Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWas mijn 1ste keer speed versneden met methamfetamine?

Was mijn 1ste keer speed versneden met methamfetamine?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik voor het eerst speed had gebruikt in mijn leven had een maat 250-350 MG voor me neergelegd in een lijn. Dit nam ik om 22:00. Na 1 uur had ik euforie en empathie van het hoogste niveau en zelfs een head rush die ik nooit meer daarna ervaren heb met speed. Ik ging toen naar een feest dat tot 5:00 hier heb ik moeiteloos doorgestampt. Toen ik 8:00 s'ochtends thuis was begon de ellende. Ik crashe in 1 keer keihard echt niks zag ik meer zitten. Daarna heb ik van 11:00 tot 20:00 heel heftig gehallucineerd met zware paranoia. Ik hoorde steeds kinderen buiten spelen in me voortuin, maar als ik keek was het verlaten. Ook mijn poosters keken me allemaal aan en nog veel meer onverklaarbare hallucinaties. Ik had bijna 112 gebeld en durfte geen stap in mijn huis te zetten. Ik woon op het platteland dus daar is ook niemand en me ouders en broertje waren weg. Hoe kan het dat ik zon heftig na effect had, met speed heb ik daarna altijd een dag kunnen door halen zonder bijna enige para of hallucinaties. Wel heeft deze bad trip me veel sterker gemaakt en ben me angst voor drugs toen kwijtgeraakt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op jouw vraag heeft niemand het antwoord. Breng het naar de testservice als je nog hebt, en laat het voortaan testen voordat je neemt.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#3
250-350 MG :confused: ?

Dit is echt niet aan te raden met speed! Van speed van hoge puurheid(65-73%) en een lage/geen tolerantie is een lijn snuiven van 50mg al voldoende om de meeste personen zo'n 6 uur lang een goed amfetamine effect te laten ervaren.

Ik vind zelf 250-350mg een erg excessieve dosering en vind het zelfs levensgevaarlijk! Ik heb wel eens een rapport gelezen waar een man was overleden waar uit het toxicologisch rapport bleek dat hij (maar) 190mg pure amfetamine(73%) moet hebben ingenomen.

De paranoia die jij hebt ervaring doet me veel eerder denken aan de kenmerken van overdosering met amfetamine/methylamfetamine.

Wees altijd erg voorzichtig en weet wat je doet! Laat altijd je spul testen om zeker van te zijn wat het is en begin nooit met een hoge dosering! Je weet nooit hoe je lichaam op een voor jou onbekende stof zal reageren.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb zelf in het verleden verschillende keren hogere doseringen dan 350mg amfetamine genomen. Toen ik het nog niet zo lang deed verdroeg me lichaam het wel maar na een aantal jaar niet meer. Als ik het over kon doen had ik het niet gedaan maar het is even om duidelijk te maken dan 250mg niet direct levensbedreigend hoeft te zijn.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je nog een restje hebt zou je dit kunnen laten testen. Het is ook mogelijk om je speed te wassen. Achteraf laten testen zou een zekerheid kunnen vormen dat je daadwerkelijk goed gewassen hebt.

Lijkt me eerder dat je richting overdosering ging.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad mij lijkt ook dat je veels te veel in 1 klap naar binnen hebt gewerkt.
Dat doe ik zelfs nog niet in een bommetje...
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#7
maxdw1212 zei:
Ik heb deze speed allang niet meer want het was anderhalf jaar terug. Ik wist veel over speed behalve over de dosering en die maat van mij beweerde dat, dat lijntje die ik kreeg de juiste dosis zou zijn. Dus niet!
Klik om te vergroten...

Misschien was het een goede dosering voor hem, omdat ie misschien vaker gebruikt heeft. Ik had er veel ervaring mee vroeger maar dat voor een beginner vind ik bizar. Overigens heb ik die paranoia precies zoals jij omschrijft ook een of 2 keer meegemaakt, alleen was ik me ervan bewust dat ik para was. Heel irritant, steeds op de gang kijken omdat je denkt wat te horen, maar je weet dat er niemand is omdat je para bent. Dit gebeurde na een aaneensluiting van een paar dagen achter elkaar feesten met aardige hoeveelheden. Denk dat omdat zoveel had, zoveel energie verbruikt hebt, ook mentaal, dat het daarom al zo snel bij jou gebeurde.
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb deze speed allang niet meer want het was anderhalf jaar terug. Ik wist veel over speed behalve over de dosering en die maat van mij beweerde dat, dat lijntje die ik kreeg de juiste dosis zou zijn. Dus niet!
n
natureloverLid
01-01-2024, 00:00
#9
maxdw1212 zei:
Toen ik voor het eerst speed had gebruikt in mijn leven had een maat 250-350 MG voor me neergelegd in een lijn. Dit nam ik om 22:00. Na 1 uur had ik euforie en empathie van het hoogste niveau en zelfs een head rush die ik nooit meer daarna ervaren heb met speed. Ik ging toen naar een feest dat tot 5:00 hier heb ik moeiteloos doorgestampt. Toen ik 8:00 s'ochtends thuis was begon de ellende. Ik crashe in 1 keer keihard echt niks zag ik meer zitten. Daarna heb ik van 11:00 tot 20:00 heel heftig gehallucineerd met zware paranoia. Ik hoorde steeds kinderen buiten spelen in me voortuin, maar als ik keek was het verlaten. Ook mijn poosters keken me allemaal aan en nog veel meer onverklaarbare hallucinaties. Ik had bijna 112 gebeld en durfte geen stap in mijn huis te zetten. Ik woon op het platteland dus daar is ook niemand en me ouders en broertje waren weg. Hoe kan het dat ik zon heftig na effect had, met speed heb ik daarna altijd een dag kunnen door halen zonder bijna enige para of hallucinaties. Wel heeft deze bad trip me veel sterker gemaakt en ben me angst voor drugs toen kwijtgeraakt.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat de nare effecten kwamen door: geen slaap, de hoge dosis amfetamine en (de crash in ieder geval) door te weinig voedingsstoffen. De crash kun je verminderen door regelmatig te eten (geforceerd, met water erbij :wink: ) en genoeg rustmomentjes pakken.

Kortom is mijn advies: laat je matreaal testen, eet regelmatig tijdens gebruik, zorg dat je uitgerust bent voordat je begint. Ook kunnen bommetjes in plaats van snuiven helpen tegen de crash, omdat je langer op een "plateau" blijft.

Fijn dat je je sterker voelt na deze (semi) bad-trip :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."