Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTip voor speed gebruik (verminder je kater aanzienlijk)

Tip voor speed gebruik (verminder je kater aanzienlijk)

4 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naar mijn idee is het belangrijkste wat je kunt doen om een kater te voorkomen een juiste dosering aanhouden en niet eeuwen blijven doorgaan, hoe verleidelijk dat ook is. Goede en makkelijk verteerbare dingen eten (banaan, drinkyoghurts zoals genoemd). De supplementen zullen vast helpen, maar zoals vermeld, met name een niet te overdreven dosering houden je kater de volgende dag in toom. Althans, dat is mijn ervaring.
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vorige week speed gebruikt en heb "Het handboek voor de pepjunk" gevolgd. Maar ik had van te voren ook Vitamine A t/m z, Vitamine C1000, Magnesium, Zinc (tegen oxidatieve stress verminderd de hersenschade) en Vitamine B1 (meer energie voor je lichaam). Ook een goeie maaltijd en een fruitmelkje is niet verkeerd van te voren en raad ik zeker aan. Als de ochtend weer aankomt en je stopt met speed gebruik, raad ik aan fruit breaker drink yoghurt te halen (hier krijg ik zo 2 van op) en daarna weer alle medicijnen neemt. Ik heb die dag gewoon zonder verwardheid kunnen praten met me ouders ik heb een telefoon gesprek zonder versprekingen gedaan met een klantenservice (ik moest een nieuwe OV aanvragen). Ik was ook gewoon vrolijk en was kwa uiterlijk niet veranderd. Alleen een klein beetje wallen. Ik kreeg thuis ook niks te horen over dat ik er moe uitzag wat ik normaal standaard hoor na een dag doorhalen. Het was gewoon zoals altijd "jij bent ook altijd vrolijk he". Ik had totaal geen bijwerkingen en wou die avond eigenlijk gewoon niet slapen omdat ik met vanalles bezig wou (wat ik altijd in de avond heb i.v.m. creatief worden) toch heb ik heerlijk geslapen zonder wakker te worden om 4:00 s'nachts en werd pas 12:00 smiddags wakker met een uitgeslapen gevoel. Ik heb ook gedoseerd op 300 MG verdeeld over de hele avond. Hele avond is niet waar trouwens want ik begon 12 smiddags al want anders slaap ik vaak dag 2 nog niet omdat ik ADHD'er ben en al overgevoelig ben voor caffeine. In andere woorden, je kan speed gewoon gebruiken zonder kater en vercrackt eruit zien als je het maar goed doseert. Ik heb alleen in de nacht 2 uurtjes abnormale pupillen gehad.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik alleen multivitaminepillen en eet gezond en ik heb op zondag ook nooit ergens last van, moet ik eerlijk zeggen? Heb de laatste keer op zondag gewoon meegedaan aan het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzus :P Stortte rond een uurtje of 4 wel in van moeheid, omdat ik maar 1 uur geslapen had, maar apart van dat zag ik er echt zo ontzettend fris en fruitig uit. Ik was ook niet verward oid?

Je gaat nooit zeker weten waar het aan ligt hè.. Voor hetzelfde geld doe je de volgende keer precies hetzelfde en heb je wel een kater.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem nooit heel veel pep, gewoon precies genoeg om lekker te gaan. Heb de volgende dag ook nergens last van (op wat spierpijn in de beentjes na :P )
@
@Elly@Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hallo. ik gebruik al ruim 20 jaar speed. dat is gewoon mijn ding, wil ook absoluut niet dik worden. nieuwmand ziet het aan me. maar nu word ik de laaste tijd zwaarder, baal als een stekker, voel me er ook niet prettig bij.weet iemand hoe dat komt, zou ik graag willen weten. ik eet niet veel ik heb genoeg beweging. daar lig het niet aan. graag reactie hier op. alvast bedankt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."