Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoosendaal Boemeltreintje

Roosendaal Boemeltreintje

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,
ik ben benieuwd wat het beste is,
kom van belgie en kwil naar roosendaal. nu, heb gehoord dat er veel controle is op de treinen. als ik terugkeer kan ik een boemeltreintje nemen (stopt in antwerpen) heb ik ook gehoord. zitten er daar minder controle op?
en ik ben van plan om ongeveer 10u smorgens te vertrekken om daar ongeveer 12u te zijn. is de kans minder dan op controle op die tijdstip
geef maar alle informatie van wat jullie weten.
mgv,
paddojongen
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stop met drugs en zoek een vriedin :wink:
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 tip: ga NIET naar ROOSENDAAL :tongueout:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
? :)

wil gewoon eens roosendaal bezoeken, zo erg?
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#5
denk dat je beter met de auto kan gaan
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
mik het in de trein in de prullenbak, is er controle weet je van niks, is er geen controle vis je t r weer uit :rolleyes:

en ik geloof dat ze dr niet echt standaard controleren... en als de "blauwe trein" komt pakken ze alle treinen... dus zowel de benelux (IC naar brussel) alswel de stoptrein naar antwerpen...

:wave:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
magical, hoezo?
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
sorry voor double post
maar hoe gaan die controles dan?
zijn er politie op de trein?
of zijn er politie op het station zelf? (van roosendaal)
en hoe gaan ze je controleren? pikken ze gewoon iemand uit of komt de hond eerst eens snuffelen ofzo?
lol, laatste vraag: zijn er echt zoveel controles? want wat ik waarneem is dit ook wel zo
mvg :)
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je doet het of je doet het niet. Elke dag doen er tientallen mensen het. Aventoe controleren ze eens ja en dan staan ze meestal in het centraal station Antwerpen (eindhalte). Leg je rugzak gewoon in een bagagerekje en ga er wat vandaan zitte. Is er controle dan is het niet van jou... Ik heb het al 10tallen keren gedaan en nooit controle gehad. Zowel met trein als bus... Ken ook mensen die wel gepakt zijn..Niemand hier kan jou garanderen dat het veilig gaat is gewoon het risico van smokkelen. Hond snuffelt aan iedereen in trein en heb je iets bij kan je meekomen. :stoned:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
dus als de hond niets ruikt kunnen ze mij ook niet controleren?
m.a.w. als ik het in iets insteek dat luchtdicht is heb ik meer kans op succes?
kan iemand mij wat tips geven in verband met het luchtdicht voorwerp?
mvg :)
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paddoboy zei:
dus als de hond niets ruikt kunnen ze mij ook niet controleren?
m.a.w. als ik het in iets insteek dat luchtdicht is heb ik meer kans op succes?
kan iemand mij wat tips geven in verband met het luchtdicht voorwerp?
mvg :)
Klik om te vergroten...

In een plastiken zak in je aars werkt goed :wave:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Johannes de Tripper zei:
In een plastiken zak in je aars werkt goed :wave:
Klik om te vergroten...

ik wilde net zoiets zeggen :grin:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nogmaals

zorg dat je het in de trein niet bij je hebt

enige risico dat je dan loopt is dat je je inleg kwijt bent
:wave:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#14
In Roosendaal is er spoorwegpolitie, en die stappen regelmatig met honden in de trein in Roosendaal zelf, dat is algemeen bekend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."