#1
hallo,
ik ben benieuwd wat het beste is,
kom van belgie en kwil naar roosendaal. nu, heb gehoord dat er veel controle is op de treinen. als ik terugkeer kan ik een boemeltreintje nemen (stopt in antwerpen) heb ik ook gehoord. zitten er daar minder controle op?
en ik ben van plan om ongeveer 10u smorgens te vertrekken om daar ongeveer 12u te zijn. is de kans minder dan op controle op die tijdstip
geef maar alle informatie van wat jullie weten.
mgv,
paddojongen
ik ben benieuwd wat het beste is,
kom van belgie en kwil naar roosendaal. nu, heb gehoord dat er veel controle is op de treinen. als ik terugkeer kan ik een boemeltreintje nemen (stopt in antwerpen) heb ik ook gehoord. zitten er daar minder controle op?
en ik ben van plan om ongeveer 10u smorgens te vertrekken om daar ongeveer 12u te zijn. is de kans minder dan op controle op die tijdstip
geef maar alle informatie van wat jullie weten.
mgv,
paddojongen

