#1
Ik zit nu al een tijdje op DF en ik zie dat er hier heel veel benzo lief hebbers zijn. ik ben gewoon benieuwd wat maakt die middelen zo speciaal? Ik dacht dat je er gelijk van in slaap viel
ik zal nooit benzos gebruiken tenzij ik echt niet kan slape en heb er toevallig 1. maar ik kan er niet aan komen en voor de stress heb ik me hazelsdlicious zei:niemand kan het beter zeggen denk ik,(modknip, lokt gedrag uit). even geleden gebruikte ik ze voor alles omdat ik zo onzeker was en faalangts had en idd je angst is weg totdat je stopt. ondertussen geleerd dat je om angst te overwinnen eigenlijk niets anders dan jezelf nodig hebtBenzo's zijn te mooi om waar te zijn (als ik het zo goed zeg)...
wil je toch een kalmerend middel gebruiken gebruik dan metarelax, weet niet of ze dat in nederland hebben maar het is een middel dat inspeelt op magnesium of zoiet. je kan het altijd opzoeken als je ooit in een stressvolle situatie terecht komt, weet niet of het werkt maar je raakt tenminste niet aan verslaaft
grtzzz
niemand kan het beter zeggen denk ik,(modknip, lokt gedrag uit). even geleden gebruikte ik ze voor alles omdat ik zo onzeker was en faalangts had en idd je angst is weg totdat je stopt. ondertussen geleerd dat je om angst te overwinnen eigenlijk niets anders dan jezelf nodig hebtBenzo's zijn te mooi om waar te zijn (als ik het zo goed zeg)...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."