Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-mmc, mefi, miauw miauw. Riekt naar kattenpis?

3-mmc, mefi, miauw miauw. Riekt naar kattenpis?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat je moet laten testen testen en nog eens testen. Dat geen enkel persoon zich hier zal wagen om een uitspraak er over te doen.
m
mclLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het naar kattenpis ruikt, is het dan een van de betere 3-mmc's of is het eerder slechter ( minder hard)?


DISCLAIMER: ik kom uit België, en dus het testcentrum is niet in mijn buurt.

Antwoorden zoals, laat het testen ben ik jammer genoeg niks mee...



Info:

Hallloooo 🩷

Mijn vriend en ik hebben 3-mmc gekocht, we hebben het al is gedaan maar toen waren het mooie heldere kristallen. Deze keer is het precies verwerkt met iets want er zit wat witte poeder bij ( jammer genoeg weet niemand, zelfs pluggie, niet wat het exact is, gevaarlijk i know 😳)
Mijn vriend zegt dat hij een beetje naar kattenpis ruikt ( ik ruik het niet)


Dankjewel voor te antwoorden 🩷
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet bij voorbaat al welke reacties er gaan komen. Daarom denk ik dat je behalve die reacties geen andere reacties zal ontvangen die je drang om helderheid zullen bevredigen .
m
mclLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tartarus zei:
Ik weet bij voorbaat al welke reacties er gaan komen. Daarom denk ik dat je behalve die reacties geen andere reacties zal ontvangen die je drang om helderheid zullen bevredigen .
Klik om te vergroten...
Sorry? Wat bedoel je?
m
mclLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tartarus zei:
Dat je moet laten testen testen en nog eens testen. Dat geen enkel persoon zich hier zal wagen om een uitspraak er over te doen.
Klik om te vergroten...
Ahja, ja merci maar ik weet bv bij sos dat hoe straffer dat die riekt hoe beter. Dus mss dat iemand van 3-mmc?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er wordt weleens gezegd dat je zweet van 4-mmc gaat ruiken naar naar kattenpis. Misschien denk je daaraan? Maar de stof zelf ruikt niet naar kattenpis. En dit geldt niet voor 3-mmc.

Verder is het niet mogelijk om op basis van de informatie die je hier geeft iets te zeggen over de identiteit van jouw stofje.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
De geur zegt niets over jou product.
Aangezien je 3-mmc in belgie aankoopt is het sowieso versneden of dikke kans dat het totaal geen 3-mmc is.
In Nederland is ruim 90% van de 3-mmc samples versneden of totaal geen 3-mmc.
Verder kunnen we jou ook niet zeggen wat jou poeder bevat en speculeren daarover is hier ook niet aan de orde.
Stap wel maar af van die fabeltjes hoe meer het ruikt hoe beter.
Geur vertelt echt niks ook niet bij coke.
m
mclLid
01-01-2024, 00:00
#8
OtherShore zei:
Er wordt weleens gezegd dat je zweet van 4-mmc gaat ruiken naar naar kattenpis. Misschien denk je daaraan? Maar de stof zelf ruikt niet naar kattenpis. En dit geldt niet voor 3-mmc.

Verder is het niet mogelijk om op basis van de informatie die je hier geeft iets te zeggen over de identiteit van jouw stofje.
Klik om te vergroten...
Awel, bedankt maar wij weten ondertussen al dat het mof is ( 3-mmc gemengd met 4-mmc)

Ja het zijn dus kristallen, maar met een wit moedertje bij waardoor het ook makkelijker wordt om te pletten (ik denk dat het daardoor komt, maar weet het niet zeker.)
OtherShore zei:
Er wordt weleens gezegd dat je zweet van 4-mmc gaat ruiken naar naar kattenpis. Misschien denk je daaraan? Maar de stof zelf ruikt niet naar kattenpis. En dit geldt niet voor 3-mmc.

Verder is het niet mogelijk om op basis van de informatie die je hier geeft iets te zeggen over de identiteit van jouw stofje.
Klik om te vergroten...
Top! Super bedankt voor deze info!
PsyTekz zei:
De geur zegt niets over jou product.
Aangezien je 3-mmc in belgie aankoopt is het sowieso versneden of dikke kans dat het totaal geen 3-mmc is.
In Nederland is ruim 90% van de 3-mmc samples versneden of totaal geen 3-mmc.
Verder kunnen we jou ook niet zeggen wat jou poeder bevat en speculeren daarover is hier ook niet aan de orde.
Stap wel maar af van die fabeltjes hoe meer het ruikt hoe beter.
Geur vertelt echt niks ook niet bij coke.
Klik om te vergroten...
Top! Bedankt he, ik wist dat dus niet dat dat fabeltjes waren xx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."