Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspasta opgedroogd

pasta opgedroogd

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan je uitgedroogde speed laten testen evengoed ?
Dat is wel grappig dan wat je er nog mee kan doen..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
wegsmijten...
als het al bruin ziet dan is het ofwel opgedroogde rommel ofwel al echt oud...

spd blijft normaal nog ne tijd wit als ie droog is.. :wave:
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn pasta is helemaal opgedroogd en het is veel donkerder van kleur geworden dus het is echt bruin niet van dat beetje bruin maar echt bruin.
kan ik dit nog gebruiken??
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#4
Te lang onder een lamp gehouden?
Hoe bruiner/geler de speed is, hoe zuurder de smaak. Teminste dat ervaar ik.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je vergelijking met verouderde speed en rauwe vlees maakt echt 0,0% logica voor mij.

Beter snuif je die shit naar binnen merk je aan de rush al gelijk hoeveel waarde er van je speed afgegaan is, klaar...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Japi-10 zei:
Kan je uitgedroogde speed laten testen evengoed ?
Dat is wel grappig dan wat je er nog mee kan doen..
Klik om te vergroten...

Tuurlijk. Als je met een zakje basterd suiker aan komt kachelen en je zegt dat het een drug is en het wil laten testen doen ze het zelfs voor je.. Een test centra is juist bedoeld om te weten wat je gebruikt zodat je geen troep naar binnen drukt terwijl je denkt dat het iets anders is. Half verkoolde speed zullen ze dus ook best even naar willen kijken.. :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja oke dat wel :) .
Maar ik bedoel zijn er dan niet stoffen verdwenen ofzo door oudheid ?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Japi-10 zei:
Ja oke dat wel :) .
Maar ik bedoel zijn er dan niet stoffen verdwenen ofzo door oudheid ?
Klik om te vergroten...

enkel de amfetamine...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke dus je kan wel zien wat er nog naast amfetamine in zat :sunglasses:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je moet t zo zien ->

Vlees + Vuur = Gebakken/Gebraden w/e Vlees

Er heeft een reactie plaatsgevonden en dus zal het vlees nooit zoals de beginfase worden (rauw vlees).

Het zelfde geld voor jouw speed. Als je het te lang onder een lamp houd vind er een reactie plaats. Dit hoeft echter niet negatief te zijn. Mischien is de speed zelfs sterker :wink:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een chemische reactie is een proces waarbij atomen en/of moleculen chemische bindingen aangaan, dan wel waarbij dergelijke verbindingen worden verbroken. Het mengsel van uitgangsstoffen en producten van een reactie heet de reactanten. De stoffen waarmee men de reactie begint, noemt men de reagentia. De stoffen die door een chemisch proces worden gevormd, noemt men de reactieproducten.

Zo dan?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bail zei:
Mischien is de speed zelfs sterker :wink:
Klik om te vergroten...

in dat geval zou ik graag gedetailleerde gegevens zien over hoe en wat... Maar ik acht de kans dat dat inderdaad het geval is ongeveer 0. :rolleyes: :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."