Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscompleet gestoord

compleet gestoord

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het echt vreemd trouwens, ik voel nooit wat van spacecake. Al 10 keer gehad of zo, van verschillende mensen, soorten wiet/hasj, nooit wat dan ook gevoeld.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe kan iemand nou bad gaan op Ayahuasca?

het is meer echt Extreme confrontaties.
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat?
Mijn 3e echte bad-trip, of liever gezegd "beproeving", zoals jullie in mijn 2 eerdere bad-trip reports kunnen leven(ayahuasca, LSA) .
Dit keer kwam de beproevind totaal onverwachts, na 1 plakje space cake.

waar?

Ik en mijn vriendin waren in het huis van haar oma, die was namelijk een weekje op vakantie. En wij moesten van haar op de plantjes passen, maar we bleven er natuurlijk ook slapen en nodigde elke avond wel wat vrienden uit...


Nou het begon allemaal met het idee van mijn vriendin om die avond een space-cake te bakken.
Ik heb echt veel soorten drugs uitgeprobeerd, en vaak geblowed maar een space cake had ik nog nooit gegeten :flushed: .... dus ik vond het wel een goed idee.
Zo gezegd, zo gedaan, we hadden hem al snel af en daar kwam het bezoek al, een paar goede vrienden van mij. Iedereen nam een plakje van de cake( zat 30E aan goede hasj in, en de cake was bijna op gegaan). Het sloeg niet echt in, dus gingen we maar eventjes een paar paffies draaien. Ik was redelijk stoned, en toen iedereen weg was gingen ik en mijn vriendin slapen.

Maarja, we waren beren-geil om het zo maar eens te zeggen, dus het duurde niet lang of... :flushed:
Het was echt een geweldige ervaring, en het komen was erg lekker. Maar ik had gelijk weer een Ayahuasca gevoel, ik schrok me echt kapot, net weer of je in 1 of andere dimensie zit. Echt meteen nadat ik gekomen was...
Dat terwijl ik gewoon nog op haar lag! mijn vriendin had niets door, tot ik naast haar ging liggen. Ik zag weer alles, al die goude lijnen enzo, ik was gelijk weer ontzettend bang, omdat ik het niet zag aankomen. Ik besloot al mijn moed te verzamelen en naar beneden te gaan om me helemaal vol te eten met suiker. Na eindeloos zoeken in de kasjes van die oma, had ik eindelijk suiker gevonden. Ik kreeg het amper door mijn keel, maar toch had ik 300 gr. suiker gegeten. Ik luisterde naar het koelkastgeluidje van de koelkast in de keuken, en toen lag ik op de grond. Het leek wel alsof ik weer "wakker" werd na een half uur, had bloed aan mijn hoofd en ik ging naar boven. Mijn vriendin lag te slapen. Moest ik haar nou wakker maken??

Ik besloot om naast haar te liggen, hier heb ik de meest rare dingen meegemaakt, het leek erg sterk op mijn ayahuasca ervaringen, extreem sterk en kon mijn ogen weer niet opendoen.
Toen ik na 3 uur wakker werd onder het zweet en mijn hart heel snel klopte, kon ik geen realiteit meer van het irreele onderscheiden. ik begon om me heen te spartelen, omdat ik mijn eigen zelfbewustzijn kon zien, allemaal buisjes die kronkelden onwaarschijnlijk snel. Ook was er een soort van kluis met een bank erin. Heel raar allemaal.
Het werd wel eventjes kut toen mijn vriendin wakker van me werd, ze deed het licht aan omdat ik zo raar deed. Het enige wat ik kon zeggen: "het gaat kut, haal me hieruit!"
Ze zag me natuurlijk in een bebloed laken met erg veel zweet en met een onweis drugsgezicht.
Toen werd ik weer wakker in een ambulance(wat er tussen gebeurd is weet ik niet meer).
Maag leeggepompt, en kon weer gaan slapen(zij konden natuurlijk ook niet meer veel doen, en dan verband om mijn hoofd en kalmeringsmiddel geven.) mijn hartritme was weer normaal, en na nog wat space uurtjes erna(die wel minder erg waren) kon ik gaan slapen... wat was ik blij toen ik de volgende ochtend opstond!


Wel heb ik me erg bezig gehouden met de vraag hoe dat kan.
Ikzelf denk dat ik erg slecht tegen pure hasj kan( puur roken, of in space cake) omdat het dan meer de psychoactieve kant op gaat, want van blowen krijg je niet echt een hasjtrip.
Ik was al ooit een keer flauwgevallen van heel veel hasj uit een pijpje roken, dus kan er wss slecht tegen. Maar nu had ik een soort DMT flashback, dit komt denk ik omdat als je klaar komt je heel veel serotonine aanmaakt(om je te belonen, je een fijn gevoel te geven). Dit lijkt sterk op het molecuul van DMT. Ik denk dus dat dat de oorzaak is geweest van deze zeer sterke bizarre flashback-trip. Het had een geweldige trip kunnen zijn, alleen het moment was fout denk ik, vooral omdat ik het niet had verwacht van 1 plakje space cake...

