Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als het naar kattenpis ruikt, is het dan een van de betere 3-mmc's of is het eerder slechter ( minder hard)? DISCLAIMER: ik kom uit België, en dus het testcentrum is niet in mijn buurt. Antwoorden zoals, laat het testen ben ik jammer genoeg niks mee... Info: Hallloooo 🩷 Mijn vriend en ik hebben 3-mmc gekocht, we hebben het al is gedaan maar toen waren het mooie heldere kristallen. Deze keer is het precies verwerkt met iets want er zit wat witte poeder bij ( jammer genoeg weet niemand, zelfs pluggie, niet wat het exact is, gevaarlijk i know 😳) Mijn vriend zegt dat hij een beetje naar kattenpis ruikt ( ik ruik het niet) Dankjewel voor te antwoorden 🩷"
"ns4402 zei: Ik gebruik sinds twee maanden niet meer wekelijks, daarom ben ik erachter gekomen dat ik 2-3 weken later nog altijd last heb van deze klachten. Verder ben ik open en eerlijk over mijn drugsgebruik Klik om te vergroten... Kan nog nawerkingen zijn, en uzelf een beetje forceren om meer te eten dan normaal ( en wat meer snoepen helpt zeker)"
"Tartarus zei: Ik weet bij voorbaat al welke reacties er gaan komen. Daarom denk ik dat je behalve die reacties geen andere reacties zal ontvangen die je drang om helderheid zullen bevredigen . Klik om te vergroten... Sorry? Wat bedoel je?"
"Tartarus zei: Dat je moet laten testen testen en nog eens testen. Dat geen enkel persoon zich hier zal wagen om een uitspraak er over te doen. Klik om te vergroten... Ahja, ja merci maar ik weet bv bij sos dat hoe straffer dat die riekt hoe beter. Dus mss dat iemand van 3-mmc?"
"OtherShore zei: Er wordt weleens gezegd dat je zweet van 4-mmc gaat ruiken naar naar kattenpis. Misschien denk je daaraan? Maar de stof zelf ruikt niet naar kattenpis. En dit geldt niet voor 3-mmc. Verder is het niet mogelijk om op basis van de informatie die je hier geeft iets te zeggen over de identiteit van jouw stofje. Klik om te vergroten... Awel, bedankt maar wij weten ondertussen al dat het mof is ( 3-mmc gemengd met 4-mmc) Ja het zijn dus kristallen, maar met een wit moedertje bij waardoor het ook makkelijker wordt om te pletten (ik denk dat het daardoor komt, maar weet het niet zeker.) OtherShore zei: Er wordt weleens gezegd dat je zweet van 4-mmc gaat ruiken naar naar kattenpis. Misschien denk je daaraan? Maar de stof zelf ruikt niet naar kattenpis. En dit geldt niet voor 3-mmc. Verder is het niet mogelijk om op basis van de informatie die je hier geeft iets te zeggen over de identiteit van jouw stofje. Klik om te vergroten... Top! Super bedankt voor deze info! PsyTekz zei: De geur zegt niets over jou product. Aangezien je 3-mmc in belgie aankoopt is het sowieso versneden of dikke kans dat het totaal geen 3-mmc is. In Nederland is ruim 90% van de 3-mmc samples versneden of totaal geen 3-mmc. Verder kunnen we jou ook niet zeggen wat jou poeder bevat en speculeren daarover is hier ook niet aan de orde. Stap wel maar af van die fabeltjes hoe meer het ruikt hoe beter. Geur vertelt echt niks ook niet bij coke. Klik om te vergroten... Top! Bedankt he, ik wist dat dus niet dat dat fabeltjes waren xx"
"WatMoeJeAnders zei: Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang. Klik om te vergroten... dupont zei: En dat is nou precies wat verslaving met je doet. ”in één dag was onze voorraad voor de hele week er doorheen” Klik om te vergroten... Hangt er ook van af hoe je begint, sterk of eerder rustig"
"Bryex zei: Gewoon met een buisje. Zou zeggen haal een pen uit elkaar. Druk het buisje in je neusgat en snuif het gewoon normaal op. niet te zacht maar zeker niet te hard. ik snuif persoonlijk niet meer omdat ik steeds last heb van verstopte neus etc. Ik doe het alleen maar door het drinken. werkt ook top Klik om te vergroten... Kickt het dan niet later in?"
