#1
Dat je moet laten testen testen en nog eens testen. Dat geen enkel persoon zich hier zal wagen om een uitspraak er over te doen.
Sorry? Wat bedoel je?Ik weet bij voorbaat al welke reacties er gaan komen. Daarom denk ik dat je behalve die reacties geen andere reacties zal ontvangen die je drang om helderheid zullen bevredigen .
Ahja, ja merci maar ik weet bv bij sos dat hoe straffer dat die riekt hoe beter. Dus mss dat iemand van 3-mmc?Dat je moet laten testen testen en nog eens testen. Dat geen enkel persoon zich hier zal wagen om een uitspraak er over te doen.
Awel, bedankt maar wij weten ondertussen al dat het mof is ( 3-mmc gemengd met 4-mmc)Er wordt weleens gezegd dat je zweet van 4-mmc gaat ruiken naar naar kattenpis. Misschien denk je daaraan? Maar de stof zelf ruikt niet naar kattenpis. En dit geldt niet voor 3-mmc.
Verder is het niet mogelijk om op basis van de informatie die je hier geeft iets te zeggen over de identiteit van jouw stofje.
Top! Super bedankt voor deze info!Er wordt weleens gezegd dat je zweet van 4-mmc gaat ruiken naar naar kattenpis. Misschien denk je daaraan? Maar de stof zelf ruikt niet naar kattenpis. En dit geldt niet voor 3-mmc.
Verder is het niet mogelijk om op basis van de informatie die je hier geeft iets te zeggen over de identiteit van jouw stofje.
Top! Bedankt he, ik wist dat dus niet dat dat fabeltjes waren xxDe geur zegt niets over jou product.
Aangezien je 3-mmc in belgie aankoopt is het sowieso versneden of dikke kans dat het totaal geen 3-mmc is.
In Nederland is ruim 90% van de 3-mmc samples versneden of totaal geen 3-mmc.
Verder kunnen we jou ook niet zeggen wat jou poeder bevat en speculeren daarover is hier ook niet aan de orde.
Stap wel maar af van die fabeltjes hoe meer het ruikt hoe beter.
Geur vertelt echt niks ook niet bij coke.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."