Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"enny330 zei: Vinden jullie het iets om op festivals of feestjes te doen? My regards Klik om te vergroten... Tramadol gebruik is voor mij een medische noodzaaak, ik zou niet weten hoe je het leuk kan makenWel herinner ik me dat ik op ROCK WERCHTER 2 CAPS VAN 50 MG GENOMEN HAD OMDAT IK BEHOORLIJK AAN HET CREPEREN WAS VAN DE PIJN HET VUURWERK ter afsluiting van het festival was geweldig, het leek of van de vurpijlen die ontplofen in een vonken regen regelrecht op mij akwamen en me binnen in de vonken trokken erg mooi en ook eens leuk voor de verandering omdat ik omaal enorm ga stuiteren van tramadol. misschien had het te maken door die twee festivalbiertjes die zoals bekend wel erg aangelendt zijn met water. Iemand een tip voor het leuk gebruiken van tramadol?? Liefs Lunasee"
"Niet echt in een shop maar in een kroeg waar een gast aan de barwietjes ed kocht.Je roeh om de kaart.De eerste keer dat ik daar binnenn kw am was met djongen waar mijn beste vriendin straal verliefd op was,Ze nam het me zeer kwalijk dat ik zonder haar maar met die knul om wietjes was geweest.Nu as die gast wel de laatste van wie ik verwachte dat hij me mij om wietjes zou gaan.Die vrindschap is overigens nooit meer goed gekomen. Groetjes en fin wekende nog liefs ed van lunasee"
"TENS Hoi Tortpont, Krijg je gelijk een tensapparaat of krijg je er wellicht eerst een tijdje een op proef om te kijken of tens inderdaad bij je helpt en dan met name voor juwspecifieke klachten. aren gelden kreeg ik een tens appraatjevan een Vlaamse orthopeed om zo proberen de operatiepijn te kunnen te bestrijden inplaats van het coupern van de operatiepijn door dedipidolor spuiten die ze daarr eigenlijk altidj voor gebruiken.Gelukkig hiep de tens voor de operatiepijn. Het was een geinig apparaat wel iets te groot om contant bij je te dragen.Ook waren er leuke masage programma's ingeprogrameerd. Z z`t mijn hub ook vaag genoeg met het tens aparaataan voor een schouder masage. of na een lange dag slenteren op een verzamelaarsbeurs had hij het tens appaaraat aan met het speciale voeten programma wat volgens hem erg ontspannend en verkwikkeb werkte. Later kreeg ik vanwege mijn shouderklchte een ander Tens apparaat van de revalidatiarts. `````dt was een simpe; aparaat zonder de voorgeprogrameerde massage programma's.Gelukkig was het apparaat wat handzamer je kon het met een klip aan je broek bevestigenHelaas wekte et bij mij niet zo goed, later bleek dat de artsen een flinke scheur in het schpudel kapsel te zitten, waar tegn Tens niet wekt. Oh ja Totripont ik wil je even waarschuwen dat tens problem-en kan geven wane er je een j evoelige huid hebt.De electrodes zit ten namelijkk metplakkers o p jehuid geplakt en dat kan weer vevelende allergische rreacties geven Dat is dan een kwestie van veschillende plakkers bestellen bij de leverancier tt ergernis van jzorgverzekeraar.Persoonlijk kon ik de siliconepakkers het beste verdragen ookal moest je deze niet o handig in de koelasr bewaren. Ik hoop werkelijk van ganserharte dat tens goed voor je helpt en dat je zonder al te veel problem en van sw fentanyl kunt kkomen Hopelijk kun je een beeje wijs uit dit bereicht n je mag altijd je tens of aovige vragen stellen.Okk voor jou een heek gored weekend en nog bedankt voor de naam van de naam van de Fentantanyl neusspray, Prettig weekend en alle goeds voor je van Lunatikkende Lunasee"
"Wegens mijn ziekte ik heb overigins geen kanker, gebruik ik elke twee dagen een fentanylpleistervan 75mcg.Vroeger heten deze `=Durogesi en waren van Janseb Cilac, daar zat nog een vloeibare substantie in die als je echt behoeftig was voorzichtig uit de pleisterkon halen en dan de gel op een lepeltjr dorn en dan doorslikken, behoorlijk smerig.nu zijn het voornamelijk matrixpleisters die erg dun zijn en als je erg omhoog zit en je hebt toevallig zo,n gebruikte pleister kunnen bemachtigen kun je er op sabbelen volgens mij ga je er ofte wel compleet out van of je wordt ontzettend hyper wat ik altijd al wordt na het wisselen van zo'n pleister neem daarnaast geen oxy of tramal want anders krijg je gigantische braakpartijen als je dat met meerdere mensen doet kun je heel smerig een wedstrijdje doen wie het verste kan braken. De braakpartijen hebbben veel weg van het zogenaamde projectielbraken wat je nogal eens ziet bij hersenletsel.kun je nagaan hoe die shit op je hersenen werkt.mijn advies niet doen.Ik neem aleen af en toe een tramadol of oxycontin tegen de heftige doorbraakpijn en beslist niet voor de lol. Beware beware groetjes Lunasee"
