Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD: Leuk en pijn

LSD: Leuk en pijn

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TerryxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat er een vriend van mij een soortgelijke trip heeft gehad. Sinds hij die trip heeft gehad zegt hij dat hij nooit meer depressief kan worden.
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het was een weekend waarop ik al 3maanden zat op te wachten, en toen was het er!

Vrijdag 1 februari 2008

Leuk feestje in leuven, lekker aan het gaan op de goa muziek en ja redelijk veel drugs in mijn lijf. Tot 12u in de middag leuk gefeest en dan vertrekken we naar een vriend zijn kot, om daar wat uitterusten en ons klaarmaken voor het volgend feestje in Gent.
Natuurlijk had ik niets geslapen en kom ik rond 22u aan in Gent.

Op dit feestje had ik me dan zo verheugd, leuke line-up, leuke locatie..
Ik begin met 2lijntjes speed en rond 00.30 pak ik een Shiva tripje.
Het was niet mijn eerste tripje dus ik wist wel wat ik moest verwachten.

Het begon allemaal zo leuk, leuk aan het dansen op de muziek, mijn glimlach was niet weg te krijgen, ik voelde me zo gelukkig. Na een uurtje fijn te dansen en met mensen gepraat te hebben besluit ik toch om een keer te gaan rusten.
Ik zet me waar mijn rugzak staat en dat is hellemaal vanachter in de zaal, waar het donker is in een hoekje. ik voelde me nog altijd gelukkig, ik voelde de muziek, ik zag de muziek, het was prachtig..
En toen kwam het opeens het uit niets, alles zwart.
Ik herriner me niets meer van toen, alleen dat ik soms op mijn benen sloeg en zei, terug naar de realiteit Zoë, en dan kwam ik weer terug en herriner ik me gewoon beeld, en na 10 seconde zakte ik terug in mijn trip waar ik niet veel meer van weet.
Toen ( 5uur erna ongeveer ) weet ik dat ik heletijd draaide in een cirkel, en door heel veel dingetjes moest gaan kruipen. ( ik zat nog steeds in dezelfde hoek )

Die dingetjes kan ik niet goed beschrijven,
Ze deden pijn soms, maar ze waren ook leuk.
Het was alsof de dingetjes die pijn deden, mijn verleden was, de dingen die ik moest vergeten en moest loslaten.
Het fijne was een gevoel van dat ik opnieuw geboren was, een nieuw zicht op het leven, en dan weer pijn en dan weer fijn zo een tijdje door die dingetjes kruipen.
Ik zag de dingetjes ook voor mij, maar ja je zal wel begrijpen dat ik echt niet kan uitleggen hoe die er uitzagen.

Ik heb deze trip zo anders ervaren, en hij heeft me ook echt goed gedaan.
Door die dingetjes heb ik een heel andere kijk op het leven, een betere, en ik heb idd ook het verleden los gelaten, net zoals het voelde in de trip!
En elke keer als ik trip nu, voel ik soms nog de dingetjes rond me heen, maar ik moet er niet meer 'doorkruipen'.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#3
kort maar appart en fascinerend report, ik vraag mij af wat ik ervan moet denken...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vet report, met plezier gelezen :)
Maar wat bedoel je precies met pijn? Fysiek pijn of geestelijk pijn? Ik heb op LSD wel eens een soort electrische schokken door mijn lichaam gehad lijkt het wel.

:wave:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga er vanuit dat het slaapgebrek je behoorlijk daarin meegespeeld heeft,
die speed zal je wel weer ff opgepept hebben en de begin van de trip ookwel een oppeppend effect had, maar de moeheid toen insloeg. Zo verklaar ik me jouw 'badtrip'.

Ik hoop dat het de volgende keer weer zo chille is, en dan ook chille blijft :wink:.
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#6
het was een soort fysieke pijn, ik voelde me heel uitgeput ( omdat ik al 2dage wakker was ) en ik voelde ook prikkels die pijn deden, precies allemaal naalden in me, zoals jij het miss beschrijft als electrise shokken

-

ja idd dat kwam door het slaapgebrek.. maar ik zou het hellemaal niet als een bad-trip beschrijven, het was goed en slecht, maar niet bad, ik zou er zelf geen naam op kunne plakken:)

dankje voor reacties :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
een unieke trip noemen we het dan maar?
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan het noemen zoals je wil
Op het moment zelf was het soms minder leuk
maar achteraf bekeken, was het best een leuke ervaring :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."