Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-mmc snuiven

3-mmc snuiven

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Miauw302Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi, ik ben vrij nieuw als het gaat om 3-MMC en ik vraag me af hoe je het beste kunt snuiven, ik had ergens gelezen dat het slim is om je rietje of wat dan ook iets verder in je neus te doen zodat het niet in de voorkant vast komt te zitten, thoughts?

Maar de echte vraag is: is het verstandig om heel vaak je neus op te halen of juist maar een paar keer? Heeft dat effect op de werking of is er iets wat ik moet vermijden? Hebben jullie tips hoe je het beste 3-MMC kan snuiven?

TL;DR tips om het beste te snuiven? rietje verder in neus/vaak neus ophalen of niet?
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon met een buisje. Zou zeggen haal een pen uit elkaar. Druk het buisje in je neusgat en snuif het gewoon normaal op. niet te zacht maar zeker niet te hard. ik snuif persoonlijk niet meer omdat ik steeds last heb van verstopte neus etc. Ik doe het alleen maar door het drinken. werkt ook top
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Miauw302 zei:
Maar de echte vraag is: is het verstandig om heel vaak je neus op te halen of juist maar een paar keer? Heeft dat effect op de werking of is er iets wat ik moet vermijden? Hebben jullie tips hoe je het beste 3-MMC kan snuiven?

TL;DR tips om het beste te snuiven? rietje verder in neus/vaak neus ophalen of niet?
Klik om te vergroten...
Op een normale manier snuiven is prima. Je neus ophalen is geen probleem zolang je het maar niet kei hard doet en alles in je keel beland. Het blijft altijd wel ergens vastzitten in mijn ervaring of dit nu boven of onder in de neus is. Vind je snuiven niet chill kun je altijd orale inname nog overwegen.

ps zet een stopwatch elke keer als je neemt. Voor je het weet knal je er om de 5 minuten wat in.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miauw
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het om 3-mmc gaat kan je beter niet snuiven. Oraal of pluggend zijn keuze nummer 1 en 2 als je het mij vraagt. (Ja er is nog wel een betere, maar daar gaan we het hier niet over hebben ivm harm reduction)

Zoals eerder dus al gezegd door je drinken heen. Of, wat ik altijd deed, je kristal afwegen en die als een pil weg slikken. Capsules vullen kan ook, of 'parachuten'.

Als je wilt pluggen zijn er goeie guides te vinden als je even zoekt. In de basis los je je dosis op in <1ml water. Dat trek je op in een 1ml spuit (dus zonder naald) en dat leeg je op een plek waar de zon nooit schijnt. Werkt sneller dan snuiven en geeft ook meer het euforisch effect (net als slikken) t.o.v. snuiven, wat meer het speedy effect geeft.

Tenzij je zoekt naar dat speedy effect natuurlijk. Dan kan je het best blijven snuiven. Maar ik gebruikte zelf 3-mmc toch vooral voor het euforische effect.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Miauw302 zei:
ik had ergens gelezen dat het slim is om je rietje of wat dan ook iets verder in je neus te doen zodat het niet in de voorkant vast komt te zitten, thoughts?
Klik om te vergroten...
Liever niet met snuifbuisjes in de neus, want daarmee kun je de neusslijmvliezen beschadigen.
De neusslijmvliezen zijn maar één cellaag dik, en daaronder liggen meteen haarvaten. Daardoor kunnen drugs gemakkelijk opgenomen worden. Maar je maakt het dus ook makkelijk kapot.

Een snuifbuisje kost maar enkele euro's en helpt voorkomen dat je de neus in gaat. Het snuifbuisje heeft daarvoor een bolle kant die je op de neus kan zetten.

Snuifbuisje_nikkel.jpg

Verder is het voldoende om gewoon rustig via de neus in te ademen. Je hoeft niet daadwerkelijk te snuiven. Dan gaat het meestal te hard (en kan er ook slijm/drugs in de sinussen terecht komen, waarvan je hoofdpijn of zelfs voorhoofdsholte-ontsteking kan krijgen).
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Miauw302 zei:
Hi, ik ben vrij nieuw als het gaat om 3-MMC en ik vraag me af hoe je het beste kunt snuiven, ik had ergens gelezen dat het slim is om je rietje of wat dan ook iets verder in je neus te doen zodat het niet in de voorkant vast komt te zitten, thoughts?

Maar de echte vraag is: is het verstandig om heel vaak je neus op te halen of juist maar een paar keer? Heeft dat effect op de werking of is er iets wat ik moet vermijden? Hebben jullie tips hoe je het beste 3-MMC kan snuiven?

TL;DR tips om het beste te snuiven? rietje verder in neus/vaak neus ophalen of niet?
Klik om te vergroten...
Ik zou slikken. Stuk heftiger effect vind ik
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Slikken geeft een prettiger, langduriger effect en is minder verslavend.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Slikken geeft een prettiger, langduriger effect en is minder verslavend.
Klik om te vergroten...

That's what she said
B
BDFLid
01-01-2024, 00:00
#10
booty bump werkt echt het lekkerst.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik gebruik gewoon een op internet besteld snuifbuisje, ideaal aangezien de plastic rietjes moeilijk te vinden zijn tegenwoordig😂
m
mclLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bryex zei:
Gewoon met een buisje. Zou zeggen haal een pen uit elkaar. Druk het buisje in je neusgat en snuif het gewoon normaal op. niet te zacht maar zeker niet te hard. ik snuif persoonlijk niet meer omdat ik steeds last heb van verstopte neus etc. Ik doe het alleen maar door het drinken. werkt ook top
Klik om te vergroten...
Kickt het dan niet later in?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."