#1
Ik wil even iets weten over wietpijpjes. Ik rook wel eens een jointje en dan zit er ook tabak in. In mijn geval moet dat bijna want als ik een joint met pure wiet rook dan doet mijn keel heel zeer en hoest ik me gek. Jammer, want zonder tabak is het minder schadelijk. Nou kun je van die kleine wietpijpjes kopen, een kort houtachtig pijpje heb ik gezien waar je een klein beetje wiet in doet en dan aansteekt en oprookt.
Hoe werkt dat precies? Is het echt gewoon een "plukkie" wiet in t rondje, vuurtje van bovenaf er bij en roken? En hoeveel wiet dan en hoeveel trekjes kun je per "plukkie" nemen? En is dat even scherp voor de keel als een pure joint? Ik wil er eventueel wel eentje kopen maar als ik er net zo van ga hoesten als een pure joint dan heeft t geen zin.
En word je anders stoned? Moet je meer of minder roken als een joint met tabak?
Hoe werkt dat precies? Is het echt gewoon een "plukkie" wiet in t rondje, vuurtje van bovenaf er bij en roken? En hoeveel wiet dan en hoeveel trekjes kun je per "plukkie" nemen? En is dat even scherp voor de keel als een pure joint? Ik wil er eventueel wel eentje kopen maar als ik er net zo van ga hoesten als een pure joint dan heeft t geen zin.
En word je anders stoned? Moet je meer of minder roken als een joint met tabak?
