#1
gisteren of eergisteren was er op het nieuws dat canabis nu strafbaar is in belgie !

altijd al geweest...Hempy zei:gisteren of eergisteren was er op het nieuws dat canabis nu strafbaar is in belgie !


liever nie zegWelhallodaar zei:eigenlijk zou nederland gewoon belgië moeten overnemen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."