Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten In een eetcafé op een maandag, onder invloed van weed. Vriendin van me zegt, Ik wil de maandagmenu We bestellen, Maandagmenu is op.. Ik met mijn begaaide knikker, Maakt niet uit geef mij de dagmenu maar! Iedereen keek mij aan en moest lachen, ik had het ook echt niet door dat de maandag en dagmenu het zelfde was.."
"ik heb al zovaak over drugs gedroomd goeie en slechte is wel normaal 1x heb ik gedroomd dak met een kom speed was aant wandele door het huis, en mijn mama vroeg wat is dat, waspoeder.. en toen werd ik wakker, rare dromen altijd over drugs"
"ik heb het zelfde meegemaakt maar mijn ouders hadde mij eerst gepakt, en toen ben ik gestopt maar toen ben ik trg jointe gaan roken, en dat wisten ze ook niet want ze dachten dat ik gestopt was en ik wou ook nie meer zo leven dus heb ik gwn een brief geschreven ik zou niet opbiechten dat je xtc gebruikt, echt niet zeg gwn dat je af en toe een joint rookt ik neem afentoe ook wel een tripje of ng eens wat anders maar dat hoeven ze niet te weten zolang je maar niet overdrijfd mijn ouders snapte me ( met het weed geval ) en accepteren het nu dusja, miss zijn de jouwe ook zo succes!"
"nicotine, weed"
"meestal op feestjes maar anders het zelfde als jou, bij vriendin haar thuis.. en je hebt wel een leuke tuin om een tripje te pakken"
"mijn eerste trip was ook op een feestje (goa) het kan zeker maar je moet je er goed bij voelen ik had een hoffman en die kan je best ook als eerste pakken trippen of feestjes is leuk, maar thuis ofzo is het leuker omdat je dan meer met je trip kan bezig zijn maar je kiest er zelf voor het kan zeker en vast je kan ook eerst een xtc pil pakken en je heel goed voelen en dan een tripje ( mensen zullen me hier om tegen spreken, maar het kan geen kwaad !)"
"hilight tribe - free tibet"
"Re: Trilogie Paddotrips; twee maal niets, en een keer alles. Heb geen 1 moment gedacht om te stoppen, geweldig geschreven. Ik heb me nooit zo slecht gevoeld bij een trip, ik voelde me altijd perfect. En het lijkt me echt wel een leuke plaats op te trippen daar. Al goed dat het laatste deel van je trip beter verlopen was, Hoe was de lsd jou bevallen?"
"Als ik het zo lees zou ik heel erg graag het nog eens willen in die tunnel, voor de andere wereld te zien.. Maar ik zou ook die angsten hebben.. Ik heb nog maar 1x Salvia gedaan dus ik zou niet kunnen zeggen als je het nog is zou doen. Maar nu je weet wat je kan verwachten ongeveer zou ik het toch overwegen. Als je het doet, post zeker een tripreport!"
"goh wat een verhaal op sommige momenten dacht ik, ik stop met leze maar nee toch niet ik heb ook ooit een trip gepakt en die smaakte heel bitter, maar ik had een leuke trip wel en je had idd beter niet eerst die lijn gepakt, maar wel toen je je slecht voelde en ik had ook wel soms dat ik geiriteerd werd, maar dat liep niet zo in grote maten op als bij jou en ik kan best geloven dat je nu je buik vol hebt van lsd, maar alle, je weet zelf ook(denk ik) lsd is geweldig, door 1x zo'n verschrikkelijke ervaring te hebben moet je niet stoppen, dat is het niet waard"