Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaporisers

Vaporisers

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
De ervaring qua gevoel was goed! Je moet er wel echt aan denken dat je je wiet goed fijn maakt. Ik vind het lekkerder dan een tabak/wiet joint. Het enige is dat ik me echt de pleuris hoest van dat ding! Net als een pure joint. Dat vind ik echt erg jammer! Iemand tips om dat toch te voorkomen? Het hoesten is voor mij storend genoeg om bijna af te haken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben sinds een tijd al gestopt met sigaretten (tabak) roken. Maar als ik soms een jointje rook koop ik voorgedraaide en daar zit tabak in. Een pure joint (reefer) vind ik te scherp aan mijn keel.
Nou heb ik een mooie vaporiser gezien maar die is niet goedkoop. Daarom wil ik graag weten of het roken met zo een vaporiser als hieronder lekker is en of het veel minder scherp aan je keel is dan een pure joint? Of zal dit door het niet te lange rookpijpje toch scherp zijn?

Vaporiser Magicflight Launchbox:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_v ... aunch_box/

Iemand ervaring met dit apparaat?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kent iemand deze vaporisor echt niet...? :confused:
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bovenstaande vaporizer ken ik niet. Azarius kennende zullen ze je echter graag adviseren. Je kan ook gewoon langs gaan bij hun winkel in A'dam, op de site zeggen ze iig dat je er sommige producten mag uittesten ter plaatse.

Ik zou zelf liever kiezen voor een vaporizer die meer weg heeft qua vorm van een joint. Het klopt dat een vaporizer doorgaans minder scherp op de keel is, maar scherpte is ook afhankelijk van je soort wiet etc natuurlijk. Ik heb wel hier en daar vaporizers geproefd van anderen. Blijf van mening dat het lekkerder is om een joint te draaien met tabaksvervanger, een vaporizer is toch een beetje 'nep'. Echter afgelopen zaterdag van iemand een e-joint geprobeerd en heb slechter op. :P
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dank je Narayani. Een andere smartshop is voor mij dichterbij, ik ben daar geweest. Ik mocht hem daar proberen en ik vind het erg lekker. Het smaakt lekkerder. Ik zal het echte "roken" misschien wel gaan missen ja. Een joint roken is echt roken. Maar ik wil juist af van het roken. En als ik een joint neem van tabaksvervanger en wiet dan rook ik nog steeds echt. De rookbeweging zeg maar. Het zal even wennen zijn denk ik. Ik heb de vapaorisor gekocht en de batterijen laden op. Ik ben van plan m vanavond echt te proberen. In de shop heb ik 2 kleine trekjes maar genomen omdat ik nog moest autorijden. Bedankt voor je info.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#6
Graag gedaan. Ik ben benieuwd naar je ervaringen! :)
m
mario1223Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ken hem wel, maar vind hem toch wel duurtjes.. bij de smartshop hier in de stad heb je er makkelijk een voor de helft van die prijs
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat klopt, goedkoop was die niet. Je hebt levenslange garantie op alles van deze. Maar ik zocht een portable ding die ik mee kan nemen en ergens anders kan gebruiken. Plus dat deze qua sterkte goed was voor "beginners". Maar dat hoesten doet echt veel van de lol af! Jammer want het gevoel van high zijn ipv stoned van wiet, vind ik veel fijner. Dus mocht iemand tips hebben, graag!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."