Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik weet wel dat er met alcohol vrouwen minder kunnen hebben, en dat is niet seksistisch, maar dat heb ik van de voorlichtings site van de overheid"
"Doodkapje zei: http://www.torrentspy.com/ download ik alles van... software, games, films, muziek, ... en zonder spyware!!!! (zoals bearshare, limewire etc...) Klik om te vergroten... de beste, en ook www.mininova.org www.torrentz.com en natuurlijk limewire, meer voor de nederlandse hiphop, want die is moeilijk te downloade met de torrentsites"
"w00t mobb deep!!!!"
"de vader van een vriend van mij had dit probleem, maar dan met LSD, hij had een groepje vrienden waar hij LSD mee ontdekt had, maar hij kon ook niet nee zeggen als het hem werdt aangeboden. Hij vond het zo moeilijk, maar wou zo graag stoppen dat hij verhuisd is alleen maar om te kunnen stoppen."
"OCB vloei uit Frankrijk vind ik zelf erg fijn, zijn net als Smoking Gold, maar ze rollen wat makkelijker in. Anders Smoking Black of Jaja vloei"
"cropp zei: Als ze je id kaart willen scannen zou ik gewoon naar een andere coffeeshop gaan, ik ben geen crimineel dus wil ik ook niet zo behandeld worden... Klik om te vergroten... daar heb je ook gelijk in, maar als je in Maastricht naar de shop wil heb je weinig keus, van iedere klant moet het ID ingescand worden, ongeacht hoe je eruit ziet enz. De enige shop in Mestreech zonder ID scan protocol is de Boney's, maar die is alleen open als de baas er zin in heeft heb ik het idee.."
"http://lmgtfy.com/?q=bakken+met+baard hier staat alles wat je nodig hebt voor wiet (of hash) recepten voor hoeveelheden moet je de zoekfunctie gebruiken, zijn genoeg topics over peace"
"raadvik zei: Dankjewel voor jullie reacties, over die cacao boter, ikweet niet waarik toen met mijn gedachte zat, maar ik bedoelde cacao poeder, en ik wil alleen maar chocolade melk, omdat ik geen voorgedraaide wil kopen, en het toch goed wil innen, zon hasj pijpje wil ik ook wel heel graag, alleen ben ik nog minderjarig, en me ouders weten het niet, dus zou neit weten hoe ik aan eentje moet komen, aangezien ik ze alleen nog maar online heb gezien. Kan je zo in de locale coffee shop halen? hoe duur ong? en moet je dat dan met een gaasje doen enzo? of gewoon hasj erin proppen en klaar? Klik om te vergroten... heb je verder al wel ervaring met wiet of hash? anders kan puur roken nog best hard gaan. Ken je geen matties of een oudere broer die een stick voor je kan draaien, want het probleem met voorgedraaide is dat er vaak bijna geen wiet in zit, en das zonde van je geld. Pijp roken is idd met een gaasje, die je gewoon bij de pijp krijgt vaak, anders even om vragen kost niet veel en kun je ook bij de betere tabakszaak kopen. Pijpen zelf ook, al twijfel ik of ze ook puurpijpjes bij de sigarenboer verkopen. Ook zijn de smartshops gewoon 16 plus of alle leeftijden, kan je ook proberen voor een pijp anders nog zelf maken, kijk op youtube, staan genoeg doe-het-zelf filmpjes denk er alleen aan dat je plastic niet is gemaakt om uit te roken."
"SmokeMe zei: In Maastricht in de Easygoing verkopen ze broodjes en appeltaart In de Blues Brothers in Amsterdam verkopen ze kleine pizzatjes Klik om te vergroten... naast de easy is er ook nog de Heaven69 in Maastricht. Dit is niet alleen een shop met eten, maar een volwaardig restaurant met een terras waar je ook kan roken. Verder kom ik zelf ook uit groninen, en daar zijn de shops wat minder een horeca gelegenheid naar mijn idee. Ik zou ik niet weten welke shop echt eten verkoopt naast een zak chips en een mars"
"Damien0124 zei: Het liefst luister ik muziek als ik stoned ben. Gewoon lekker ontspannen en genieten van een heerlijk, ietwat trippy deuntje. Klik om te vergroten... oude dub luisteren!! OT: goede muziek word net wat beter, dus altijd lekker muziek luisteren, en dan het liefst buiten in de zon zitten en dan ouwehoeren met maten, of wat voetballen poolen met wiet is ook heerlijk!"