Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zouden een paar van jullie die binnenkweken en een sproeisysteem hebben foto's sturen hoe het er uitziet en werkt? bvd"
"hallo, ik ben erg benieuwd wat het ongeveer gaat kosten als ik in een kamer van 26 kubieke meter wiet wil gaan kweken. ik weet ongeveer wel wat je nodig hebt maar hoeveel aan lampen en aan voeding enz enz enz kan iemand mij een beetje info geven? bvd"
"oke zal ik doen, had al zoiets verwacht"
"ik denk dat ik een goed filmpje heb gevonden hoe je je plantage moet/kan inrichten. http://www.youtube.com/watch?search=&mo ... 2gLxkcrjqA het zijn 3 delen"
"werkt het om dan veel bier oid te gaan drinken omdat je dan ook veel moet pissen?"
"wij doen het altijd met een voedings-suplement kan ff niet op de preciese naam komen"
"16"
"mijn pasta is helemaal opgedroogd en het is veel donkerder van kleur geworden dus het is echt bruin niet van dat beetje bruin maar echt bruin. kan ik dit nog gebruiken??"
"ik heb 1 vaste en 2 reserven adressjes. en daarnaast weet ik nog 10tallen mensen die ook wel viavia kunnen regelen. je moet gewoon geluk hebben en de ''goede'' vrienden hebben of je moet een aantal keer naar wat feesten in de buurt gaan en gewoon de persoon waarvan jij denkt het meeste op heeft te vragen of hij niet iets kan regelen"
"als tip voor mdma in te nemen koop volgende keer capsules zodat je die vieze smaak niet hebt (het duurd dan wel iets langer voor het inkickt)"