"Reactie????? Hi wil degast die mij gepmt heeft over fentanyl matrix pleisters dit npg eens doen wellcht heb ik iets voorhem. Dus please stuu nog eens een PM liefs Lunasee"
"Ki heb altijd geleer dar het gebruik van 7 gram wiet per da glijk zou staan aan een heroine veslaving heb zelf ooit een client gehad die darvooropin he methadon team en verstrekking terechtkwam. het kan vreem terechtkoen allemal, maar volgens di gast was het erg moeilijk zowel onmogelijk om op eigen houtje te stoppen of te minderenEn zoals een aanta vn jullie weten kom jr ook niey zomaar in het methadon team trecht. Fijn en veilg wekeind allmaal Grotjes en liefs van Lnasee"
"Re: owelk land leven we nu eigenkijk Het is toch eienlijk van de zotte at je op elke straathoeksoftdrugskanb kopen maar de de heren en dames huisartsen zo idioo terughoudend zijn met het voorschrijven van een slaappilletje of een kalmernd middel wanneer je er op en of andere manier compeet doorzit en je even iets nodig jebt om toch maar wel dat vliegtuig in te stappenens redelijk utgerust op je wrk te komen na weer eens een nacht alle uren voorbij te hebbben zien komen,Want als zo'n dokter fouten maakt op zijn werk kan dat mensen levens kosten. Als ik dat doe dan zitten er gezinnen zonder inkomsten en dus eten of krijgt die ene invalide persoon geen aanpassingn in zijn huis of een maaltijdvoorziening.Maar dat snappen die artsen ook niet erg.Ze vindeb het heel normaal dat je op je werk een revolver tegen je ko gedouwd krijgt en dat je daardoor niet slaapt en suprnerveus bentoort er allemaal bij.Hd je maar een vk moeten leren durve ze dan met een stalen smoel te zeggensja en ik maar denken dat ik met socile psychologie en Nederlandsrecht toch echt wel een vak geleerd had.In de thuislozenzorg kom jr allerlei pluimage tegen Nu werk ik bij een welzijnsorganisatie als ouderenadviseur.Tuulijk heb ik hier ook geregeld boze clienten mar tot heden hebben ze nog geen glock of smith eand wesson uuit hun tas gehaald.Het meest dreigende waar ik nu mee te maken heb zijn wandelstokken, en altijd kijken of je niet voor je sokken gereden word door een rolator of scootmoboel. ~o is het altijd wel wat.Liefs allemaal groetjes van Lunasee"
"Hi, Ik herken je angst en het onheilsgevoel, daar heb ik dus helaas ook enormveel last van. De kwakzalver die zich mijn huisarts noemt lacht me erom uit en als je iets kalmerendsvraagt om juist die angsten te couperen doet hij net of ik om de meest zware barbituraten vraag,De fentanyl is voorgeschreven door een anestesioloog uit een behoolijk bekende pijnkliniek en de kwakzalver zit nu alweer te zeikn dat hi het er nietm ee eens isDe klojo probeert me onderuit te halen, moest laatst naar de gyneacoloog voor het jaarlijkse uitstrijkje.meneer was duidelijk op zijn pik getrapt dat ik dat liever door een gyneocoloog liet doen in verband met wat baamoederafwijkingen in de familie.Wat doet de eikel schrijft een verijsbrief eaarin staat dat ik verslaafd ben aan de opiaten en benzo's.Sta je er weer fraai op.Het misbaksel beweerde laatst dat pijn niet erg is toen kon ik hem wel over zijn bureau trekken.Door zijn nalatigheid is het zover gekomen dat ik aan de fentanyl , tramadol en oxycontin zitVan d fentanyl neusssprays had hy nog nooit gehoord Wat moet je metzo'n vent.Een andere huisarts zoeken word heel lastig omdat hier er een aaantal huisartsen rondlopen die denken dt je met de bijbel kunt enezen en daarzover ingegaan zijn dat ze maar een eigen kerkje begonnen zijn.Ik woon icht bij de belgische grens alleen is dat niet handig om daar een huisarts te zoeken in geval van nood wil ik er wel snel kunnen zijn en niet eerst nog eens een half urtje moeten autoriden. Toch bizar dat je op een drugdforum uitkomt waneer je je medicijnen googelt. Vreeemd maar zeer zeker nuttig. groetjes Lunasee"
"Hi Torti point, Ik wens je heel veel sterkte toe bij het pijn team. ik denk aan je. liefs Lunasee"
"Hoi tortepoint ik gebruik nu 10 jaar de fentanylpeisters met tussendoor de Aqctic40mcg lollies tegen de doorbraakpin, maar vanaf dag 1 ha ik ast va het onheilsgevoel ussendoor wel dipidolor inecties 4x daag s gebruikt wekte ook goed pijn is een hel en dan moet zo;n kwakzalver dus echt niet zeggeb dat pijn zie erg is. Ok hoo dat je verder komt pij het pijnteam en niet zo godsgruwelijk lang op een afspraak hebt moeten wachten. Lirfs en alle goesvan Lunasee"