#1
Toevallig niet last van knikkende knieën wanneer je gebruikt heb ?
nee inmiddels is de dag voorbij. was ook me beste keer pep sinds ik grotendeels de regels volgden van het handboek. Maar heb deze dag en gister zo weinig mogelijk gelopen omdat ik geen pijn in me poten wouSchilDpadDo zei:Toevallig niet last van knikkende knieën wanneer je gebruikt heb ?
Ik ga vandaag een dagje aan de speed en ben ook al begonnen. Met speed begin ik standaard rond 12 a 1 smiddags ik doe dit omdat ik overgevoelig ben voor het wakker blijvende effect zodat ik de volgende dag kan slapen. Nou heb ik vandaag om half 1, 2 sleutelpuntjes gehad van ongeveer 40 mg ik heb in de middag dus ook al licht strak gestaan en heb nu na me volgende 2 nakjes ontzettende pijn in me rug en benen. Ik heb vanochtend van te voren goed gegeten. Ik had toen ook een vitamine pil a tot z gehad een vitamine C1000 bruistablet en een magnesium pil. Is die pijn kramp,spierpijn,verzuring of iets anders?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."