Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"awkward zei: Hallo allemaal, Ik heb een vraagje namenlijk: Hoe kan je trippen van wiet ? Het lijkt mij een keer leuk om te trippen maar dan niet een bad trip, Hoe zou ik dit kunnen doen ? Klik om te vergroten... Als ik jou was, zou ik zeker spacecake gaan maken. Aardig kansje dat je dan wel lekker gaat trippen.."
"dat je tript bij hoge dosis wiet is echt niet raar, had je ook wel kunnen hebben voor je truffels had gehad"
"Ligt ook helemaal aan jezelf, als je je hele leven als zware shaq rookt is een blowtje een stuk minder als dat je voor het eerst een bong hit"
"Re: Antwoord op de vraag of je een dodelijke o.d. wiet kan n ik denk dat als je zon hoeveelheid wiet rookt dat je eerder sterft aan een overdosis vloei"
"Ik ga meestal eten Je proeft die smaak dan veeel puurder, in tegenstelling op speed of mdma dan is eten een grote hel"
"Heb ik ook wel eens.. dan begin ik gewoon naar een bepaald punt te staren en dan zit ik makkelijk 5/10 min te staren na te denken... niet super leuk als je met een ander bent inderdaad.. kan ook betekenen dat wiet niet echt iets voor jou is of blow je regelmatig en langer? misschien beter om eens andere wiet te halen, als je sativa had toen je dichtsloeg koop je indica en andersom.. hoop dat ik je kan helpen"
"Ik ken hem wel, maar vind hem toch wel duurtjes.. bij de smartshop hier in de stad heb je er makkelijk een voor de helft van die prijs"
"Wij hebben zelf wat plantjes, maar als die er door zijn ga ik meestal naar de dealer in het dorp, omdat dat gewoon een goeie kerel is die goeie wiet verkoopt en de dichtsbijzijnde shop 15 km verderop is.."
"als je kleren 2 x in de wasmachine moeten omdat je anders stinkt naar wiet."
"kokosmakroon900 zei: Psychedelibee zei: Je hebt gewoon net even teveel gehad. Soms kan het toch wat harder binnen komen als normaal, bijvoorbeeld als je moe bent, slecht gegeten hebt of gewoon niet helemaal lekker in je vel zit. Soms ook zonder enige duidelijke reden. Het kan de beste soms overkomen. Klik om te vergroten... Dit. Klik om te vergroten... Dit is wel waar, ik rook nu al 3 jaar wiet en sinds ik vakantie heb (anderhalf maand) zelfs elke dag en toch had ik laatst niet eens super gek voor mijn doen op, 3 jointjes. toen ging ik helemaal leip alsof ik voor het eerst een jointje rookte. maar ik vond dit overigens echt super mooi heb erg lekker geslapen."