Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntzettende pijn in rug en benen

Ontzettende pijn in rug en benen

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Toevallig niet last van knikkende knieën wanneer je gebruikt heb ?
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga vandaag een dagje aan de speed en ben ook al begonnen. Met speed begin ik standaard rond 12 a 1 smiddags ik doe dit omdat ik overgevoelig ben voor het wakker blijvende effect zodat ik de volgende dag kan slapen. Nou heb ik vandaag om half 1, 2 sleutelpuntjes gehad van ongeveer 40 mg ik heb in de middag dus ook al licht strak gestaan en heb nu na me volgende 2 nakjes ontzettende pijn in me rug en benen. Ik heb vanochtend van te voren goed gegeten. Ik had toen ook een vitamine pil a tot z gehad een vitamine C1000 bruistablet en een magnesium pil. Is die pijn kramp,spierpijn,verzuring of iets anders?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het niet dat je gewoon te veel gestaan en gelopen hebt? Ik weet het verder ook niet. Mijn huisgenootje vertelde me tijdje terug dat ze had gelezen dat veel mensen ook rugpijn ervaren wanneer ze mdma genomen hebben, maar ik heb dat zelf niet gehad. Misschien is de oorzaak vergelijkbaar daarmee?
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SchilDpadDo zei:
Toevallig niet last van knikkende knieën wanneer je gebruikt heb ?
Klik om te vergroten...
nee inmiddels is de dag voorbij. was ook me beste keer pep sinds ik grotendeels de regels volgden van het handboek. Maar heb deze dag en gister zo weinig mogelijk gelopen omdat ik geen pijn in me poten wou
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb wel vaak pijn in rug en benen
maxdw1212 zei:
Ik ga vandaag een dagje aan de speed en ben ook al begonnen. Met speed begin ik standaard rond 12 a 1 smiddags ik doe dit omdat ik overgevoelig ben voor het wakker blijvende effect zodat ik de volgende dag kan slapen. Nou heb ik vandaag om half 1, 2 sleutelpuntjes gehad van ongeveer 40 mg ik heb in de middag dus ook al licht strak gestaan en heb nu na me volgende 2 nakjes ontzettende pijn in me rug en benen. Ik heb vanochtend van te voren goed gegeten. Ik had toen ook een vitamine pil a tot z gehad een vitamine C1000 bruistablet en een magnesium pil. Is die pijn kramp,spierpijn,verzuring of iets anders?
Klik om te vergroten...

Ik heb alleen pijn in rug en benen als ik een nachtje door ben gegaan op speed, en moet vervolgens weer om 7 uur in de bakkerij aan de slag. Neem ik wel 2 goeie nakkies om overeind te blijven, om 3 uur de shop in, rook me stoned als een garnaal en hup lekker naar huis en naar bed. Effe slapen en savonds begint het hele rideltje weer overnieuw.

Hardstikke idioot natuurlijk...maar jah het blijft wel aantrekkelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."