Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Telefoon zei: mijn eerst ekeer was Pure mdma .. geen pillen 250mg mdma .. wat een gevoel Klik om te vergroten... Moet wel geweest zijn, de eerste keer al die hoeveelheid kristallen . Ik verdeel mijn gram tegewoordeg ook in 3/4, en om de 2u een bommetje."
"Zijn dat geen effecten van mccp? Vind het maar raar, de eerste ke(e)r(en) zou(den) de mooiste moeten zijn, dus ook het meest euforisch.. Mss ander pilletje proberen of mdmakristallen?"
"Ga is naar een feesje.."
"old/newskool! (goa trance)"
"tijdbom zei: Hij komt niet omhoog/je hebt niet eens gevoel meer in je pik terwijl dat het enige is wat je wil op dat moment. Je lult zon kutverhaal dat diegene je echt raar vindt. Klik om te vergroten... Heb dr geen last van, ook niet bij speed of coke. En mja, van die kutverhalen die maar half aan elkaar hangen of nergens over gaan... je moet er maar voor zijn"
"Heb hetzelfde als de topicstarter en zocht ook een antwoord.. Want ga morgen normaal pilleke pakke(getest 180mg mdma)"
"Laten testen door maat, is nog een oude blauwe mitsu"
"Mn hartslag is in rust ongeveer 95.. Zou het veilig zijn om vanavond pilleke te pakke? (1, getest, 180mg mdma)"
"Misschien had je speedpillen, met een geringe hoeveelheid mdma.. Als je toch amper iets voelt van pillen, kan je beter een bommetje mdma van ongeveer 150mg(+- 1 hele goede pil) nemen. Ervoor moet je ook niet teveel eten. Ikzelf neem ook 1x per 2 maand mdma, en voel niet veel van 80/90mg bommetjes.."
"1ste pilke, blauwe mitsu(driehoek), weet niets meer van de hele nacht, had ervoor wel een pak gezope.."