Volgende dag lekker al het suiker opruimen wat door de keuken lag, bloed van de koelkast vegen,
kotssporen opruimen (zowel in de wc als erbuiten :) ), bed verschonen, mijn vriendin geruststellen, en aan de buren uitleggen waarom er nou een ambulance was en wie wij waren in het huis van hun geliefde oude buurvrouw... wel leuk verhaal voor later in elk geval zal ik maar denken :wink:
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed reportje, ietwat rommelig qua schrijfstijl. Maar je omschrijft je verhaal tenminste duidelijk.

Hasj-cake is inderdaad niet iets waarmee je moet rondkloten :P Wij hebben een onbekend aantal grammetjes hasj in onze brownie gedaan (kdenk toch zo rond de 2 gram/3gram, misschien meer, misschien minder) en al flink wat mensen zijn er pretty wasted op geweest, haha. Zelfs na een verwaarloosbaar aantal kruimels. Sterk spul, die cake.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien moet je de volgende keer gewoon 1 brownie maken met 0,3 gram hasj of wiet erin dat gaat wel beter denk ik. Kijk op Youtube voor bakken met Baard.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een dosering zeg!
Ik begrijp niet hoe en waarom jij met je hasj-intolerantie zo'n heroic dose wilt proberen.

Ikzelf heb ook al wat problemen gehad met spacecake die me oneindig hard katapulteerde. En dat was dan maar van een kleine portie hasj.
Zo zie je maar dat je van hasj wel degelijk kan trippen - in weerwil van wat enkelen hier ook beweren - maar dat het meestal niet zo aangenaam is als 'reguliere' (ahum...) tripmiddelen. :wink:

Tracht je volgende keer je tekst wat beter in te delen? Zo'n brokken tekst zonder alinea's en interpunctie leest niet aangenaam.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
het komt omdat als je hasj rookt dat je dan 60% opneemt maar als je het eet 100%
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#8
vreemd, heb ook wel eens een flashback gehad van lsd en paddo's,
maar niet in die extreme vorm.
al ma goed dat je vriendin er nog was..
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
TheGhost zei:
hoe kan iemand nou bad gaan op Ayahuasca?

het is meer echt Extreme confrontaties.
Klik om te vergroten...

Dit was ook geen aya maar spacecake, maar de visuals en heftigheid leken op zijn aya ervaring, maar denk dat het verder wel heel anders aanvoelde.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daniel zei:
wat?
Mijn 3e echte bad-trip, of liever gezegd "beproeving", zoals jullie in mijn 2 eerdere bad-trip reports kunnen leven(ayahuasca, LSA)
Klik om te vergroten...

hierop duidde ik
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het eten van hashish, verwerkt in een cake of gerecht, of het drinken van wietthee geeft de sterkste ervaringen. Je kunt daar onvergetelijke dingen mee beleven. Maar wie hashcake of hashsnoepjes eet die hij niet zelf heeft toebereid, weet niet hoeveel erin zit; daarom mag er in coffeeshops terecht geen spacecake verkocht worden. Mensen die niet gebruiken en per ongeluk, zonder het weten, hashcake of iets dergelijks hebben gegeten, wat nogal eens voorkomt, denken vaak, omdat ze iets meemaken wat ze nog nooit eerder hebben gevoeld, dat ze gaan sterven.(bron uitjebol.com)

Doseringen voor onervaren mensen is 0.3 - 0.5 gram per portie! Duidelijk dat je teveel gehad hebt! Toch blij dat het goed is afgelopen en dat je vriendin erbij was anders had je hele rare situaties kunnen creëren. Misschien volgende keer iets minder lichtvoetig omgaan met drugs?

Verder wens ik je toch nog veel trip plezier!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
TheGhost zei:
Daniel zei:
wat?
Mijn 3e echte bad-trip, of liever gezegd "beproeving", zoals jullie in mijn 2 eerdere bad-trip reports kunnen leven(ayahuasca, LSA)
Klik om te vergroten...

hierop duidde ik
Klik om te vergroten...


aah oke.. ja weet natuurlijk niet in wat voor setting hij de aya heeft genomen. Mensen die geen ervaring hebben met Ayahuasca en het alleen thuis doen kunnen nog wel eens voor een nare verassing komen te staan.
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn aya ervaring was inderdaad in mijn eigen kamer, met 2 vrienden, maar die moesten zo snel kotsen dat zij er niets van voelde...dat was wel vervelend.
Verder ben ik niet egt fout gegaan, maar het was gewoon extreem zwaar, maar heb er geen spijt van :stoned: .
Weer veel geleerd!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daniel zei:
Mijn aya ervaring was inderdaad in mijn eigen kamer, met 2 vrienden, maar die moesten zo snel kotsen dat zij er niets van voelde...dat was wel vervelend.
Verder ben ik niet egt fout gegaan, maar het was gewoon extreem zwaar, maar heb er geen spijt van :stoned: .
Weer veel geleerd!
Klik om te vergroten...


hehe stuk duidelijker..

was hier ook een report van geschreven ?
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#15
jazeker:
viewtopic.php?f=21&t=13060&p=401025#p401025
Ik heb er ook nog een van LSA!(dit is die aya)
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zieke shit... :openmouth:

Ooit eens iemand meegemaakt die onder invloed van cake z'n hele inboedel van 1 hoog door het raam flikkerde...

Maareh, hoest met oma? :wink:
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#17
gelukkig helemaal niets gemerkt :P Dus is wel goed :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."