"daanwth zei: Hi gasten, excuus alvast voor het lange bericht, wilde het toch kwijt. Ik heb gister een vrij bijzondere ervaring gehad met 3mmc, iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt… mijn 3mmc heb ik van een betrouwbaar persoon waar mijn vrienden het ook veel vaker gehaald hebben. Het spul wat ik gekregen had was ook echt een groot kristal, een soort steentje leek het wel. Het was gisteren en ik (66kg/179cm) was samen met m’n beste maat (74kg/178cm) bij een mini rave en we hadden beiden een zakje met 1 gram 3mmc bij ons. Ik heb het 3x eerder gebruikt in kleine hoeveelheden en voelde me daar gewoon goed door, beetje de effecten van Mdma en cocaïne gemixt. Mn maat heeft t al veel vaker gebruikt… altijd gesnoven btw. Wij namen in principe op hetzelfde moment steeds bij, soms 15 soms 30 minuten (f*ck die cravings!) en wij snoven het op, geen capsule. Ik moet wel bekennen dat we echt veel gebruikt hadden, alleen had mijn maat al vaker veel 3mmc gebruikt. Ik denk dat ik op ongeveer 0,75 gram misschien 0,8 gram zat en m’n maat op ongeveer 0,9 gram zat, aangezien er nog bijna niks over was van het zakje aan het einde van de avond. deze hoeveelheid hebben we opgesnoven over een periode van 00:15 tot 05:00. Nu heb ik wat gezocht maar kon geen duidelijke eerdere ervaringen vinden, ik zit dus met een vraag. Ik ging laat op de avond (van 04:00 tot 05:00?) opeens flink hallucineren, wel andere dingen ging ik zien dan op Mdma (met m heb ik meer xtc visuals zoals statafels en brillen of lang haar zien bij mensen) maar wel in dezelfde vibe. Vooral op gezichten van mensen zag ik dingen gebeuren, dat ze opeens meer ogen hadden of begon ik een soort kleine pasfoto’tjes tr zien op gezichten en ik zag bij heel veel gezichten een soort bewegende strepen zitten alsof ze met een lichte stift erop getekend waren (niet uit te leggen) en zag ik niet het gezicht van de dj die draaide maar had ze opeens het gouden masker van daft punk op (en ik weet zeker dat ze die niet op had) m’n maat was ook rond dezelfde tijd als ik aan het hallucineren met dezelfde vibe. Nog iets om bij te voegen: een ander persoon waarmee ik stond die had wat xtc op en begon ook te hallucineren. Klik om te vergroten... Ik denk vermoeidheid en het feit dat het donker was .. heb ik ook altijd"
"N3K0 zei: Ik vraag me werkelijk waar af wat je hier nu mee wilt vertellen... Ja dat je 10 dagen wakker bent..... Ga hulp zoeken ofzo.... Klik om te vergroten... Is wel erg. Het is niet omdat jij zo bent dat dat die gast zo is Sniffle88 zei: Moeite dit bericht te geloven na 2 dagen kan ik al geen heel verhaal meer uittikken maar goed. Vanwaar dat je 25gram kocht? Lijkt mij extreem veel als je alleen ff een weekendje wilt doorhalen. Zou in het vervolg ook geen grote hoeveelheden meer kopen. Klik om te vergroten... Mensen reageren anders, ik let ook heel hard op wat ik schrijf"
"Wateenellende zei: Hallo, Ik zie mensen van zich afschrijven en prachtige tips krijgen dus, daar gaan we. (Want ik lees al twee uur over stoppen met coke maar leg toch weer een lijn neer) ik weet dat ik een coke probleem heb. En dat is ellende. Lang verhaal kort: Vorig jaar een vervelende scheiding gehad waarbij mijn ex voogdij wilde (toen gebruikte ik niet) omdat ik autistisch ben. Uiteindelijk kreeg na onderzoek ik juist hoofdverblijf en hij een weekendregeling na jaren van rechten sta je dan, en vooral die weekenden dat ze weg waren voelde ik me verschrikkelijk en dat was het begin. Eerst natuurlijk 1 puntje of lijntje en 1 avond. nu, anderhalf jaar later is het maandagnacht en heb ik sinds vrijdag niet geslapen (wel gerust/in bed gelegen) ik ben het liegen beu, (mam, de kids willen vanuit mijn ex graag meteen naar jou en bij jou slapen want ze hebben je zoooo gemist) het kost handen met geld en ik mis nu juist zoveel tijd met mijn kids waar ik zo voor gevochten heb. Ik wil stoppen, maar met het oog op alle onderzoeken vanuit de kinderbescherming durf ik niet naar de huisarts. Ik ben alleen, geen partner en mijn ouders zijn vrij ouderwets en zouden dit niet begrijpen. Wat kan ik doen? Klik om te vergroten... Bij mij helpt het om koppig te zijn, jezelf te forceren om het te bewijzen aan jezelf of iemand dat je kan stoppen. Nu als ik heb genomen kan ik niet stoppen tot het op is. Maar wanneer de craving op is krijg ik opnieuw een Babbelkick en als ik dan niet iemand heb om mee te praten kan ik me echt enorm ellendig voelen. Dus ik denk dan vooral na aan de negatieve effecten als ik beslis om op een andere dag terug een lijn te leggen. Als je erbij vermeldt dat je je kinderen weg doet naar je moeder wanneer je het gebruikt, gaat je huisarts of andere instanties je kinderen niet direct weghalen. Mijn stiefvader zit met een zwaar alcoholprobleem en hij is zelfs zijn kind niet kwijtgespeeld omdat hij hulp zocht Je moet openstaan om hulp te aanvaarden als je het zelf niet kan... Je huisarts gaat je (normaal gezien) niet oordelen en gaat je willen helpen. Dus ga gewoon naar je huisarts, en als je je niet goed voelt bij hem/haar, dan ga je naar een andere dokter. Zoals bij therapeuten moet je een bepaalde klik hebben. Ik wens je super veel succes met je process, het willen stoppen is de eerste stap succes 🩷"