dingen hebben gedaan, en gelukkig zijn die dingen kunnen voorkomen dus denk niet dat we het alleen op bush en hitler zouden hebben"
"heb tot nu toe nog maar 1x een beetj spijt gehad, maar ook weer niet. Had tot nu toe nog altijd mijn beste avond ooit maar had veel te veel op en deed daarna nog een g'ke, en toen was ik verloren. Heb lang staan kotsen en daarna out gegaan gelukig was het met goeie vrienden die me goed opgevangen hebben. Maar heb toen bij die 2 vrienden vannalles gezegt en nog gedaan wat ik nog niet weet maar binnenkort vertellen ze het mij maar ik vond het 1 van mijn topavonden ooit juist jammer dat ik me een klein stukje niet zo goed kan herineren.(was ook de eerste keer dat ik eigenlijk iets niet meer kan herineren)"
"niet zowizo, als je weet waar je mee bezig bent dan verneuk je niet zowizo je lichaam. Maar dit kan niet iedereen en kzou het bstrong forum eens doorlezen als je al niet van daar komt want daar kan je zowizo veel bijleren en mischien kunne zij ook een antwoord geven op je vraag"
"IK ben hier nieuw en heb me zowat al gans de dag ingelezen in dit forum. Wist hiervoor al een beetje af van alles, maar ik dacht veel meer te weten dan het werkenlijk is heb ik vandaag ondervonden. Nu was ik benieuwd over enkele dingen over paddo's zoals welke je het best gebruikt voor je eerste trip en hoe... en als je ze rauw oppeet of je dan alleen de hoed moet op eten of de steel of... Nu is er ook nog een klein probleem, ik heb enkele onbekende medische problemen, heb soms problemen met het ademen, soort van asma aanvallen en kan ook van tijd tot tijd steken in mijn hard hebben maar vraag me af of dit erg zou zijn als ik eens paddo's zou uittesten want ik had gelezen dat je dit best doet als je gezond bent en weet niet of dit een probleem kan zijn. En ik kan dit moeilijk aan een dokter gaan vragen mits deze mijn ouders dan mag inlichten omdat ik nog minderjarig ben(17). Hopenlijk kunnen jullie me wat raad geven. en kan je nu nog paddo's in smart shops kopen of niet? want geraak er niet meer weis uit met alles wat ik lees. De eene zegt van wel de andere van niet. M.v.g. metalfreack"
"de klachten zijn meestal niet ernstig en de laatste maand heb ik al geen last meer gehad, dus dat zit wel goed denk ik dan. en ze zijn dus niet meer in smartshops te koop jammer, maar moest je er dan toch nog aangeraken hoe kan je weten of je wel gezonde en geen slechte paddo's neemt? want bij lsd had ik gelezen hoe je kon zien/merken of het echte is of iets zeer slechts. alvast bedankt"
"ok bedankt dit was zowat alles wat ik wou weten"
"ik heb wat zitten zoeken op het internet om het verschil tussen Cannabis, Hasj en Wiet te weten te komen, maar wiet zijn als ik het goed begrijp de blaadjes van de plant, hasj is gemaakt uit de hars van de wietplant Marihuana is wiet maar wat is cannabis? is Cannabis gewoon een soort wietplant of..? en is er eigenlijk ook een verschil kwa sterkte, want daar geraak ik niet goed aan uit?"