Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijaser zei: Ik ben van plan op enkele research chemicals te bestellen op een volgens mij betrouwbare site. Ze geven zich dan ook weer als een officiële site. Ik wou o.a. een grap 3-mmc bestellen. Maar nu zie k dat je deze in poeder vorm of in kristal vorm kan bestellen. Is hier een groot verschil tussen? En kan je de kristal vorm ook gewoon snuiven? Alvast bedankt M. Klik om te vergroten... Kristal vorm is zeker te snuiven. Je moet alleen wel eerst de kristallen lange tijd echt goed verpoederen. Door kristallen snuiven kan je neus een flinke opdonder krijgen en kun je meer van je neus last krijgen dan met speed."
"mijaser zei: maxdw1212 zei: mijaser zei: Ik ben van plan op enkele research chemicals te bestellen op een volgens mij betrouwbare site. Ze geven zich dan ook weer als een officiële site. Ik wou o.a. een grap 3-mmc bestellen. Maar nu zie k dat je deze in poeder vorm of in kristal vorm kan bestellen. Is hier een groot verschil tussen? En kan je de kristal vorm ook gewoon snuiven? Alvast bedankt M. Klik om te vergroten... Kristal vorm is zeker te snuiven. Je moet alleen wel eerst de kristallen lange tijd echt goed verpoederen. Door kristallen snuiven kan je neus een flinke opdonder krijgen en kun je meer van je neus last krijgen dan met speed. Klik om te vergroten... Dus het verschil is enkel dat de poedervorm makkelijker gesnoven kan worden? Wordt de kristal vorm ook goed opgenomen door de neus? Klik om te vergroten... Het word allemaal even goed opgenomen. De poedervorm is gewoon al van te voren geplette kristallen. Dus in principe is het hetzelfde maar als je wil snuiven zou ik wel poedervorm kopen"
"Auraz zei: Wat bedoel je met een grap? Ik adviseer je dit namelijk wel serieus te nemen en even je onderzoek te doen voor je ergens aan begint.. Klik om te vergroten... waarschijnlijk bedoelde die gram. Grap lijkt me nogal sterk op de manier hoe hij het in zijn zin gebruikte."
"xastur zei: Welke van de research drugs of gewone zou ik kunnen proberen die geen trips veroorzaken. Door mijn pychose verleden door overmatig gebruik van weed kan ik daar niet meer tegen dan trip ik 24 uur en ervaar dingen die ik niet ervaren wil. Als ik dan onder invled ben zie io mijzelf allemaal dingen doen die lijken op.mijzelf te pijnigen. Als de drugs is uitgewerkt ervaar ik haast hetzelfde.nog. een trek vam eem joint is genoeg. Ik zie het maar ik voel de pijn ook. Speed en coke heb ik geen problemen mee. Mots de speed niet in hoge dosis is want op speed heb ik.vroeger veel op getript wat ik supertof vond. Mmensen die van boom naar boom sprongen. Grote lichtflits op de.muur en toen kwam de tri. Mensen die.mijn kamer binnendrongen etc was altijd lekker spannend. Of idd met de minste mindfuck Klik om te vergroten... Bijna alle drugs kan ik je afraden met een psychhose. De enige RC die ik kan bedenken die niet zo gevaarlijk voor mensen met een psychose is, is etizolam. Benzo's worden soms ook voorgeschreven bij mensen met een psychose."
"Ik ga binnekort op vakantie naar frankrijk. Ik zal nooit drugs meesmokkelen naar het buitenland als dat illegaal is. In frankrijk kan je zelf een 10 jaar gevangenis straf krijgen. Maar is het ook verboden als je een middeltje zoals bijvoorbeeld 3-mmc meeneemt of gelden desiger drugs daar ook als medicijnen zoals hier in nederland. Dan had ik nog 1 vraag en dat is kunnen drugshonden dit ruiken? Want cathinonen heb totaal geen amfetamine achtige lucht."
"pammetje82 zei: Ik heb zon 15 jaar lang tijden alleen van vrijdag tot zondag speed gebruikt. Ik schat dat ongeveer 5 jaar daarvan dagelijks was en moet zeggen dat speed me nu alleeen nog maar een irritant nerveus gevoel geeft zoals ik dat eerder nooit had. Nu gebruik ik niet veel speed meer (4 of 5 x per jaar) maar ik denk toch dat er iets in mijn hersens is veranderd waardoor zelfs een btje pep me al paranoia maakt. Misschien zijn er mensen die dit herkennen want ik zal vast niet de enige zijn Nu heb ik op de RC-markt een stofje ontdekt dat ik persoonlijk veel beter vind dan speed en dat is ethylphenidaat. sommige gebruikers vinden het zelfs op coke lijken waar ik het niet echt mee eens kan zijn eigenlijk., IIg als ik nu naar een feestje/gebruikersgroepje ga snuif ik EP ipv speed (wel met mate, hooguit zon 150 mg per avond) en merk dat dit spul me helemaal niet paranoia maakt., en zeker niet met wat alcohol erbij Misschien dat ik er iemand mee kan helpen die tegen dezelfde problemen aanloopt... Want ik hoor het ook vaker van andere gebruiker zoals wiet dat ze er ineens na jarenlang elke dag geblowt te hebben ook para worden van slechts een paar hijsjes van een joint. Hoop hier iemand een plezier mee te doen. Ik vind EP namelijk ook perfect om uit te gaan Het enige nadeel is dat het brand als een motherf*cker. Nou zou graag jullie reaties horen ben iig zeer positief erover Klik om te vergroten... Ik vond dat speed altijd een lichte para meebracht. Maar dat doen eigenlijk bijna alle drugs wel. Ik gebruik nu eens in de 3 maanden 3-mmc (brand bij snuiven ook als een motherf*cker) op een feestje dit geeft eigenlijk totaal geen para gevoel ook de dag erna valt het ontzettend mee. Toch raad ik niemand research chemicals aan omdat er geen onderzoek naar gedaan is. Amfetamine schijnt wel psychoses aan te kunnen maken ook als je er niet gevoelig door bent, dit kan komen door jarenlang gebruik doordat de dopamine voorraad helemaal uitgeput raakt."
"ben er ook benieuwd naar een dosis schijnt 25 - 50 MG te zijn geloof ik"
"Paperplane. zei: Ik snoof het ook wel. Iets heftiger, 3x zo kort durend. Tis vrij subtiel op zichzelf, maar met veel wiet/een lijntje keta was het toch wel echt spacen. Maar t voordeel(of nadeel?) is dat je eigenlijk geen kater/after hebt. Zelfs na 15+g in drie maanden, dag na het stoppen heel moe veel slapen jointjes roken tostis eten, dag erna zo fris als een hoentje. Ik krijg wel cravings als ik t ruik(want serieus, je zweet gaat er naar stinken, 2 weken na mijn stop rook mn zweet er nog naar) of als ik aan de downers zit.(Benzos en in mindere mate alcohol, maar ik drink alleen als ik benzos op heb. Afijn dat is mijn probleem. Ik heb niet echt toxische effecten voor het lichaam opgemerkt, hooguit soms wat koude voetjes/handen. Verwaarloosbaar, zeker er van uitgaande dat zijn grote broer mephedrone(4-mmc) bij een halve gram op een avond je vaten al zo vernauwd dat je blauwe ledematen kan krijgen. Dat komt omdat mephrdrone(4-methylmethcathione) word afgebroken tot 4-methylephedrine, een hele erge vaatvernauwer. 3-methylephedrine, de afbraakstof van 3-MMC, is veel minder een vaatverbauwer dan 4-Methylephedrine. De mega-euforie van meph is er niet echt, maar energie, lulkick mét een subtiele mentale high, blowen synergiseerd prima met deze, van 4-MMC+wiet werden aardig wat mensen paranoia, bij deze was er geen hint van angst/paranoia. Gr, Paper. Klik om te vergroten... Misschien een beetje late reactie. Maar dit klopt allemaal wel met wat je zegt. Ik met 3-mmc ook een nacht doorgehaald. Was maar 2 uurtjes kut voelen en toen knapte ik bijzonder snel op en was gewoon weer vrolijk en para was idd niet aanwezig wel als ik er bij blowde maar dat kwam door de wiet en was ook de zelfde para van wiet die ik altijd heb en daar kan ik wel mee leven"
"klop2000 zei: Twee dagen later en ik heb geen enkele kater ervaren. De 3-mmc voelt ook vele malen intenser aan als 6-apb. Het heeft bij mij 6-apb definitief van de 1e plaats qua stimulanten verstoten. Klik om te vergroten... dat vond ik dus ook al maar ik denk ook dat het zeer verslavend is dus de komende 6 maanden raak ik dit spul niet aan :P"
"Re: Hoe/wat kan ik nemen om te slapen, zonder dat ouders mer Smoken zei: Paperplane. zei: Melatonine. Maar dan niet die pilletjes van 0,1mg van kruidvat, maar gewoon van 3mg bestellen op internet. En hoezo.mogen je ouders niet weten van je slaapproblemen? Ze zouden toch juist kunnen helpen met het bedenken van een oplossing? Klik om te vergroten... Naja ze mogen wel van me slaapproblemen weten maar het is meer zo dat ze tegen alles wat geslikt wordt of gerookt wordt moeilijk doen :P Maar dat soort pilletjes zouden dus kunnen helpen? Alleen het probleem is dan dus dat als ik het bestel via internet mijn ouders het kunnen zien e.d. en daar heb ik niet zo'n zin in. Zou het dan ook mogelijk kunnen zijn dat ik gewoon meer van die kleine (0,1 mg) tot me kan nemen, want die heb ik hier op mijn kamer (verstopt xD). En zoals hier ook genoemd werd van dat savonds sporten/oefeningen kan ik ook doen omdat ik al iedere dag oefeningen doe en dan doe ik het wel gewoon savonds. Is dit verstandig denk je? Groet en bedankt Klik om te vergroten... waarom zouden je ouders tegen melatonine zijn? dat is een natuurlijk middel zelfs in overdosis is het niet schadelijk of dan moet je er lijkt me wel 100den slikken. Het is het enige werkende homeopathische (als ik het zo goed spel) middeltje dat ik ken."